tsja daarom let ik wel goed opquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel te veel eisen om te onthouden
Gelukkig maarquote:
Ik heb er ook weinig verstand vanquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een tv. Hoe boeiend moeten de specs zijn?
How about this one?quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:04 schreef Jimbo het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)ilight-smart-tv.html dit is de TV die ik wou overigens
Dat was mijn vorige tv, dat was een tweedehands bakbeestquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn tv is van begin deze eeuw geloof ik
die wou ik dus heel graagquote:
Awwwquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die wou ik dus heel graag
echt al weken mn oog op, en gewacht tot de hunt
en raad het eens.. uitverkocht, nog voor hij langs is gekomen in de h unt, blijkbaar hadden ze hem op die flash sale pagina
t ergste wasquote:
Wutquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t ergste was
ik had m bij ING voor 999 besteld, er zat nog 200 eur cashback op ook daar.
ik helemaal blij, super tv voor 799.
2 dagen later nog niks gehoord van mn order, was ie stilzwijgend geannuleerd
Kreeg een week later een mailtje dat hij ook nooit meer op voorraad komt.
Mijn hart huilt
quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:16 schreef Jimbo het volgende:
oeh oeh oeh! ING heeft hem weer op voorraad!!
gelijk besteld
mja deze is weer net anders dan de TV die ik eerst gevraagd had.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ook fijn dat ze je op de hoogte houden
Ah, dus net een anderequote:Op dinsdag 22 november 2016 17:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja deze is weer net anders dan de TV die ik eerst gevraagd had.
hij si 100eur duurder en dan heb je een speaker achter je TV extra.. niet heel boeiend maar voor 1099 is het als nog een goed aanbod
quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, dus net een andere
Naja, je hebt hem weer besteld iig
ie drone?quote:
Nee, deze geweerstofzuiger..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:32 schreef essnhills het volgende:
Kom ik ga survivallen, dus met de beperkte bagage die ik mee kan nemen stop ik 2 zakmessen in een grote houten kist
Hallo, hoe is het met u?quote:
best goed eigenlijk, en met u?quote:
Op een herfstkuchje na ook wel goed.quote:
Tijger in da house....ohja laat ik de hunt evne aanzettenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tijger in da house....ohja laat ik de hunt evne aanzetten
ohaiquote:
goede avondquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Jimbo het volgende:
heuj er zijn weer mensen hier !
hoi uc
hoi gian
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Jimbo het volgende:
heuj er zijn weer mensen hier !
hoi uc
hoi gian
Hoiquote:
De manicureset?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:32 schreef gianni61 het volgende:
dee eerste keer dat er iets langs kwam bij een hunt dat ik ook echt wilde
en te lang over twijfelde waardoor het weer weg was
Ah...bij twijfel niet doen, dus dan is dit de beste besissing.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:38 schreef Nattekat het volgende:
Hoi
Eens kijken of er leuke cadeautjes voor 5 december kunnen worden gekocht.
er was niet echt twijfel, k weet vrij zeker dat ik die als volgende telefoon wil. mijn twijfel was meer budgettair, aangezien ik net in een ander venster een digitale camera aan het uitzoeken benquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah...bij twijfel niet doen, dus dan is dit de beste besissing.
Ahhh op die fiets. Dan was dit een teken dat je voor decamera moet gaatquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er was niet echt twijfel, k weet vrij zeker dat ik die als volgende telefoon wil. mijn twijfel was meer budgettair, aangezien ik net in een ander venster een digitale camera aan het uitzoeken ben
de telefoon zou wel goedkoper zijn geweestquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ahhh op die fiets. Dan was dit een teken dat je voor decamera moet gaat
Maar minder leukquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de telefoon zou wel goedkoper zijn geweest
Maar wellicht ook praktischerquote:
nee, minder megapixelquote:
pixel-smixelquote:
Misschien komt je camera straks ook nog wel voorbijquote:
ja, het slaat echt nergens op.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het slaat echt nergens op.
ik heb een spiegelreflex camera, een systeemcamera, maar nu ben ik nog een compact camera erbij aan het zoeken
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het slaat echt nergens op.
ik heb een spiegelreflex camera, een systeemcamera, maar nu ben ik nog een compact camera erbij aan het zoeken
ja, heel handig, ik had de systeemcamera van mn zus overgekocht omdat ik niet met een spiegelreflex wilde zeulen en die soms geweigerd wordt als zijnde "professioneel"quote:
nee, die doet het prima, maar heeft gewoon een slechte cameraquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En je telefoon is ondertussen aan het doodgaan en aan vervanging toe?
Wut. Dat heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heel handig, ik had de systeemcamera van mn zus overgekocht omdat ik niet met een spiegelreflex wilde zeulen en die soms geweigerd wordt als zijnde "professioneel"
maar toen ik vorig jaar bij het WK handbal was werd die camera dus ook nog geweigert
Ahquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die doet het prima, maar heeft gewoon een slechte camera
Ja, als er een verwisselbare lens op zit, gebeurt dat wel vaker.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wut. Dat heb ik echt nog nooit gehoord
Niet dat ik weet neequote:Op dinsdag 22 november 2016 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Is er al een keer een box langsgekomen?
Wtfquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, als er een verwisselbare lens op zit, gebeurt dat wel vaker.
Bij de Ziggodome of Arena staathet ook in de voorwaarden of hoe heet dat.quote:
Ik was eerder enorm aan het twijfelen bij een broodbakmachine en een air fryerquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:51 schreef Uccie het volgende:
Ik had deze intuos wel gewild, maar 280EUR is nog steeds veel.
de 1e heb ik en gebruik ik bijna nooit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was eerder enorm aan het twijfelen bij een broodbakmachine en een air fryer
Maar voor allebei geen ruimte hier
Ohquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij de Ziggodome of Arena staathet ook in de voorwaarden of hoe heet dat.
Hmm, die dingen waren de enige reden dat ik de hunt nog een beetje volgdequote:
nee gewoon op de tribune.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als zijnde fotograaf?
Als je de accredatie binnen hebt, kan je toch zelfs met een simpele telefoon nog foto's maken?
Ja, nog een extra reden. maar hij was wel betaalbaarquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
de 1e heb ik en gebruik ik bijna nooit.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee gewoon op de tribune.
de systeemcamera werd geweigerd omdat: "je kunt de lens er van af halen en die op het veld gooien "
echt.. wat de neuk..
Duopack zelfs. Want 2 messen is beter dan 1quote:
Denk dat we ons moeten gaan voorbereiden op de apocolypse als ik die voorwerpen zo zie ...quote:
heb ik alquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:59 schreef essnhills het volgende:
Kijk Beer, een tas voor je camera's
Voor al mijn mogelijke toekomstige slachtoffers zijn er inmiddels wel 10 messen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we ons moeten gaan voorbereiden op de apocolypse als ik die voorwerpen zo zie ...
Wij hadden toch geen meet gepland?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we ons moeten gaan voorbereiden op de apocolypse als ik die voorwerpen zo zie ...
Doomsdaymeetquote:
Een meet tussen jullie veroorzaakt een apocalyps?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een meet tussen jullie veroorzaakt een apocalyps?
Grote kans van wel ja.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een meet tussen jullie veroorzaakt een apocalyps?
Dat is ook vast handig tijdens een apocalypsquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:03 schreef Piger het volgende:
handig, zon galaxy ombouwen naar blackberry
Ik heb hem vannacht geluisterdquote:
Welnee, 1dk blijft bestaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht geluisterd
Wellicht 1 van de laatste keren
Maar ze gaan geen 'uitzending' meer doen bij de huntquote:
Ja ze willen daar nog steeds niet met de tijd meegaan. Al schijn je met die flashsale wel meerdere dingen tegelijk te kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:06 schreef Piger het volgende:
verzendkosten zijn zeker nog steeds per stuk en niet voor je complete hunt bestelling?
Jepquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:06 schreef Piger het volgende:
verzendkosten zijn zeker nog steeds per stuk en niet voor je complete hunt bestelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |