Looking good,Faxie!quote:Op zondag 25 september 2016 03:52 schreef Faxie het volgende:
Eerste decals zitten erop![]()
[ afbeelding ]
Er zit wel Microsol op nu, dus moet even een dagje wachten totdat ik de andere kant kan doen.
Je zou een buigertje kunnen maken met een scharnier en een blokje, en een klemquote:Op zondag 25 september 2016 19:59 schreef Charged het volgende:
[..]
Looking good,Faxie!![]()
Ben even verder gegaan met de MiG 23 PE parts en wat andere delen.
Buigwerk met een pincet en gevloek maar het werkt.
[ link | afbeelding ]
De intake voor op de neus is best netjes gelukt..ik hou het even bij een pincet en wat gevloek.quote:Op zondag 25 september 2016 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou een buigertje kunnen maken met een scharnier en een blokje, en een klem
Nope,meer het netjes plaatsen tijdens het verlijmen,delicaat en erg klein. No Step decals op een 1:72 scale plaats ik nog liever..quote:Op maandag 26 september 2016 00:11 schreef Faxie het volgende:
Wil het lijmen niet zo lukken dan?
Trouwens:
http://www.scalemodelchallenge.com/bezoekers-informatie/
(of was dat nou al gepost?)
Tandenstoker met een beetje speeksel werkt wel aardig. En ze verkopen bij Ultimate Modelling een speciale wax-stick, da's net een potlood, maar dan met een waxachtige binnenkant.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:33 schreef Charged het volgende:
[..]
Nope,meer het netjes plaatsen tijdens het verlijmen,delicaat en erg klein. No Step decals op een 1:72 scale plaats ik nog liever..
Yup..daarom dus even pas op de plaats (voor zoverre het lukt) tot de verbeteringen zijn gedaan.quote:
Ik zie het ook niet..quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:00 schreef dedodo het volgende:
Maar hoe nu verder:
[ afbeelding ]
Zie de zwarte lijntjes, daar steekt het nog uit, maar bij de laatste niet meerIk snap niet waarom je niet op een eenvoudiger en duidelijker stuk moest beginnen dan halverwege de zijkant.
Ik krijg hem er nu niet meer op, dan moet ik met gesneden planken gaan werken ben ik bang.
Ongelooflijk hoeveel tijd daar in kan zittenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:02 schreef Charged het volgende:
stoeltje vordert.
[ link | afbeelding ]
Morgen spuitje kopenquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:08 schreef Charged het volgende:
PE meuk,zelf de juiste kleuren opzoeken en maken.
Het is geen dagtaak en we hebben de tijd,Faxie.
Mooi,ik kijk met belangstelling uit.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Morgen spuitje kopenEn wellicht wat doosjes
![]()
Ow en wat klein spul.... PE bender en wat Mr Hobby spul als ze het hebben daar. En een nieuwe vijl voor PE, die ik nu heb is te grof.
Opvullen met een mengsel van zaagsel en houtlijm?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef dedodo het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijker? Op de achterste spant is geen uitstekend deel meer, op de twee ervoor wel, een latje krijg je dus niet gewoon vastgemaakt.
Oei heb geen idee hoe je dat zou moeten aanpakkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:29 schreef dedodo het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijker? Op de achterste spant is geen uitstekend deel meer, op de twee ervoor wel, een latje krijg je dus niet gewoon vastgemaakt.
Ik zou het op een modelbouwforum vragen.... daar zitten vast wel mensen die er veel meer ervaring mee hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:58 schreef dedodo het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de kant waar ik niet wist hoe ik verder moest het probeerlatje maar losgemaakt, zag er niet uit en kon er geen volgende netjes tegenaan leggen.
Weet dus nog steeds niet hoe verder
Thanks!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou het op een modelbouwforum vragen.... daar zitten vast wel mensen die er veel meer ervaring mee hebben![]()
Toch vind ik het er zo wel netjes uitzien.
Ik heb me geregistreerd op modelbrouwers gisterenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:23 schreef dedodo het volgende:
[..]
Thanks!
Ja daar zat ik ook nog aan te denken, maar moet je weer een account aanmaken enzo
Overgrote deel is ongespoten. Het moest in gloss wit gespoten worden, dusjaquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:17 schreef Charged het volgende:
Ziet er allemaal goed uit wederom,Faxie.
Het zijn ongespoten delen?
Heb je trouwens op de Lambo na zelden zo lang met een model bezig gezien.
Ik heb een Tamiya Ducati, en ga daar ook ene PE setje voor halen. Nu zag ik ook een set met losse kettingschakels....quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:33 schreef Charged het volgende:
[..]
yup
Is m'n pink vinger.
[ link | afbeelding ]
Kale kop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |