Er zit dan ook al product placement door Logitech in zijn muis video. Zelfs de grote jongens gaan zich nu met hem bemoeienquote:Op maandag 5 september 2016 14:36 schreef chroestjov het volgende:
Al 10500 views, Braddie wordt steeds commerciëler.
Vul het gat met een vlog over je eigen weegmoment.quote:Op maandag 5 september 2016 15:28 schreef Rectum het volgende:
Mijn maandag voelt extra leeg zonder het wekelijkse weegmoment.
Volgens mij heeft 'ie een sponsor aan zijn spijkerbroek te pakken.quote:Op maandag 5 september 2016 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zit dan ook al product placement door Logitech in zijn muis video. Zelfs de grote jongens gaan zich nu met hem bemoeien
Over de shirtsponsoren maar te zwijgen.quote:Op maandag 5 september 2016 15:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie een sponsor aan zijn spijkerbroek te pakken.
Ik kan er wel mee leven, nu hoef ik dat tergende openstaande deurtje van de wasmachine tenminste niet te aanschouwen.quote:Op maandag 5 september 2016 15:28 schreef Rectum het volgende:
Zou hij weer afgehaakt zijn?quote:Op maandag 5 september 2016 15:28 schreef Rectum het volgende:
Zoek maar ff op 'Youtube over party'.quote:
Ik ben benieuwd bij welke van de big four Armoo, Snapking en EnzoKnol nu gaan solliciterenquote:Op maandag 5 september 2016 16:31 schreef JK het volgende:
[..]
Zoek maar ff op 'Youtube over party'.
Zie ik nu dat Bradley zijn kanaal BradgeTV heeft weggeflikkerd. Ben nu klaar met 'm. Als hij zo met zijn kijkers om gaat... het was niets en gaat ook nooit wat worden. Ik kijk niets meer van 'm. Mijn minuten zijn meer waard dan de shit waar hij mee komt.
Als jullie hadden opgelet, de grootmeester had aangekondigd om nog maar 1x per maand een weegmoment te doenquote:
Braddie is gewoon hard aan het binnen lopen terwijl wij hem hier eigenlijk aanmoedigen om boven zichzelf uit te stijgen!quote:Op maandag 5 september 2016 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Over de shirtsponsoren maar te zwijgen.
Dat is mij ook ten oren gevallen, maar daarna werd al snel duidelijk dat hij vaker zou wegen na zijn break through bij de 120 kg. Overigens is Braddie's woord natuurlijk helemaal niks waard.quote:Op maandag 5 september 2016 17:24 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Als jullie hadden opgelet, de grootmeester had aangekondigd om nog maar 1x per maand een weegmoment te doen
Jezus wat gooit die kerel met z'n spullenquote:
Maar wel terugsturen natuurlijk in plaats van dat hij er gewoon netjes mee omgaat.quote:Op maandag 5 september 2016 17:51 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Jezus wat gooit die kerel met z'n spullen
Begrijpelijk dat alles meteen kapot is![]()
Merkwaardig shirt welquote:
Die jongen heeft geld teveel. Maar dat komt niet door YouTube want daar verdient hij bijna niks aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |