Ja goh, dan deblokkeer je die user hequote:Op vrijdag 9 september 2016 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik kreeg een quote alert maar kan de post niet zien doordat ik die user eerder eens heb geblokkeerd.
Neuh, is voor een goede reden.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goh, dan deblokkeer je die user he.
Dan snap ik niet waarom je het hier naar voren brengtquote:
Staat al in m'n edit waarom.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je het hier naar voren brengt. Daar heeft niemand wat aan en de discussie ook niet.
Een open relatie betekend dus geen vreemdgaan, sterker nog, in een open relatie kan er ook nog vreemd gegaan worden afhankelijk van de afspraken die er zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nogmaals, mijn mening in mijn manier van denken, zegt dat er dan iets niet helemaal in de haak is. Jij bent het daar niet mee eens, je hoeft je ook niet eens te verdedigen want ik zeg dat ik dat respecteer. Ieder zijn ding..
Daarbij is jouw vergelijking over het niet hebben van een open relatie dan weer vreemd, want dat zou betekenen dat je haar aan het bedriegen bent terwijl je alles met elkaar en als enige doet. Dat is meer een relatie aangaan met slechte intenties.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Een open relatie betekend dus geen vreemdgaan, sterker nog, in een open relatie kan er ook nog vreemd gegaan worden afhankelijk van de afspraken die er zijn.
Ik bedoelde daarmee dat ik ook kan zeggen dat jij je partner niet goed genoeg vertrouwd, haar dat stukje niet gunt en dat jij daarom niet "echt" van haar houdt.
Natuurlijk is dat baarlijke onzin, voor jullie gevoel hoort bij liefde dat exclusieve op het lichamelijke gebied. Bij mij is het zo dat voor mijn gevoel bij liefde dat juist niet hoort.
Ik vind het werkelijk onprettig als ik de enige mogelijke bron van seks ben, als er beperkingen zijn in omgaan met anderen/verdiepen in anderen en ja ook beperkingen van gewoon platte lust. Ik wil dat mijn partner voor mij kiest om mijn hart, om mijn zijn, niet omdat hij bang is anders geen seks te krijgen. Ik wil dat hij zich kan verdiepen in anderen, op seksgebied, maar ook die intimiteit en binding eromheen, ik wil dat hij kan proeven van anderen zodat zijn keuze voor mij op zekerheid berust is en niet op niet weten. Ik wil open kunnen praten over eventuele verliefdheden en lustgevoelens, wil niet dat hij op zijn tenen moet lopen of ik op mijn tenen moet lopen, altijd bang zijn dat je de ander daardoor kwijtraakt terwijl die toch echt het belangrijkste in het leven is.
Ik wil zijn lijf niet als mijn bezit, het enige wat ik echt van hem wil is dat hij zijn hart blijft schenken aan me, net zoals ik de mijne aan hem schenk. Ik wil mijn leven met hem delen, lachen, huilen, alles wil ik delen met hem. Ik wil dat hij vrij is om elke dag weer voor mij te kiezen, of niet.
Iedereen kan zeggen dat ze je hun hart schenken. Echter kan dat alleen blijken uit je daden. En je door iedereen laten pakken waar je een geil gevoeletje van krijgt toont dat bepaald niet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:34 schreef erodome het volgende:
Ik wil zijn lijf niet als mijn bezit, het enige wat ik echt van hem wil is dat hij zijn hart blijft schenken aan me, net zoals ik de mijne aan hem schenk. Ik wil mijn leven met hem delen, lachen, huilen, alles wil ik delen met hem. Ik wil dat hij vrij is om elke dag weer voor mij te kiezen, of niet.
Denk maar niet dat ik me daardoor laat leiden. Ik reageer waarop ik wil. Het gaat hier om het thema en niet om meneer Kaas. Usernaam zegt genoeg dacht ik zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh, is voor een goede reden.Door het te melden snapt men tenminste waarom het kan lijken alsof ik posts negeer.
Het gaat hier godverdomme dus juist niet om het thema, ontzettende lutser die je bent. Dit is een topic van Kaas met een vraagquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:48 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik me daardoor laat leiden. Ik reageer waarop ik wil. Het gaat hier om het thema en niet om meneer Kaas. Usernaam zegt genoeg dacht ik zo.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:20 schreef Ruse het volgende:
[..]
Het gaat hier godverdomme dus juist niet om het thema, ontzettende lutser die je bent. Dit is een topic van Kaas met een vraagHaal je hoofd even uit je reet
Het komt niet in je op dat die jaloezie voortkomt uit onzekerheid en angst je partner te verliezen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:46 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Jaloezie is een natuurlijke emotie indien je om iemand geeft. Echter wanneer je dat niet doet interesseert de persoon in kwestie je dus ook niet genoeg.
Als je partner met anderen aan de haal is ben je hem/haar in mijn ogen al verloren. Zou echt niet meer naast zo iemand willen liggen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:08 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat die jaloezie voortkomt uit onzekerheid en angst je partner te verliezen?
Ook natuurlijke emoties maar niet altijd gezond voor je relatie.
Dit is altijd zo'n raar argument. Er zijn heel veel dingen die ik in m'n relatie wel deel en met vrienden niet. Ik lig niet de hele zaterdagochtend te knuffelen in bed, ik krijg geen vlinders als ik m'n vrienden een dag niet gezien heb, ik woon er niet mee samen, ik ben niet verliefd op m'n vrienden. In jouw argumentatie is friend with benefits dus ook een relatie, mits je het alleen met elkaar doet. Denk dat erg veel mensen het er niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:27 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Als je partner met anderen aan de haal is ben je hem/haar in mijn ogen al verloren. Zou echt niet meer naast zo iemand willen liggen.
Wat is überhaupt de meerwaarde van een relatie dan? Dan kun je het net zo goed op friends with benefits houden.
Je deeld namelijk niks bijzonders met elkaar. Je deeld dat dan immers al met jan en alleman.
Tja, als er voor jou geen verschil is tussen een goede vriendschap en een liefdesrelatie dan denk ik dat je eens naar jezelf moet kijken als je het hebt over genoegen nemen met iets wat niet je grote liefde is.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:27 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Als je partner met anderen aan de haal is ben je hem/haar in mijn ogen al verloren. Zou echt niet meer naast zo iemand willen liggen.
Wat is überhaupt de meerwaarde van een relatie dan? Dan kun je het net zo goed op friends with benefits houden.
Je deeld namelijk niks bijzonders met elkaar. Je deeld dat dan immers al met jan en alleman.
Als je lijf het enige bijzondere aan jou is, dan wil ook niemand naast jou blijven liggen, hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:27 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je klaarblijkelijk een vals kreng bent dat de discussie moet winnen met steken onder water over oude koeien. Dat topic van mij doet hier totaal niet ter zaken en is totaaaaal achterhaald.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, als er voor jou geen verschil is tussen een goede vriendschap en een liefdesrelatie dan denk ik dat je eens naar jezelf moet kijken als je het hebt over genoegen nemen met iets wat niet je grote liefde is.
Maarja, waarom ga ik hier ook op in, jij doet hier amper wat anders dan idioot reageren op vanalles, dat en je zorgen maken dat je niet dominant meer bent bij bepaalde sekuele handelingen. Wordt dus eerst maar eens geestelijk wat ouder dan 12 jaar, dan mag je daarna wel weer een poging wagen met de volwassenen mee te praten.
Wat een dooddoener. Ik verlang respect van een partner. Zou je ook eens kunnen proberen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:41 schreef Kamina het volgende:
[..]
Als je lijf het enige bijzondere aan jou is, dan wil ook niemand naast jou blijven liggen, hoor.
Als je denkt dat respect ontbreekt in een open relatie, of zelfs minder aanwezig is dan in een gesloten relatie, dan snap je waarschijnlijk niet helemaal wat respect inhoudt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:59 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Ik verlang respect van een partner. Zou je ook eens kunnen proberen.
Probeer, net als de rest, je reacties respectvol te houden. Dan krijg je datzelfde respect ook terugquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:59 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Ik verlang respect van een partner. Zou je ook eens kunnen proberen.
Net als de rest? Ik zeg alleen hoe ik het zie en dat heeft niets met respect of disrespect te maken. Erodome daarentegen is disrespectvol en haalt er dingen bij die niets met het topic te maken hebben...quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer, net als de rest, je reacties respectvol te houden. Dan krijg je datzelfde respect ook terug.
Erodome is helemaal niet respectloos en daarnaast een uitstekende amateur-psycholoog wat betreft de omgang met elkaar in seksuele en relationele context.quote:Op zondag 11 september 2016 10:41 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Net als de rest? Ik zeg alleen hoe ik het zie en dat heeft niets met respect of disrespect te maken. Erodome daarentegen is disrespectvol en haalt er dingen bij die niets met het topic te maken hebben...
Als mensen een open relatie willen moeten ze dat zelf weten. Neem ik zulke relaties serieus? Nee.
De posts van erodome zijn prima in orde; het zijn de jouwe waar wat aan schort. Als je niet on-topic kan blijven en in persoonlijke aanvallen vervalt, ga je dan liever bezig houden met onderwerpen waar je wel op respectvolle wijze over mee wil praten. Bijvoorbeeld over monogame relaties en hoe je jouw lichaam en seks gebruikt om je man bij je te houden. Blijkbaar is dat meer jouw ding, en dat is helemaal prima. Laat andere mensen ook vrij in hun leven.quote:Op zondag 11 september 2016 10:41 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Net als de rest? Ik zeg alleen hoe ik het zie en dat heeft niets met respect of disrespect te maken. Erodome daarentegen is disrespectvol en haalt er dingen bij die niets met het topic te maken hebben...
Als mensen een open relatie willen moeten ze dat zelf weten. Neem ik zulke relaties serieus? Nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |