Klinkt niet goedquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:00 schreef Skv het volgende:
S ochtends havermout, lunch salade, tussendoor fruit en s avonds vaak vegetarisch.
Met jouw eetpatroon lijkt het me sterk dat je veel spiermassa aangemaakt hebt eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:00 schreef Skv het volgende:
Ik lees dat spier zwaarder is dan vet, maar ik zou toch ook veel meer moeten verbranden?
Nee, het past gewoon een uitgebalanceerd dieet. Ook als je af wil vallen. Tenzij dat je keto nastreeft. Maar als je havermout eet, maar qua kcal per dag minder dan dat je verbrandt, val je uiteraard gewoon af.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:17 schreef Manke het volgende:
[..]
havermout eet je veel als je wil aankomen
Dat geldt toch voor alles wat je eet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:17 schreef Manke het volgende:
[..]
Sorry, nog vergeten te melden dat ik ook regelmatig vis en kip eet bij het avondeten, en een paar halveliters kwark per week. En een paar eieren.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:23 schreef Spanky78 het volgende:
Je zult eerst wat spieren opbouwen en een klein beetje vet verliezen. Dat zie n je op de weegschaal niet.
Houd dit een jaar vol en los van je gewicht zie je er een stuk beter uit. Overigens moet je wel echt voldoende eiwitten eten, anders bouw je te weinig spieren op. Dus regelmatig kwark, eieren en je portie vlees of vis iets groter... Koolhydraten kleiner. En veel groenten.
?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:17 schreef Manke het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Ik zie zelf geen vooruitgang maar mijn vriendin ziet het wel.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:16 schreef WHATSHESAID het volgende:
Je moet meer geduld hebben en je niet blindstaren op het getal op de weegschaal.
Maak elke 2/3 weken een progressiefoto op hetzelfde moment van de dag.
das waar. Dacht altijd dat het een flinke maar goede caloriebron is.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:18 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Nee, het past gewoon een uitgebalanceerd dieet. Ook als je af wil vallen. Tenzij dat je keto nastreeft. Maar als je havermout eet, maar qua kcal per dag minder dan dat je verbrandt, val je uiteraard gewoon af.
330 KCAL per 100 gram. Als je het met volle melk maakt, komt er nog een hoop bij natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:30 schreef Manke het volgende:
[..]
das waar. Dacht altijd dat het een flinke maar goede caloriebron is.
Ik gooi er ook geen chocoladesaus door. Een half pannetje havermout met alleen amandelmelk (ongezoet) en wat lijnzaad elke ochtend.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:30 schreef Manke het volgende:
[..]
das waar. Dacht altijd dat het een flinke maar goede caloriebron is.
dacht dat je er veel van at.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:26 schreef Skv het volgende:
[..]
?
Ik volg geen koolhydraatvrij dieet ofzo.
Hoeveel KCAL totaal?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik gooi er ook geen chocoladesaus door. Een half pannetje havermout met alleen amandelmelk (ongezoet) en wat lijnzaad elke ochtend.
Ik ben 2 kilo afgevallen zoals ik in de OP schrijf.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:39 schreef Azpilicueta het volgende:
Dan eet je teveel, simpel as that. Dat je gezond eet hoeft niet per definitie te betekenen dat je zal afvallen want het draait om de kcal die je binnenkrijgt. Je kan er een heel mooi verhaal van maken, maar als je na 2 maanden niet bent afgevallen met het plan zoals je hier hebt geschreven dan ben je een leugenaar of je eet teveel. Kies maar.
Geen idee, ik zou niet weten hoe ik dat allemaal bij zou moeten houden. Staat niet in de kookboeken vermeld en kost waarschijnlijk ook teveel tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:39 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Hoeveel KCAL totaal?
Als je daar niet direct antwoord op weet te geven, hebben we gelijk het probleem al te pakken. Je weet niet hoeveel KCAL je per dag eet. Daar begint het. Meten is weten. NOFI
Je bent altijd kritischer naar jezelf toe. Ik wuif opmerkingen over mijn progressie ook vaak weg, maar nu ik elke twee weken foto's maak zie ik echt wel gains. Wees wel eerlijk en maak de foto's op hetzelfde moment van de dag, in dezelfde pose en met ongeveer dezelfde kleren aan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Ik zie zelf geen vooruitgang maar mijn vriendin ziet het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |