Als ik jou was zou ik CrashO ff dmen. Die heeft alles bijgehouden in een exel bestandjequote:Op vrijdag 9 september 2016 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt voor het stemmen iedereen! Zal dit weekend de stemmen tellen!
Eensquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik CrashO ff dmen. Die heeft alles bijgehouden in een exel bestandje![]()
Even tip voor de volgende keer. Laat iedereen die mee doet verplicht stemmen. Dan heb je al minder kans op vriendjes politiek. Want het blijft natuurlijk vrij verdacht als 9 van de 11 stemmers van een bepaalde foto toevallig allemaal uit de zelfde sc komen.
Oh dat bestandje zou wel handig zijn. En veel werk schelen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik CrashO ff dmen. Die heeft alles bijgehouden in een exel bestandje![]()
Even tip voor de volgende keer. Laat iedereen die mee doet verplicht stemmen. Dan heb je al minder kans op vriendjes politiek. Want het blijft natuurlijk vrij verdacht als 9 van de 11 stemmers van een bepaalde foto toevallig allemaal uit de zelfde sc komen.
Yep, sorry!quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:36 schreef NoventaMinutos het volgende:
1. Inzending 53![]()
2. Inzending 59
3. Inzending 1
Oh, ben al te laat geloof ik
Zit al in je DMquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat bestandje zou wel handig zijn. En veel werk schelen.
Ah ja ook wel weer logisch ivm de sponsor jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat bestandje zou wel handig zijn. En veel werk schelen.
Ja daar hebben we over nagedacht. Maar dat zou dus betekenen dat alleen de mensen met een inzending mogen stemmen. Het was een overweging maar de exposure voor de sponsor telt ook mee in deze. Het ronselen van stemmen is misschien de netste manier maar ook niet verboden.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
de exposure voor de sponsor telt ook mee in deze
Sorry, ben een beetje lui om het na te trekken, maar welke fotonummers horen hierbij?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
De score is bekend!
1. over_hedge
2. Lamabal
3. CrashO
Willen jullie me jullie adresgegevens en een link naar de foto in hoge resolutie via PM sturen?
Ohja, dat is wel handig, heb het erbij gezet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje lui om het na te trekken, maar welke fotonummers horen hierbij?
Gefeliciteerd aan de winnaars.
Dank jequote:Op zaterdag 10 september 2016 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel handig, heb het erbij gezet.
Voor mensen die ook niet de nummers handmatig willen natrekkenquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:48 schreef Postbus100 het volgende:
Sorry, ben een beetje lui om het na te trekken, maar welke fotonummers horen hierbij?
trolololoquote:
Is het misschien mogelijk om een volledige lijst met aantal stemmen te posten? Puur voor de ijdelheidquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel handig, heb het erbij gezet.
Crew die er doodleuk aan meedoet ook wel.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen ronselen om op je foto te stemmen is best wel sneu eigenlijk.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
De score is bekend!
1. 18, over_hedge
2. 32. Lamabal
3. 9. CrashO
Willen jullie me jullie adresgegevens en een link naar de foto in hoge resolutie via PM sturen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |