quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moguh, bubbles,gianie en de rest die ik niet ken.
we worden oudquote:
Het is ik denk dus ik besta. Ken je klassiekers.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik leef wel. I breath so I am alive
ow van waar die verandering in eensquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Toko is sinds een jaar een BDSM toko geworden
ja nog steeds same shit andere tijdquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
age is just a number
Maar hoe gaat het met u?
Maar die vlieger gaat niet op voor de vogelverschrikker tailfox.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is ik denk dus ik besta. Ken je klassiekers.
gf kreeg zo vaak tikken dat hij het opeens wel lekker vondquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ow van waar die verandering in eens
ik denk niet meerquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is ik denk dus ik besta. Ken je klassiekers.
Nah.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maat die vlieger gaat niet op voor de vogelverschrikker tailfox.
GF lijkt me meer een type van geven dan van nemen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gf kreeg zo vaak tikken dat hij het opeens wel lekker vond
waarom geloof ik dat gelijkquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gf kreeg zo vaak tikken dat hij het opeens wel lekker vond
quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
GF lijkt me meer een type van geven dan van nemen.
geen gagbal?quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
schijn bedriegt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij geeft of neemt liever?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ha, de volgende keer dat jij in de gezinsapp reageert op 'We eten gehaktballen.'' weet ik wel wat voor woord er tevoorschijn komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |