bedankt, ik had nog geen aidsquote:Op woensdag 7 september 2016 14:59 schreef Ingolstadt het volgende:
(dit gaat over de titel van dit filmpje) Vreemd nederlands. Vast weer een Amerikaans-geïnspireerde zin.
"MERT* GAF ME AIDS"quote:
KLB en serieus nemen?quote:Op woensdag 7 september 2016 14:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet niet of we een stamgast van R&P echt serieus moeten gaan nemen hier. Enfin, ik kan je zelfs melden dat ik er dagelijks voor betaald krijg om dit te doen, vet hé? Sterker nog, verdien zelfs geld met deze reactie naar jou
Oke oke ik ga alquote:Op woensdag 7 september 2016 14:53 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, kssst white knight, mensen die de hele dag anderen lopen te verdedigen als dagbesteding zijn hier niet welkom
Ja, en als je bondscoach bent zonder op enige niveau te hebben gespeeld nemen de spelers je ook serieus?quote:Op woensdag 7 september 2016 14:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. En om commentaar te mogen hebben op het handelen van bijvoorbeeld een breivik zou je zeker eerst ook zelf een dode op je naam moeten hebben?
Ben jij een van die beruchte vrienden van meneer Bradge ?quote:Op woensdag 7 september 2016 12:53 schreef Koral het volgende:
Als iedereen die commentaar heeft op Braddie nu eerst eens zelf 1 vlog maakt en deelt hier in dit topic....
... nee, liever niet hè, dat dacht ik al.
Ik versta er niks vanquote:Op woensdag 7 september 2016 14:59 schreef Ingolstadt het volgende:
(dit gaat over de titel van dit filmpje) Vreemd nederlands. Vast weer een Amerikaans-geïnspireerde zin.
Waarom zou je willen vloggen?quote:Op woensdag 7 september 2016 12:53 schreef Koral het volgende:
Als iedereen die commentaar heeft op Braddie nu eerst eens zelf 1 vlog maakt en deelt hier in dit topic....
... nee, liever niet hè, dat dacht ik al.
Als je vlogs loopt af te kraken, dan lijkt het net alsof je het beter kunt. Laat maar zien dan.quote:
Gewoon op mute en al het mooie er vanaf kijkenquote:Op woensdag 7 september 2016 14:59 schreef Ingolstadt het volgende:
Ze wordt wel knapper met de jaren maar ze is en blijft vrij irritant.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:59 schreef Ingolstadt het volgende:
Basisschool denkniveau.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je vlogs loopt af te kraken, dan lijkt het net alsof je het beter kunt. Laat maar zien dan.
Of je gaat beetje dimmen met afkraken.
nep aangezien al zijn videos nep zijn en het niet echt een verborgen camera is.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:57 schreef 0906 het volgende:
Deze gast is wel ziek sociaal. Hij krijgt ALLES voor elkaar! Wat zien al die vrouwen in hem?![]()
Klopt, ik pas me vaak aan het niveau van de geadresseerde.quote:
Ik ben laatstejaars student...quote:Op donderdag 8 september 2016 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, ik pas me vaak aan het niveau van de geadresseerde.
Verwachte reactiequote:
heeft hij hem nou al verwijderd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |