Tv. Loopt sowieso voor op streams.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Jullie stream loopt een minuut voor
Ik hoop wel dat je jezelf een note hebt gegeven voor dit schandalige stukje racisme.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je zou reageren.
Moet ik mezelf ook noten als ik je pest met het verlies van De Graafschap in Velsen-Zuid?quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je jezelf een note hebt gegeven voor dit schandalige stukje racisme.
Daar word ik niet warm of koud van.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik mezelf ook noten als ik je pest met het verlies van De Graafschap in Velsen-Zuid?
Sinds de hoofdsponsor er mee is gekapt....alsof iedereen nu net iets meer risico durft te nemen voor een contractje voor volgend jaar...quote:
Staf had z'n contract binnen en hij stapte af...quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds de hoofdsponsor er mee is gekapt....alsof iedereen nu net iets meer risico durft te nemen voor een contractje voor volgend jaar...
Als ik een renner was zou ik altijd in de buurt van Valgren gaan rijden. Die gozer rijdt altijd maar als een blind paard, zonder aan zijn eigen kansen te denken. Wat een god.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:59 schreef TheArt het volgende:
Valgren trekt de boel even flink uit elkaar.
Maar geen enkele gaat bij de eerste 10 eindigen.quote:
Hier zal Kelderman val balen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar geen enkele gaat bij de eerste 10 eindigen.
Okequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sagan zit er nog gewoon bij neem ik aan?
Keldermerckx?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die is op dit parcours wel 's vaker door een TLJ-God eruit gesprintquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sagan zit er nog gewoon bij neem ik aan?
Die gaat nog onderuit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |