uber?quote:Op zondag 4 september 2016 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen 50% korting op taxi
dat is lekker hoor voor een rit van een uur
lekker hoorquote:Op zondag 4 september 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
knutdeijsbeer ging bruin proberen en sindsdien post ie niet meer op de foks
Ik had een hekel aan dat jochie dat stoer deed.quote:Op zondag 4 september 2016 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
characters waar ik een hekel aan ahd:
[..]
kutventquote:
Ja een toffe serie ja. Maar niet topkwaliteit als Game of Thrones, The Wire of Breaking Badquote:Op zondag 4 september 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel man. De sfeer alleen al maakt het al een van de tofste serie van laatste tijd.
Bizar ja.quote:Op zondag 4 september 2016 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
kutvent
echt veel te veel opgebracht voor ajax
Nee tuurlijk niet. Maar daar heeft het ook het budget niet naar hequote:Op zondag 4 september 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een toffe serie ja. Maar niet topkwaliteit als Game of Thrones, The Wire of Breaking Bad
boeiend er gebeurt toch niks met dat geldquote:Op zondag 4 september 2016 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
kutvent
echt veel te veel opgebracht voor ajax
dat is volgens mij ook niet het doel van die seriequote:Op zondag 4 september 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een toffe serie ja. Maar niet topkwaliteit als Game of Thrones, The Wire of Breaking Bad
het verdampt ook nietquote:Op zondag 4 september 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
boeiend er gebeurt toch niks met dat geld
Nee daarom maar gewoon leuke seriequote:Op zondag 4 september 2016 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar daar heeft het ook het budget niet naar he
En Nancyquote:Op zondag 4 september 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daarom maar gewoon leuke serie
Goede kindacteurs ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |