abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165020706
Hoi coole FOK!kers

Soms heb ik dat ik het geluid van de telefoon hoor heel zachtjes zonder dat de telefoon afgaat. Dan kijk ik even naar de telefoon om er zeker van te zijn, maar dan gaat die niet af. Dan denk ik het geluidje te horen maar is dat niet zo. ;(

Eerlijk gezegd staat het me altijd heel erg tegen als mensen bellen, dus misschien dat ik erop probeer te anticiperen of zo.. Heel raar.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of die het hebben met andere geluiden?
pi_165020766
Dat is een bekend fenomeen onder mensen die extreem eenzaam zijn en een ongezonde drang naar contact hebben.
pi_165020780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef TUFKAL het volgende:
Dat is een bekend fenomeen onder mensen die extreem eenzaam zijn en een ongezonde drang naar contact hebben.
Serieus? Dat heb ik eerlijk gezegd allebei niet. :P
pi_165020890
Heb ik ook wel eens gehad.
Maar toen blowde ik te veel.
pi_165020934
Ik denk weleens dat hij trilt in mijn broekzak.. En dan ligt hij op tafel ofzo :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165021513
quote:
Interessant! Eerste keer dat ik erover hoor.
pi_165021744
Joh, ik hoor en zie van alles wat er niet is! :@

Zo hoor ik m'n caafjes of m'n kat als ik ergens anders ben. Ik zie altijd iets zwarts in m'n ooghoek wegschieten.

Laatst dacht ik m'n kat bij de achterdeur te horen, dus ik erheen en opendoen: geen kat. Schiet vriend in de lach en beweert dat hij het geluid maakte (jaja een miauwende kat?!).
pi_165021833
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Interessant! Eerste keer dat ik erover hoor.
Da's logisch, met die telefoon die maar niet afgaat naast je oor.
pi_165022144
Heb ik ook wel eens. Blijkt een buurman dezelfde beltoon te hebben. Lekker handig dus.
pi_165023325
Gebruik je vaak drugs?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_165028188
Een telefoon gaat sowieso niet af, een telefoon gaat over, een wekker loopt af. :')
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165028936
Heb ik ook altijd, of dat mensen je naam roepen en en zo of als je muziek in je oor hebt dat er op de deur geklopt wordt

das normaal, tenzij je er tegen gaat praten
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 2 september 2016 @ 17:20:25 #14
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_165039002
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef robin007bond het volgende:
Hoi coole FOK!kers

.....

Eerlijk gezegd staat het me altijd heel erg tegen als mensen bellen....
En dan toch een telefoon in bezit hebben. Je houd ook van SM?
Don't get shot....It hurts!!
pi_165039980
Tja heb dat ook wel eens, daarom ander geluidje genomen. Heb 7 maand met een jankende hond gezeten, die piepte de hele nacht, toen deze weg was 'hoorde' ik de hond de eerste 3 nachten nog. Het is een geluid waar je dan onbewust toch sterk op let.

Nu heb ik na 14 jaar honden te hebben gehad telkens de drang om de hond uit te laten en eten te geven.
pi_165040051
quote:
Hoi coole FOK!kers

Soms heb ik dat ik het geluid van de telefoon hoor heel zachtjes zonder dat de telefoon afgaat. Dan kijk ik even naar de telefoon om er zeker van te zijn, maar dan gaat die niet af. Dan denk ik het geluidje te horen maar is dat niet zo. ;(

Eerlijk gezegd staat het me altijd heel erg tegen als mensen bellen, dus misschien dat ik erop probeer te anticiperen of zo.. Heel raar.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of die het hebben met andere geluiden?
Dit is normaal. Dit gebeurt bij veel meer mensen en het verschijnsel is al onderzocht. Heeft met je hersenen te maken. Niets om zorgen over te maken dus. Heeft iets met alertheid te maken, zo ben je als biologisch wezen gebouwd. Vraag me niet om details, toevallig las ik een stuk erover een week geleden.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_165040585
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad.
Maar toen blowde ik te veel.
Haha daar kwam het bij mij ook door
pi_165041083
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef TUFKAL het volgende:
Onzin. Hoewel, het zal vast zijn dat mensen die er veel waarde aan hechten (niet per se omdat ze eenzaam zijn) of iets belangrijks verwachten het vaker hebben. Maar het is normaal.

Ik heb het ook en ik heb een hekel aan bellen, bij mij roept het angst op als ik mijn ringtone hoor of denk te horen. Ik wil juist geen contact meestal.

[ Bericht 6% gewijzigd door kuolema op 02-09-2016 19:24:04 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_165042905
quote:
Hoi coole FOK!kers

Ik heb dit met de deurbel.

Ik heb vaker periodes gehad dat ik wakker werd van de deurbel, maar er nooit iemand was. Ik werd er zelfs van wakker terwijl de deurbel uit het stopcontact was (het kon dus niet de deurbel geweest zijn).

Zelfde heb ik met mijn mobiel. Dan denk ik dat ik hem hoor of voel, maar geen gemiste oproep.
Werd zelfs 1 keertje wakker omdat ik een smsje had gekregen...maar dat was dus niet zo, het geluidje dat ik een sms had binnengekregen, zat in m'n eigen hoofd (wellicht gedroomd).

Maar ik heb het wel vaker, maar niet aldoor (gelukkig).

Ik heb wel de indruk dat het iets is wat ik verwacht of wat ik vrees (en dan met name de deurbel).
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:39:39 #20
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_165044846
Ja dat heb ik vaak.

Wat ik bij mezelf. heb gemerkt is dat het vaak dingen zijn die je dagelijks/ of vaak hoort.

Als ik in een periode vaak wordt gebeld galmt het weleens onbewust door mijn hoofd waardoor ik ineens denk 'hé weer een geluidje?!' Terwijl dat geluidje juist meer en weer plopt in mijn hoofd.

Dat heb ik ook met muziek. Als ik heel vaak een liedje hoor dan denk ik hem vaak ook te horen

En huilende kinderen/ mensen heb ik ook vaak. Of wanneer iemand mn naam roept.

Op die momenten ben ik dan vaak ook echt alert.
pi_165057897
Ik heb het ook vaak.. een telefoon die afgaat, iemand die mn naam roept, iemand die buiten schreeuwt... overigens is dit vaak in combinatie met een koptelefoon ophebben dus misschien heeft dat er nog wat mee te maken :P
pi_165067591
Ik heb het ook wel eens gehad en dan zijn het geluiden van bv mijn telefoon die overgaat die ik associeerde met "onheil" of naar app berichtjes als iemand in je hoofd zit.

Als ik slecht in mijn vel zit is het eng, gaat het goed leg ik het makkelijk naast me neer.

Het is gewoon een soort trigger in mijn hoofd.
Hell To The Liars
pi_165098570
ik had dit een jaar of 15 terug, toen ik veel drugs gebruikte en weinig sliep/at
pi_165098590
maar dat bleek toen trouwens een vogel te zijn die mijn ringtone had geleerd :')
pi_165122603
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Joh, ik hoor en zie van alles wat er niet is! :@

Zo hoor ik m'n caafjes of m'n kat als ik ergens anders ben. Ik zie altijd iets zwarts in m'n ooghoek wegschieten.

_O-

Ik verwacht altijd een fluitconcert als ik bij iemand anders de koelkast opendoe.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')