Zou dat kunnen komen omdat ik jullie niet zo interessant vind?quote:Op maandag 5 september 2016 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij es interesse tonen in ons Specularium? De afgelopen dagen reageer je alleen om steken onder de gordel te maken
Maarquote:Op maandag 5 september 2016 14:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou dat kunnen komen omdat ik jullie niet zo interessant vind?
Behalve mijn goede vriend David natuurlijk.
Is je sarcasme radar trouwens al gemaakt?quote:Op maandag 5 september 2016 14:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou dat kunnen komen omdat ik jullie niet zo interessant vind?
Behalve mijn goede vriend David natuurlijk.
Yasminquote:Op maandag 5 september 2016 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is je sarcasme radar trouwens al gemaakt?
Heb ik geen toegang toe. Maar iemand reageert onder zijn dus naam dus....quote:Op maandag 5 september 2016 17:50 schreef Oversight het volgende:
[..]Draai de cctv even terug, als je zoiets ziet weet je het zeker.
[ afbeelding ]
quote:
Nee natuurlijk durf ik dat niet.quote:Op maandag 5 september 2016 17:53 schreef Oversight het volgende:
[..]Als je echt lef hebt , ga je naar FB, en rijm je op iedere opmerking "poep op je......."
Maar dat durf je niet.
Dat moet je ook gewoon op het vivaforum doen of op maroc, niet hier.quote:Op maandag 5 september 2016 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk durf ik dat niet.
Hij is nu de grote baas met een kapotte sarcasme detector![]()
Wil daar helemaal niet naar toe?quote:Op maandag 5 september 2016 17:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat moet je ook gewoon op het vivaforum doen of op maroc, niet hier.
Als het goed is krijg ik de 15e de sleutel.quote:Op maandag 5 september 2016 17:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Huilende kinderen zijn zo irritant. Yoki wanneer mag je ook alweer verhuizen?
Moet er nog iets aan gedaan worden?quote:Op maandag 5 september 2016 17:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik de 15e de sleutel.
Dat zijn ze nu aan het doen, daarna is het een kwestie van spullen sjouwen en dingen aansluitenquote:Op maandag 5 september 2016 17:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet er nog iets aan gedaan worden?
Ah mooi dat je daar niks aan hoeft te doenquote:Op maandag 5 september 2016 18:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu aan het doen, daarna is het een kwestie van spullen sjouwen en dingen aansluiten
Ik kreeg een rooster met een losse afkortinglijst en plattegrond...ben 3 dgn bezig geweest om te snappen hoe het werkt.quote:Op maandag 5 september 2016 14:12 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga maar weer eens opzoek naar het juiste lokaal. Alle lessen op het rooster staan hier zonder lokaalnummer
Yep. Aanhangwagen, sjouwers, alles.quote:Op maandag 5 september 2016 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah mooi dat je daar niks aan hoeft te doen![]()
Heb je hulp met het verhuizen?
Mooiquote:Op maandag 5 september 2016 18:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep. Aanhangwagen, sjouwers, alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |