Natuurlijk is het mijn mening. Maar zoals Jeff al aangeeft ik speel BF al ontzettend lang en iedere versie is toegankelijker en makkelijker in te stappen.quote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is het dus een beetje, jouw mening is dat er zoveel mis mee is. Maar had je dan wel aan een Beta moeten beginnen?
ik heb wel meerdere Beta's gespeeld en ik had het ergste wel verwacht, maar op een paar kleine glitches en bugs na is deze Beta echt prima speelbaar, en is het spel gewoon voor de meesten onder ons erg vermakelijk.
Ik hoop voor je dat je een kans krijgt om de volledige game te testen voor je hem moet aanschaffen, om verdere teleurstellingen te voorkomen.
En ergeren is misschien een groot woord, maar ik snap gewoon niet waarom jij zoveel tijd steekt in iets wat je zo verschrikkelijk inferieur vindt.
Dat zijn noujuist de punten die getweakt kunnen worden. Voor mij is het ook geen day 1-buy, maar als een aantal punten opgelost worden wel een game die ik na een maand of 2 wil oppikken.quote:Op maandag 5 september 2016 16:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Battlefield open betas zijn meestal net zo buggy als de release. Helaas spreek ik uit ervaring..
[..]
Ik speel al jaren battlefield, ik kan t me wel voorstellen. Hardline was ook erg teleurstellend voor mij.. Is toch kut als je een serie al 10 jaar speelt. Juist trouwe spelers klagen veel.
Ik vind de huidige weg die ze in zijn geslagen ook minder. Te casual en arcade ofzo. Niet dat BF4 of BC2 zo realistisch waren, maar je had iig niet die proppenschieters met debiele spread.
Ik speel ook al langer BF, maar dat mijn eerste sessie slecht was heb ik eigenlijk nog niet gehad.quote:Op maandag 5 september 2016 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mijn mening. Maar zoals Jeff al aangeeft ik speel BF al ontzettend lang en iedere versie is toegankelijker en makkelijker in te stappen.
Ik ben van mening dat je eerste sessie pure verkrachting moet zijn. Dat je denkt " word ik hier ooit redelijk in"
En na 20 uur heb je het redelijk te pakken maar je stopt nooit met leren. Heerlijk toch?
Heeft gelukkig ook niks meer te maken met dat BF4 gewoon een jaar (!) lang flinke issues heeft gehad voor het uberhaupt wat speelbaarder werd...quote:Op maandag 5 september 2016 16:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Of je hebt daadwerkelijk nu al plezier aan het spel en vertrouwen dat de plooien nog wel gladgestreken worden.
Begin mij te storen aan die ambetante pessimistische ondertoon in vrijwel al je posts, misschien moet je deze Battlefield gewoon langs je heen laten gaan.
Das idd prima maar ik ben er vooralsnog niet kapot van terwijl ik het wel tof wil vinden. Zelfde gold voor Battlefront.quote:Op dinsdag 6 september 2016 07:18 schreef Furdinand het volgende:
Mensen wees blij dat ze niet elk jaar exact het zelfde spel maken met een ander naampje. Ze hebben voor wo1 gekozen en daar horen slechte automatische wapens bij. Ik ben al een paar dagen ontzettend aan het genieten van deze beta en kan niet wachten tot het uitkomt
Deels mee eens. Echter had ik gehoopt dat bolt action een grotere rol zou spelen. Net zoals dat was bij Mohaas en COD1.quote:Op dinsdag 6 september 2016 07:18 schreef Furdinand het volgende:
Mensen wees blij dat ze niet elk jaar exact het zelfde spel maken met een ander naampje. Ze hebben voor wo1 gekozen en daar horen slechte automatische wapens bij. Ik ben al een paar dagen ontzettend aan het genieten van deze beta en kan niet wachten tot het uitkomt
Dat komt nog wel als iedereen er aan gewend is dat fullauto kut is. Ik speel bijna alleen maar met bolt action zonder scope als scout en shotgun als ik assault ben.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Deels mee eens. Echter had ik gehoopt dat bolt action een grotere rol zou spelen. Net zoals dat was bij Mohaas en COD1.
NU loopt nog de helft te sprayen en prayen.
twitter:Battlefield twitterde op maandag 05-09-2016 om 19:00:09The war's not over yet. The Battlefield 1 Open Beta will end on Thursday, September 8. https://t.co/FkWPE9trX9 reageer retweet
Snap niet dat iedereen daar op gaat zitten. Dat is wel de domste plek die je kan kiezen als sniper (ook de eerste plek waar ik kijk als ik in de buurt ben). Als sniper moet je juist de het donker opzoeken. Of gewoon brutaal dichtbij liggen en hopen dat niemand je ziet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:03 schreef 2dope het volgende:
Gisteravond weer een heerlijke snipe streak vanaf de watertoren
Ok. Tientallen mensen met gaatjes in hun voorhoofd dachten daar gister anders over.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Snap niet dat iedereen daar op gaat zitten. Dat is wel de domste plek die je kan kiezen als sniper (ook de eerste plek waar ik kijk als ik in de buurt ben). Als sniper moet je juist de het donker opzoeken. Of gewoon brutaal dichtbij liggen en hopen dat niemand je ziet.
Normaal gesproken niet, nee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:33 schreef Vatta het volgende:
Tellen de stats van de beta eigenlijk mee voor het echte spel?
Liggen werkt bij mij tot nu toe erg goed. Soms lopen ze me gewoon straal voorbij. Verder is sniperen echt een heerlijke bezigheid hier.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Snap niet dat iedereen daar op gaat zitten. Dat is wel de domste plek die je kan kiezen als sniper (ook de eerste plek waar ik kijk als ik in de buurt ben). Als sniper moet je juist de het donker opzoeken. Of gewoon brutaal dichtbij liggen en hopen dat niemand je ziet.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:59 schreef tralalala het volgende:
Wat een ongelofelijk vet spelHierna BF1942 in een nieuw jasje steken aub.
WWI+WWII > Modern warfare
Ja bij mij ook. Totdat ik ze een voor een van die toren afknaldequote:Op dinsdag 6 september 2016 13:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ok. Tientallen mensen met gaatjes in hun voorhoofd dachten daar gister anders over.
Je bedoelt bf1943?quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:59 schreef tralalala het volgende:
Wat een ongelofelijk vet spelHierna BF1942 in een nieuw jasje steken aub.
WWI+WWII > Modern warfare
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |