twitter:LottoJumbo_road twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 22:46:08Correction: it was @W1lcokelderman who was placed just outside the top ten. Wilco becomes 11th! #GPCQM reageer retweet
RVV, WP, PR, AGR, LBL, BP....dat zijn allemaal wedstrijden die hij in principe kan winnen (WP niet echt maargoed)...Ook RVB moest hij (noodgedwongen) skippen. Een Van Avermaet in vorm kan daar misschien wel 800/900 CQ-puntjes bij elkaar sprokkelen. Voor een Klassiek renner als Van Avermaet is het heel zuur dat je juist in het voorjaar niet mee kunt doen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:32 schreef Ereinion het volgende:
[..]
nah, staat 700 punten achter op Sagan, en Krek was al over zijn piek heen ten tijde van zijn val. Had op zijn best nog een punt of 300 kunnen halen in het voorjaar.
Misschien een keer een uitschieter, maar structureel meedoen gaat het niet meer worden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:42 schreef Evertjan het volgende:
paar jaar geleden zag ik nog wel in dat TJS op dit soort aankomsten zou kunnen gaan winnen. Helaas is dat er nog niet helemaal uitgekomen ik hoop dat die jongen volgend jaar eens goede grote overwinning pakt
En onze Algerijnse vriend haalde ook net die 9e plek niet met zijn puike DNF.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uran dus 10, rest schuift plekje op. Keldergod 12e.
Best aardig.quote:
Mani is hier beter in.quote:
Dit kwam niet sterk over inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2016 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mani is hier beter in.
Oefening baart kunst, Stijnquote:Op zondag 11 september 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit kwam niet sterk over inderdaad.
Ik weet niet zo goed wat mensen van mij kunnen leren, maar ik geloof je.quote:Op zondag 11 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen kan iets leren van elkaar.
Hoe het niet moet.quote:Op zondag 11 september 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat mensen van mij kunnen leren, maar ik geloof je.
Sowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |