Dit zijn de reactiesquote:Op donderdag 1 september 2016 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maak een kickstarter aan. Ik steun je plan wel.
Snap ik ook niet goed. Terechte klacht. Goede oplossing. Keurig opgebouwde OP qua styling en pics.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:47 schreef LethalNinja het volgende:
zo'n goed topique dan dat toch dood bloed DAFUQ, klacht numero 2
Morgen te lezen in de Metro.quote:
Dank uquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik ook niet goed. Terechte klacht. Goede oplossing. Keurig opgebouwde OP qua styling en pics.
Treintje Davids ?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:18 schreef Sigaartje het volgende:
Volgens mij moet het Het treintje dat zijn.
Ethisch-revolutoinaire denker. Wat een mooie term. En TS, hoe veel Euro denk je nodig te hebben voor dit project en lijkt het je nuttig als de locatie bereikbaar is met openbaar vervoer?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:07 schreef TNA het volgende:
De Pil van Drion in elektronische vorm. TS is een ethisch-revolutoinaire denker. Ik doneer.
Goede vragen. Ik weet helaas weinig van kosten die gepaard gaan met het aanleggen van rails. Wat ik wel weet is dat we alleen een kort treintje nodig hebben. Qua electronica etc is er ook weinig nodig. Bij wijze van spreke een blok op wat wielen die snel over het spoor gaat.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:06 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ethisch-revolutoinaire denker. Wat een mooie term. En TS, hoe veel Euro denk je nodig te hebben voor dit project en lijkt het je nuttig als de locatie bereikbaar is met openbaar vervoer?
We hebben een creatieve geest in ons midden. Dit scheelt inderdaad. Ik dacht nog aan een paar studenten die af en toe met een bezem aan de schoonmaak gingen maar een automatisch systeem is beter.quote:Op maandag 5 september 2016 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zijn er niet nog ongebruikte stukken spoor die we kunnen inzetten?
Het lijkt me ook handig om de grond onder het spoor weg te halen zodat de ledematen automatisch in het gat vallen. Af en toe de ingebouwde branders aan en klaar. Is dat mogelijk? Of is het spoor dan niet sterk genoeg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |