quote:Op zondag 4 september 2016 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
4 paar schoentjes mee om te murderen daar.
Vind de zoveelste talentenjachten tergender om te kijken, maar Utopia zijn ook alleen maar kansarmen die daar aan meedoen natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zag van de week een stukje Utopia voor NL elftal begon, nou dat is toch vreselijk. Daar gaan mensen toch niet elke dag naar kijkenTokkies die ruzie maken jippie
Of spelletjesshows met Nick en Simonquote:Op zondag 4 september 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind de zoveelste talentenjachten tergender om te kijken, maar Utopia zijn ook alleen maar kansarmen die daar aan meedoen natuurlijk
Ik mag 2x40kg ofzo meenemen.quote:Op zondag 4 september 2016 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]één paar schoenen is toch genoeg joh
ik heb niet eens vier paar schoenen.quote:Op zondag 4 september 2016 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag 2x40kg ofzo meenemen.
Dan doe ik dat ook.
ik welquote:Op zondag 4 september 2016 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb niet eens vier paar schoenen.
louboutins zijn zwaarquote:Op zondag 4 september 2016 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag 2x40kg ofzo meenemen.
Dan doe ik dat ook.
Oh ja die hebben nu zo`n quizshow. Ee dan net doen alsof ze hoogontwikkeld zijn als ze weten dat de hoofdstad van Brazilie niet Rio is. Topshowquote:Op zondag 4 september 2016 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of spelletjesshows met Nick en Simon
Daar kijk je toch niet meer naar
en de kort pittige tokkies op de bank thuis "joh dat wist ik helemaal niet. Wat raar!!"quote:Op zondag 4 september 2016 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja die hebben nu zo`n quizshow. Ee dan net doen alsof ze hoogontwikkeld zijn als ze weten dat de hoofdstad van Brazilie niet Rio is. Topshow
ik wist dat al bij je vorige postquote:Op zondag 4 september 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hij bleef ook meteen slapen, was wel zo makkelijk.
oehquote:Op zondag 4 september 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hij bleef ook meteen slapen, was wel zo makkelijk.
Naar strand geweest, en wandeling gemaakt en toen in Den Haag gegeten en toen naar mijn huisje nog netflix gekeken. Zonder de chillquote:
Hartstikke goed van jou zegquote:Op zondag 4 september 2016 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wist dat al bij je vorige post
goed he
blijven slapen zonder seks?quote:Op zondag 4 september 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar strand geweest, en wandeling gemaakt en toen in Den Haag gegeten en toen naar mijn huisje nog netflix gekeken. Zonder de chill![]()
[..]
Hartstikke goed van jou zeg
klinkt leukquote:Op zondag 4 september 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar strand geweest, en wandeling gemaakt en toen in Den Haag gegeten en toen naar mijn huisje nog netflix gekeken. Zonder de chill![]()
[..]
Hartstikke goed van jou zeg
Dat zegt ze niet.quote:
wow lullig voor hemquote:Op zondag 4 september 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfs samen gedoucht zonder seks, say whuut
Ik wilde niet![]()
quote:Op zondag 4 september 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde niet![]()
Misschien keek ze wel echt netflix om vervolgens seks te hebben buiten de tv omquote:Op zondag 4 september 2016 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat denk jij dat de netflix zonder chill is.
echt hèquote:Op zondag 4 september 2016 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zijn allemaal niet de pienterste
Nee, maar mannen zijn geen verkrachters hoorquote:Op zondag 4 september 2016 18:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klinkt leuk
sliep hij op een apart matrasje dan :s
Waarom?quote:
ja vast blauwe ballenquote:Op zondag 4 september 2016 18:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar had hij andere verwachtingen van
Beetje kijken wat voor vlees je in de kuip hebt toch.quote:Op zondag 4 september 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde niet![]()
waarom wilde je niet?quote:Op zondag 4 september 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde niet![]()
dat je geen seks bij slapen oké maar dan wel samen douchen ben je wel erg aan het teasenquote:Op zondag 4 september 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar mannen zijn geen verkrachters hoor
[..]
Waarom?
ik vind er weinig tease aan als ik van te voren duidelijk heb gezegd geen seks te willenquote:Op zondag 4 september 2016 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat je geen seks bij slapen oké maar dan wel samen douchen ben je wel erg aan het teasen
zo werkt het nietquote:Op zondag 4 september 2016 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Dat samen douchen maar geen seks dat wist ie hoor, dus was vrijwillige blauwe ballen keus
nee zo netflix n chillquote:Op zondag 4 september 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je moet maar blijven zitten om dit topic nog enig niveau te geven
ja maar bij nee gebeurt het regelmatig alsnogquote:Op zondag 4 september 2016 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind er weinig tease aan als ik van te voren duidelijk heb gezegd geen seks te willen
kan een hint zijn jaquote:Op zondag 4 september 2016 18:50 schreef Paxcon het volgende:
als je uitgaat en iemand vraagt om thuis nog een drankje te doen betekent dat neuken?
waarschijnlijkquote:Op zondag 4 september 2016 18:50 schreef Paxcon het volgende:
als je uitgaat en iemand vraagt om thuis nog een drankje te doen betekent dat neuken?
meestal welquote:Op zondag 4 september 2016 18:50 schreef Paxcon het volgende:
ah okéquote:Op zondag 4 september 2016 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil met serieuze dates gewoon niet meteen seksen
Ja, maar beter van uit gaan dat het nee is want waarom zou je anders van uit gaan als iemand nee zegt tochquote:Op zondag 4 september 2016 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar bij nee gebeurt het regelmatig alsnog
is ze bakker dan?quote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
mijn vriendin is weer even bij haar ouders ingetrokken vanwege de rijstijd naar de studie
is raar om weer alleen te wonen
einde bericht
haahhaha rijstijd hahahahaquote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
ers ingetrokken vanwege de rijstijd naar de studie
rijstijdquote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
mijn vriendin is weer even bij haar ouders ingetrokken vanwege de rijstijd naar de studie
einde bericht
Wat voor rijst?quote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
heeftquote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch heb mij al 3keer getreiterd vandaag
omdat nee heel vaak nog niet betekentquote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar beter van uit gaan dat het nee is want waarom zou je anders van uit gaan als iemand nee zegt toch
rijstijd?quote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Hm, misschien is dat inderdaad zo voor andere mensen maar ik vind naakt knuffelen of daadwerkelijk seksen wel een groot verschil. Veel intiemer en meer bloot leggen en je op je gemak voelen en allesssquote:Op zondag 4 september 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ah oké
maar als je dan toch al zo intiem met elkaar bent, wat maakt het dan uit of je echt overgaat op de daad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |