Eensch!! Wel een groot gat met nummer 9quote:
Tijd om bij de Specsavers langs te gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:15 schreef bork het volgende:
[..]
Eensch!! Wel een groot gat met nummer 9![]()
U zei?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:36 schreef Prins_Pils het volgende:
We zijn alweer drie maanden verder he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:38 schreef b2py het volgende:
[..]
U zei?De tering heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe echt niksIk ben op vakantie, ik heb op treingebied sowieso bar weinig te melden de laatste tijd, waar slaat dit op
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, geef daar maar eens antwoord op.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De tering hee![]()
Ik doe echt niksIk ben op vakantie, ik heb op treingebied sowieso bar weinig te melden de laatste tijd, waar slaat dit op
Jullie falen gewoon. Allemaal. Collectief. Hard.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, geef daar maar eens antwoord op.
Lijkt me duidelijk, rond kerst is het kloteweer en zitten alle toetsenbordhelden hier, in juli en augustus is iedereen op vakantie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:55 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Ernstige statistieken. Net de zitplaatsbeschikbaarheid van NS
Jij interesseert ons sowieso geen ene zak, Friesche Vlag Halvamelquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
ja, weinig gebeurd de laatste tijd. Enige nieuws dat ik heb is dat ik een nieuwe ov-chipkaart gekregen heb.
Joheee, johoooo
Dat spul wordt helaas al jaren niet meer per spoor vervoerd, maar gaat tegenwoordig over het water naar Rotterdamquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij interesseert ons sowieso geen ene zak, Friesche Vlag Halvamel![]()
Heel het treinengedoe is gewoon een aflopende zaakquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:27 schreef b2py het volgende:
Doe nu dagelijks Hilversum Sportpark - Utrecht maar dat is weinig bijzonder behalve dat ik iedere dag moet staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |