Het is zo lekker veilig he, anoniem achter je PC. Ik heb sterkere twijfels over de capaciteiten en intellect van mapima dan Braddie. Iemand zo obsessief volgen en afkraken: dan moet er wel iets niet kloppenquote:Op woensdag 7 september 2016 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je vlogs loopt af te kraken, dan lijkt het net alsof je het beter kunt. Laat maar zien dan.
Of je gaat beetje dimmen met afkraken.
wajong is zo slecht nog nietquote:Op donderdag 8 september 2016 04:18 schreef Stratotanker het volgende:
Ik werk 4 dagen in de week, 8 uur per dag. Dus dat is 128 uur per maand. Stel dat ik 40e per dag verdien, dan komt dat neer op 650e per maand. Noouuuu dat komt dan ongeveeeer eeehhhhh ( 650 / 128 hersens kraken ) oooeeehh eehhh ahhhh vijf eurooo ehhhh 70 ( even interessant kijken ) per uur?![]()
![]()
![]()
![]()
Zelden zo hard gelachen.
Ze is best knap inderdaad en ook met dat laatste ben ik het 100% eens. En toch blijf ik kijken. (Af en toe dan)quote:Op woensdag 7 september 2016 19:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze wordt wel knapper met de jaren maar ze is en blijft vrij irritant.
Ja leuk, nu is het verwijderd.quote:Op donderdag 8 september 2016 04:18 schreef Stratotanker het volgende:
Ik werk 4 dagen in de week, 8 uur per dag. Dus dat is 128 uur per maand. Stel dat ik 40e per dag verdien, dan komt dat neer op 650e per maand. Noouuuu dat komt dan ongeveeeer eeehhhhh ( 650 / 128 hersens kraken ) oooeeehh eehhh ahhhh vijf eurooo ehhhh 70 ( even interessant kijken ) per uur?![]()
![]()
![]()
![]()
Zelden zo hard gelachen.
Je gaat toch geen master doen begrijp ik?quote:
Dat is juist het probleem. Zolang het allemaal vrijblijvend is zal hij nooit gaan werken (in ieder geval niet een langere tijd). Hij heeft een inkomen om op terug te vallen en hij kan financieel rondkomen aangezien hij nog bij zijn ouders woont. Dus er is ook geen noodzaak om voor een fooi pakketjes te gaan bezorgen of dozen te gaan vouwen in de plaatselijke fabriek.quote:Op donderdag 8 september 2016 09:27 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je gaat toch geen master doen begrijp ik?
Wat een domme zet van Braddie die video. Heb het niet gezien maar wtf, die gaat lijkt echt niet door te hebben wat je wel en niet op internet moet knallen vwb sollicitaties. Ik denk dat ie binnenkort de Wajong weer terugziet met zo'n houding.
Maakt helegaar niet uit, braad had gewoon gelijk.quote:Op donderdag 8 september 2016 07:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ja leuk, nu is het verwijderd.
Waar had 'ie gelijk inquote:Op donderdag 8 september 2016 09:39 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Maakt helegaar niet uit, braad had gewoon gelijk.
Waarschijnlijk komt hij er nu pas achter dat een Wajong meer oplevert dan 32 uur werken voor DHL. Iets wat iedereen al zei, maar wat nu pas tot hem doordringt.quote:
quote:
Zag natuurlijk iedereen ook al aankomen. Al moet ik wel eerlijk toegeven, ik had wel verwacht dat Braddie wel tenminste 1 dag zou gaan werken.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hij vond de vergoeding te karig, dus wilde toch maar niet gaan koerieren
mja goedquote:Op donderdag 8 september 2016 14:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zag natuurlijk iedereen ook al aankomen. Al moet ik wel eerlijk toegeven, ik had wel verwacht dat Braddie wel tenminste 1 dag zou gaan werken.
Zeker, maar daar ga je wel vaker tegenaan lopen als je niet weet wat werken is, geen opleidingen hebt gevolgd en het moet zoeken in de functies die iedereen kunnen die je op straat tegenkomt. Dan kom je dus terecht bij werkgevers die je uitknijpen en waar je binnen de kortste keren weer op straat staat.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mja goed
Op zich is het tuulk ook gewoon heel weinig
Uiteraard.quote:Op donderdag 8 september 2016 06:45 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
heeft hij hem nou al verwijderd?
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 08:29 schreef PimD het volgende:
Zou ie z'n baan al opzeggen voor ie uberhaupt 1 dag heeft gewerkt?
Hij heeft berekend dat hij 32 uur per week zou gaan werken voor gemiddeld 5,70 EUR per uur, wat erop neerkomt dat hij significant minder zou gaan verdienen dan dat hij nu binnenkrijgt via de Wajong.quote:
Die gast heeft alleen een VMBO-diploma, geen nuttige werkervaring en geen skills waarmee hij iets kan. Dan ga je geen werk krijgen waarmee je op z'n minst modaal verdient.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mja goed
Op zich is het tuulk ook gewoon heel weinig
Qua werkervaring en opleiding had hij net zo goed wel 12 kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:53 schreef chroestjov het volgende:
''Voor zo'n salaris kom ik natuurlijk mijn bed niet uit, ik ben 25 en geen 11 of 12.''.
Wat een onzin, minimumloon is hoger dan 5,70 per uur.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
[..]
[..]
Hij heeft berekend dat hij 32 uur per week zou gaan werken voor gemiddeld 5,70 EUR per uur, wat erop neerkomt dat hij significant minder zou gaan verdienen dan dat hij nu binnenkrijgt via de Wajong.
En hij was ook nog niet definitief aangenomen, daar zou hij nog een e-mail over binnenkrijgen maar nu gaat hij er ongeacht de uitslag toch maar niet op in.
Hij heeft niet eens ongelijk en zoals hij zelf al zei: ''Voor zo'n salaris kom ik natuurlijk mijn bed niet uit, ik ben 25 en geen 11 of 12.''.
Ze zijn er wel. Ik had eens een WAjonger op gesprek die nooit gewerkt had, geen opleidingen had gevolgd en inmiddels al de respectabele leeftijd had bereikt van 24 jaar. Ik vroeg naar een salarisindicatie, zelf had ze geen idee maar 1600 euro netto vond ze toch wel wat weinig. Zo lang er geen noodzaak is bij hen dan hoeven ze ook niet te gaan werken. Ik krijg ook liever 1.000 voor niks doen dan 1100 voor het vouwen van dozen 40 uur lang iedere week. Zo eerlijk zal ik dan ook weer zijn, maar daar heeft hij het er zelf naar gemaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:02 schreef PimD het volgende:
Wat had ie nou verwacht, dat ie met wat pakketjes rondbrengen ineens 2000 euro netto kan bijschrijven op z'n rekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |