beide erg leuke programma's jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik volg dit programma ook! Verborgen Verleden overigens ook
Schilderij van Wilma uit 1938.quote:
Was voor mij de eerste keer dat ik ze nauwelijks van elkaar kon onderscheiden, idd. Zag het uiteindelijk aan n paar details en kleine verschillen in kleur.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:19 schreef golfer het volgende:
We zaten er bij de onthuling helemaal naast. Dachten dat het werk van Monet door Charlotte was geschilderd.
vond het vrij duidelijk deze keer, origineel was een stuk blauwer dan kopie. knap gedaan weer door Charlottequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:23 schreef EP3 het volgende:
[..]
Was voor mij de eerste keer dat ik ze nauwelijks van elkaar kon onderscheiden, idd. Zag het uiteindelijk aan n paar details en kleine verschillen in kleur.
Zijn haar schilderijen eigenlijk te koop? Wat doen ze er mee?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ze zeiden vlak voor de onthulling nog dat Charlotte te vrouwelijk had geschilderd en Monet vrij hard. Toen kon je het duidelijk zien maar heb veel respect voor haar.
Geen idee maar lijkt me interessant haar te volgen of meer van haar te weten te komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn haar schilderijen eigenlijk te koop? Wat doen ze er mee?
De replica's gaan waarschijnlijk mee op toernee in hun theatervoorstellingen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn haar schilderijen eigenlijk te koop? Wat doen ze er mee?
https://www.avrotros.nl/h(...)e-in-utrecht-rubens/quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
De replica's gaan waarschijnlijk mee op toernee in hun theatervoorstellingen.
Hier kan ik mij in vinden. Kwam ook gekunsteld over.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:03 schreef golfer het volgende:
De toevoeging van een BN-er als Hennie Vrienten zegt mij niet veel en draagt weinig bij aan het programma, vind ik.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Charlotte kan echt prachtige reconstructies maken, maar als ik kijk naar haar eigen werk op haar site, daar word ik niet echt warm van.
Toch echt een ander vakquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Charlotte kan echt prachtige reconstructies maken, maar als ik kijk naar haar eigen werk op haar site, daar word ik niet echt warm van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |