quote:Op zondag 4 september 2016 19:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben je soms iets te hard op je hoofd gevallen. Als je goede pizza wil ga je toch niet langs Domino's
Ja, vooral ongezonde dingen...en ik denk dat ik ook best weer een tikkie gezonder kan.quote:
Bolletje pretvetquote:Op zondag 4 september 2016 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, vooral ongezonde dingen...en ik denk dat ik ook best weer een tikkie gezonder kan.
Ik ben er ook gevoelig voor hoorquote:Op zondag 4 september 2016 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, vooral ongezonde dingen...en ik denk dat ik ook best weer een tikkie gezonder kan.
Zuurkoolspek bij zuurkool of buikspek voor bij de tuinbonen kook je hoor en vrij lang als dat in een gewoon pannetje gaat.quote:Op zondag 4 september 2016 20:01 schreef Oversight het volgende:
[..]Waarom zou je dat willen koken?
spek moet bakken.
quote:Op zondag 4 september 2016 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zuurkoolspek bij zuurkool of buikspek voor bij de tuinbonen kook je hoor en vrij lang als dat in een gewoon pannetje gaat.
Ja mijn reserves zijn weer goed aangevuld.quote:
Tuinbonen zijn dus echt vies.quote:Op zondag 4 september 2016 20:04 schreef Oversight het volgende:
[..]Nietus, zuurkoolspek hoor je te bakken, zout en knapperig, zo moet het de zuurkool in, en tuinbonen zijn voor tuinders.
Nou, ik niet.quote:Op zondag 4 september 2016 20:04 schreef Oversight het volgende:
[..]Nietus, zuurkoolspek hoor je te bakken, zout en knapperig, zo moet het de zuurkool in, en tuinbonen zijn voor tuinders.
Nee....lekker, alleen dat doppenquote:
Buikspek koken is misdadig.quote:Op zondag 4 september 2016 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zuurkoolspek bij zuurkool of buikspek voor bij de tuinbonen kook je hoor en vrij lang als dat in een gewoon pannetje gaat.
Dat is ook lekker, maar bij tuinbonen wil ik gewoon spek dat uit elkaar flikkert.quote:Op zondag 4 september 2016 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Buikspek koken is misdadig.
Gewoon in de oven. 2 uur op 150 graden en dan een minuut of 20 op 220.
Buikspek hoor je gewoon in een laagje olie te wokken.quote:Op zondag 4 september 2016 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Buikspek koken is misdadig.
Gewoon in de oven. 2 uur op 150 graden en dan een minuut of 20 op 220.
quote:
quote:Gewoon in de oven. 2 uur op 150 graden en dan een minuut of 20 op 220.
ik vind gekookte spek gewoon écht niet lekker. Je kankert er zoveel smaak uit. Dood- en doodzondequote:Op zondag 4 september 2016 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, maar bij tuinbonen wil ik gewoon spek dat uit elkaar flikkert.
Daar ben ik goed inquote:Op zondag 4 september 2016 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Enige wat ik dus met spek weet te doen is het op te eten.
quote:Op zondag 4 september 2016 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Kunnen jullie even wachten op mijn snacks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |