ja hoor lekkere ventquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stoer, stoerder, stoerst.
Ik vermoed Arcee.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:41 schreef Stranger het volgende:
Misschien tijd voor een overzichtje wie er het meest in "arcee's ultieme foklijstjes" topics heeft gepost
Dan moet je je inlikken in de crew.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Over welke "prive"fora's gaat het en hoe kom je daar ?
Forum, Arcee, forum...quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, want het is een privé-fora.
Daar zal jij wel eentje van zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:41 schreef Stranger het volgende:
Misschien tijd voor een overzichtje wie er het meest in "arcee's ultieme foklijstjes" topics heeft gepost
Sjips , daar ben ik slecht inquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan moet je je inlikken in de crew.
Geen probleem, gewoon even een mailtje sturen naar calvobbes. Die kan je er álles over vertellen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Sjips , daar ben ik slecht in
Niet onmiddellijk, maar op zich wel denk ik, ja. Hoezo?quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:47 schreef Arcee het volgende:
Hé, Arcee, kan je ook een lijstje maken van wie van de topposters de langste aaneengesloten periode niet gepost hebben?
Nou, ik heb een heel jaar niet gepost, dus ik sta vast hoog op zo'n lijstje.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef Arcee het volgende:
Niet onmiddellijk, maar op zich wel denk ik, ja. Hoezo?
Ik denk omdat Arcee denkt dat hij op 1 staat, Arcee.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet onmiddellijk, maar op zich wel denk ik, ja. Hoezo?
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, ik heb een heel jaar niet gepost, dus ik sta vast hoog op zo'n lijstje.
Ah, zo. Ik zal wel eens kijken. KIOT.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef Arcee het volgende:
Nou, ik heb een heel jaar niet gepost, dus ik sta vast hoog op zo'n lijstje.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef Jane het volgende:
Ik denk omdat Arcee denkt dat hij op 1 staat, Arcee.
Goedplan, bij wie moet ik me dan inlikken ?quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:47 schreef Jane het volgende:
Je kunt ook nog proberen een usernummer onder de 5000 te bemachtigen, Bengeltje.
1 woord: calvobbes, die heeft 't uitgevonden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
Goedplan, bij wie moet ik me dan inlikken ?
Ja, jij vindt m'n lijstjes toch niet leuk.quote:@Arcee, praat je weer lekker tegen jezelf?
Bij iemand die een kloon over heeft met een laag usernummer.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedplan, bij wie moet ik me dan inlikken ?
Arcee, in een 'ultieme Fok!lijstjes topic deel 14' is een verwijzing naar 'dat lijstje' niet heel erg duidelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:54 schreef Arcee het volgende:
Oh, I.R.Baboon, je bent wel de hoogste met een id > 10.000 op dat lijstje.
Die calvobbes, vertel daar eens wat over, is dat een makkie of uhhhquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:53 schreef Arcee het volgende:
1 woord: calvobbes, die heeft 't uitgevonden.
quote:Ja, jij vindt m'n lijstjes toch niet leuk.
Maar maar, dan ben ik geen * Bengeltje meerquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Bij iemand die een kloon over heeft met een laag usernummer.
Heb er zelf 3 geloof ik
True, true.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Arcee, in een 'ultieme Fok!lijstjes topic deel 14' is een verwijzing naar 'dat lijstje' niet heel erg duidelijk.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:57 schreef Bengeltje het volgende:niet tevreden dat ik jou leuk vind?
Ja, Bengeltje moet Bengeltje blijven, hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
Maar maar, dan ben ik geen * Bengeltje meer![]()
toch bedankt voor de tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |