Dat bedoel ik. Je lijdt aan een superioriteitscomplex.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:52 schreef Sgt.Rick het volgende:
wat gtfo. joden zijn baas maakt niet uit wat voor jood.
ik weet niet beetje overhaaste conclusie, heb jij psychologie gestudeerd?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:54 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je lijdt aan een superioriteitscomplex.
Je hoeft geen psychologie te studeren om de indruk te krijgen dat jij een arrogante zak bentquote:Op donderdag 1 september 2016 22:55 schreef Sgt.Rick het volgende:
[..]
ik weet niet beetje overhaaste conclusie, heb jij psychologie gestudeerd?
Ehm ik weet het niet hoor, meestal word ik niet zo direct geconfronteerd over mijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je hoeft geen psychologie te studeren om de indruk te krijgen dat jij een arrogante zak bent
Tussen liefde en haat zit er een dunne lijn, als er minder haat werd verspreidt zou de band tussen moslims en joden in het algemeen beter zijnquote:Op donderdag 1 september 2016 22:58 schreef Sgt.Rick het volgende:
misschien ben ik wel een zak dan ga ik dat opzich wel veranderen.
sowieso waarheid. maar mijn topictitel is een beetje een troll. sorryquote:Op donderdag 1 september 2016 23:00 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Tussen liefde en haat zit er een dunne lijn, als er minder haat werd verspreidt zou de band tussen moslims en joden in het algemeen beter zijn
Maakt niet uitquote:Op donderdag 1 september 2016 23:01 schreef Sgt.Rick het volgende:
[..]
sowieso waarheid. maar mijn topictitel is een beetje een troll. sorry
quote:
nu krijg je Schlomo en Goldberg over je heenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:10 schreef Gutmensch het volgende:
Als je dit over moslims zegt krijg je alle gutmenschen over je heen.
ehm nee niet dat ik weet. Maar aan je eigen geur raak je gewend zeggen ze he. Maar niemand verteld mij dat ik stink dus ik denk van niet.quote:
echt niet. je kan als je vrienden bent met moslims echt wel grappen met en over ze maken hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:10 schreef Gutmensch het volgende:
Als je dit over moslims zegt krijg je alle gutmenschen over je heen.
Knap staaltje ironie wat je hier toepast. Kunstwaardig, zo je wilt.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
Niet alle joden zijn kut, maar wel joden zoals jij.
Lijden aan een superioriteitscomplex en moeten toch steeds het slachtoffer spelen. Best uniek.
dumpert reactie, ben jij 16 ?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:44 schreef Fer het volgende:
Nou bepaalde Joodse kutjes lust ik wel...
Kom je lekker stoken?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Knap staaltje ironie wat je hier toepast. Kunstwaardig, zo je wilt.
Hoor wie het schrijft.quote:
"Je beledigt de profeet".quote:
Ik kan je niet volgenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
"Je beledigt de profeet".
DOe dit niet!!!111
Oke.quote:
quote:
Ik heb je moeder net wel serieus genomenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:51 schreef Sgt.Rick het volgende:
wordt ik nog wel serieus genomen met dit als mijn eerste topic ?
Haaaa!!!11quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb je moeder net wel serieus genomen
Weet ik tochquote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Sgt.Rick het volgende:
[..]
echt niet. je kan als je vrienden bent met moslims echt wel grappen met en over ze maken hoor.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
Zelfde geldt voor joden trouwens.
Vind em ook mooiquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:25 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zit aan deze vast tot de rest van mijn bestaan
Moest lachen.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Uiteraard zal jij elke vorm van kritiek dusdanig interpreteren.
Nee, vind het gewoon vervelend dat je ervoor kiest om op die negatieve wijze te reageren terwijl ik het met ts goed had gemaaktquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Uiteraard zal jij elke vorm van kritiek dusdanig interpreteren.
Is ook niets persoonlijks hoor. Het ging puur om de inhoud, namelijk een moslima die het niet schroomt haar religie te prediken die dan bepaalde Joden beticht van het hebben van een superioriteitsgevoel, in combinatie met de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon vervelend dat je ervoor kiest om op die negatieve wijze te reageren terwijl ik het met ts goed had gemaakt
JIj ja, met je negatieve gelul altijd.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon vervelend dat je ervoor kiest om op die negatieve wijze te reageren terwijl ik het met ts goed had gemaakt
God 'ophemelen' vergelijk jij met jezelf als persoon ophemelen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is ook niets persoonlijks hoor. Het ging puur om de inhoud, namelijk een moslima die het niet schroomt haar religie te prediken die dan bepaalde Joden beticht van het hebben van een superioriteitsgevoel, in combinatie met de slachtofferrol.
Ik hoop dat je de humor hiervan inziet, want die is in vol ornaat aanwezig.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
JIj ja, met je negatieve gelul altijd.
"De Profeet".![]()
Jij.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik acht Islam wel superieur en dat is vanwege waar het voor staat. Het concept van de eenheid van God en dat Hij boven zijn schepping staat en dat zijn schepsels niet beter zijn dan de ander, behalve dan in geloofsovertuiging waar ENKEL GOD over kan oordelen.
Vind juist dat je behoorlijk netjes en beleefd blijft altijd.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Toegegeven ik druk me niet altijd netjes uit. Dat krijg je als 1 van de wenige vrouwelijkefoklid (=moslima) in een omgeving vol mannelijkefokleden (= waarvan een aanzienlijk deel neerbuigende dingen zegt over Islam/moslims).
Ja, sorry hoor DP, maar juist zei heeft altijd zo'n grote bek.quote:
Vind dat wel meevallen eigenlijk. En ik kan me ook wel voorstellen dat je af en toe een grote bek trekt hier tussen de domrechtse meerderheid op FOK!.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor DP, maar juist zei heeft altijd zo'n grote bek.
En haar haar hele 'standpunt' slaat nergens op
Hmm, ja das waar.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen eigenlijk. En ik kan me ook wel voorstellen dat je af en toe een grote bek trekt hier tussen de domrechtse meerderheid op FOK!.
je zit momenteel niet echt boven dat niveau tbhquote:
Hoewel ik niet helemaal kon bevatten wat nu precies je punt is, ga ik toch een poging geven tot een reactie.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
God 'ophemelen' vergelijk jij met jezelf als persoon ophemelen?
Sorry maar de vergelijking die je maakt slaat nergens op.
Ik acht mezelf totaal niet superieur omdat ik moslim ben. Ben ook maar een mens van vlees en bloed. Ik acht Islam wel superieur en dat is vanwege waar het voor staat. Het concept van de eenheid van God en dat Hij boven zijn schepping staat en dat zijn schepsels niet beter zijn dan de ander, behalve dan in geloofsovertuiging waar ENKEL GOD over kan oordelen.
Ja, je moet die lulkick toch ergens kwijt hè..quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoewel ik niet helemaal kon bevatten wat nu precies je punt is, ga ik toch een poging geven tot een reactie.
Oh nee, dan gebrijp je me verkeerd. Vindt het allemaal best, maar ga niet 'je god' als 'heilige aanmerken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
je zit momenteel niet echt boven dat niveau tbh
Nou mijn punt is dat Islam bedoeld is en openstaat voor de hele mensheid, het discrimineert daarin niet, iedereen kan moslim worden. Liever vandaag nog dan morgen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoewel ik niet helemaal kon bevatten wat nu precies je punt is, ga ik toch een poging geven tot een reactie.
Allereerst maak ik die vergelijking nergens, ik vind het bij voorbaat kansloos om een arrogante houding aan te nemen, maar evengoed vind ik het ophemelen van een sprookje ook erg kansloos. Lood om oud ijzer dus.
Verder kan jouw argumentatie waarom jij wel of niet iets superieur vindt me aan de anus oxideren, omdat je spreekt over waar het voor staat, maar dat nergens (nee echt) maar dan ook nergens ter wereld merkbaar is. Daarbij vind je de geloofsovertuiging wel weer superieur, terwijl dit onderdeel is van jou als individu. Derhalve vind jij jezelf superieur t.a.v iemand die deze overtuiging niet deelt. Ten slotte wordt er wel veel geoordeeld uit jouw hoek (gelieve dit niet persoonlijk op te vatten) voor een beweging die beweert dat enkel God mag oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |