Ik pm de frontpage vast of ze ruimte willen over laten voor zondag.quote:
kun je kwartetten hahahahaquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dan maar Don, Kim én Ad graag.
Jij hebt ook een geile stem man, maar iets te Amsterdamse toon voor mij om direct horizontaal te gaanquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een 'verlegen stemmetje' zei iemand net, dus denk niet dat het iets gaat worden![]()
Al zing ik met Bohemian Rhapsody wel alles mee natuurlijk
Erhm ja neequote:Op vrijdag 2 september 2016 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik pm de frontpage vast of ze ruimte willen over laten voor zondag.
Met een reservespeler. Altijd handig als er iemand even moet uitrustenquote:
Net of daar ruimte tekort isquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik pm de frontpage vast of ze ruimte willen over laten voor zondag.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij hebt ook een geile stem man, maar iets te Amsterdamse toon voor mij om direct horizontaal te gaan
ik hou me maar stilquote:
Tuurlijk. Ze kunnen niet al het belangrijke nieuws posten daar.quote:
Ja ik weet dat je het nadeed daar in dat bericht, je gewone stem is beter.quote:
Verhalen gebaseerd op halve waarnemingen en speculaties die jarenlang mondeling overleven zijn veel leuker dan een artikel op FOK!quote:
Da's waar.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verhalen gebaseerd op halve waarnemingen en speculaties die jarenlang mondeling overleven zijn veel leuker dan een artikel op FOK!
En werk in de bijlmerquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je het nadeed daar in dat bericht, je gewone stem is beter.
Als je je mond niet zit vol te stouwen met sushi ondertussen dan
Dat moet een heel bijzonder accent zijnquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
En werk in de bijlmer![]()
Amsterdamser kan niet!
Ah mooi, laat ik het zo zeggen, ik vind dat je dan als vent/vrouw zijnde je mond moet houden tijdens het batsen. Anders gaaaat dat toch gewoon nietquote:
Even die link zoekenquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Laat die van jou eens horen. Ik kon je slecht horen door al mijn gekauw
quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah mooi, laat ik het zo zeggen, ik vind dat je dan als vent/vrouw zijnde je mond moet houden tijdens het batsen. Anders gaaaat dat toch gewoon niet![]()
Het klinkt wel lollig, dat wel
Doe eens. Ik lach de hele dag al, tijd voor iets anders.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:53 schreef xBubbles het volgende:
Net een opname van jezelf horen en bijna willen huilen
Ik grom alleenquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah mooi, laat ik het zo zeggen, ik vind dat je dan als vent/vrouw zijnde je mond moet houden tijdens het batsen. Anders gaaaat dat toch gewoon niet![]()
Het klinkt wel lollig, dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |