pinky & the brain is erdoor geinspireerdquote:Op donderdag 1 september 2016 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel een patroon.. altijd van die mafketels die 'de wereld' wilden veroveren en altijd faalden...
Megatron altijd ''Decepticons, retreat!'' schreeuwenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel een patroon.. altijd van die mafketels die 'de wereld' wilden veroveren en altijd faalden...
Ja. Duh.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
poedersuiker met een rietje... is dat kunst of zo
ja, of, 'I'LL GET YOU NEXT TIME, OPTIMOOOOOOOOOS!'quote:Op donderdag 1 september 2016 23:56 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Megatron altijd ''Decepticons, retreat!'' schreeuwen
neequote:Op donderdag 1 september 2016 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik Hans de overwinning gunnen?
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:57 schreef Trollscience het volgende:
geen pro metalen snuifbuisje hebben + stuk marmertegel
opgetyft staat netjesquote:
wat kansloos gvdquote:Op donderdag 1 september 2016 23:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hans is in ander topic aan het posten
Waarom dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Jezus ik zit weer eens als een debiel de hele tijd te lachen.
allemaal te modern voor mijquote:Op donderdag 1 september 2016 23:58 schreef Wheeljack het volgende:
Maar ik vind dit wel de beste transformers serie![]()
http://tfwiki.net/wiki/Transformers:_Prime_(cartoon)
Snap ik welquote:Op donderdag 1 september 2016 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
allemaal te modern voor mij
hahahquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kusjes van jongetjes van 17 vind ik wat ongemakkelijk.
Gelukkig voor jou isnhet daarom alleen maar een emoticon, en geen echt kusje.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wtfquote:Op donderdag 1 september 2016 23:59 schreef Trollscience het volgende:
http://raelling.tumblr.co(...)oujinshi-translation
ik vind dit beste transformersserie
Hou op..quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou isnhet daarom alleen maar een emoticon, en geen echt kusje.
jongetjes van 17 moeten je ook niet op de mond kussenquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GC / Dagcijfers #238 - Te debiel veelquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef Drug het volgende:
pass eens die topic waarin die dagoverzichten komen. wil ff tvp'en
wat lievquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb een kusje achtegrlaten op je fobo
Gaat ie het ook nog hier plaatsenquote:
pics van je dochterquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]sorry ben gewoon trots op mijn eigen creatie
Ik vond het nog lang tot je eindelijk begon aan je race. Ik liet hem bewust stoppen op 400.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
volgens mij gaat Haags winnen want ik heb ook een paar posts in ABO en die tellen niet mee
thanksquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GC / Dagcijfers #238 - Te debiel veel
Had eigenlijk helemaal geen tijd voor dit soort fratsen, morgen zal ik hier wel spijt van hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond het nog lang tot je eindelijk begon aan je race. Ik liet hem bewust stoppen op 400.
kipquote:
Nee weet ik, maar schatte het wel goed inquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had eigenlijk helemaal geen tijd voor dit soort fratsen, morgen zal ik hier wel spijt van hebben
Oh echt?quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je het omdraait krijgt het ineens een hele andere betekenis.
Nu heb ik die mooie SC van Rozevla verpestquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar schatte het wel goed in
Ghehequote:Op vrijdag 2 september 2016 00:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu heb ik die mooie SC van Rozevla verpest
Je gaat nachtje doorhalen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
2 kleine kkpuntjes
of 1 kleine kklijn
help
quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
2 kleine kkpuntjes
of 1 kleine kklijn
help
Laatste.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
2 kleine kkpuntjes
of 1 kleine kklijn
help
nee dat gaat met die hoeveelheid niet hèquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat nachtje doorhalen?
Ik ben geen expert.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat gaat met die hoeveelheid niet hè
ja denk dat ik dat maar doequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |