Serieus? Dat heb ik eerlijk gezegd allebei niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef TUFKAL het volgende:
Dat is een bekend fenomeen onder mensen die extreem eenzaam zijn en een ongezonde drang naar contact hebben.
Interessant! Eerste keer dat ik erover hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:25 schreef zarGon het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Phantom_vibration_syndrome.
Da's logisch, met die telefoon die maar niet afgaat naast je oor.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Interessant! Eerste keer dat ik erover hoor.
En dan toch een telefoon in bezit hebben. Je houd ook van SM?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef robin007bond het volgende:
Hoi coole FOK!kers
.....
Eerlijk gezegd staat het me altijd heel erg tegen als mensen bellen....
Dit is normaal. Dit gebeurt bij veel meer mensen en het verschijnsel is al onderzocht. Heeft met je hersenen te maken. Niets om zorgen over te maken dus. Heeft iets met alertheid te maken, zo ben je als biologisch wezen gebouwd. Vraag me niet om details, toevallig las ik een stuk erover een week geleden.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef robin007bond het volgende:
Hoi coole FOK!kers
Soms heb ik dat ik het geluid van de telefoon hoor heel zachtjes zonder dat de telefoon afgaat. Dan kijk ik even naar de telefoon om er zeker van te zijn, maar dan gaat die niet af. Dan denk ik het geluidje te horen maar is dat niet zo.
Eerlijk gezegd staat het me altijd heel erg tegen als mensen bellen, dus misschien dat ik erop probeer te anticiperen of zo.. Heel raar.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of die het hebben met andere geluiden?
Haha daar kwam het bij mij ook doorquote:Op donderdag 1 september 2016 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad.
Maar toen blowde ik te veel.
Onzin. Hoewel, het zal vast zijn dat mensen die er veel waarde aan hechten (niet per se omdat ze eenzaam zijn) of iets belangrijks verwachten het vaker hebben. Maar het is normaal.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef TUFKAL het volgende:
Dat is een bekend fenomeen onder mensen die extreem eenzaam zijn en een ongezonde drang naar contact hebben.
Ik heb dit met de deurbel.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef robin007bond het volgende:
Hoi coole FOK!kers
Soms heb ik dat ik het geluid van de telefoon hoor heel zachtjes zonder dat de telefoon afgaat. Dan kijk ik even naar de telefoon om er zeker van te zijn, maar dan gaat die niet af. Dan denk ik het geluidje te horen maar is dat niet zo.
Eerlijk gezegd staat het me altijd heel erg tegen als mensen bellen, dus misschien dat ik erop probeer te anticiperen of zo.. Heel raar.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of die het hebben met andere geluiden?
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Joh, ik hoor en zie van alles wat er niet is!
Zo hoor ik m'n caafjes of m'n kat als ik ergens anders ben. Ik zie altijd iets zwarts in m'n ooghoek wegschieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |