Ja, nog een extra reden. maar hij was wel betaalbaarquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
de 1e heb ik en gebruik ik bijna nooit.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee gewoon op de tribune.
de systeemcamera werd geweigerd omdat: "je kunt de lens er van af halen en die op het veld gooien "
echt.. wat de neuk..
Duopack zelfs. Want 2 messen is beter dan 1quote:
Denk dat we ons moeten gaan voorbereiden op de apocolypse als ik die voorwerpen zo zie ...quote:
heb ik alquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:59 schreef essnhills het volgende:
Kijk Beer, een tas voor je camera's
Voor al mijn mogelijke toekomstige slachtoffers zijn er inmiddels wel 10 messen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we ons moeten gaan voorbereiden op de apocolypse als ik die voorwerpen zo zie ...
Wij hadden toch geen meet gepland?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we ons moeten gaan voorbereiden op de apocolypse als ik die voorwerpen zo zie ...
Doomsdaymeetquote:
quote:
Een meet tussen jullie veroorzaakt een apocalyps?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een meet tussen jullie veroorzaakt een apocalyps?
Grote kans van wel ja.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een meet tussen jullie veroorzaakt een apocalyps?
Dat is ook vast handig tijdens een apocalypsquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:03 schreef Piger het volgende:
handig, zon galaxy ombouwen naar blackberry
Ik heb hem vannacht geluisterdquote:
Welnee, 1dk blijft bestaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht geluisterd
Wellicht 1 van de laatste keren
Maar ze gaan geen 'uitzending' meer doen bij de huntquote:
Ja ze willen daar nog steeds niet met de tijd meegaan. Al schijn je met die flashsale wel meerdere dingen tegelijk te kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:06 schreef Piger het volgende:
verzendkosten zijn zeker nog steeds per stuk en niet voor je complete hunt bestelling?
Jepquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:06 schreef Piger het volgende:
verzendkosten zijn zeker nog steeds per stuk en niet voor je complete hunt bestelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop