blijkbaar niet dusquote:Op zondag 4 september 2016 17:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat de nieuwere generatie consoles dat ook had?
Zijn altijd wel een paar rented servers te vinden die met meer spelers rush doen. Niet echt een probleem dus.quote:Op zondag 4 september 2016 17:10 schreef Roces18 het volgende:
If you join a rented server you can play 64 player rush on console. On official servers its only 12vs12
Kies pc. 4kquote:Op zondag 4 september 2016 19:43 schreef MrManiak het volgende:
Ik ga die game maar eens voor de PS4 in de pre-order zetten. Iemand nog een goede tip?
Ik hoop dat er nog een map komt in de beta. Spel speelt heerlijk weg, echt skill basedquote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Rauw. het volgende:
Level 47 nu
Heerlijk spel, kan echt niet wachten tot hij helemaal uit is.
Lquote:Op zondag 4 september 2016 21:32 schreef Fuszy het volgende:
Sinds lange tijd weer eens een BF game gespeeld en ik vind het wel echt tof weer, maar man wat ben ik slecht.Heb tot nu toe alleen maar rush gespeeld en ik word echt van alle kanten kapot geknald. Vroeger op de PC ging het een heel stuk beter. Speel nu op de PS4 overigens.
Tot nu toe heb ik assault geprobeerd en support.
Iemand wat tips?
Ik heb er hetzelfde gevoel bij. Daar alleen de beta van gespeeld en als het gehele spel voor dertig euro te krijgen is wil ik hem nog wel proberen, maar niet voor de volle mep.quote:Op zondag 4 september 2016 21:53 schreef Roces18 het volgende:
Vind het zelf aanvoelen als battlefront en dat vind ik een beetje jammer.
Skill based? Waarop baseer jij dat?quote:Op zondag 4 september 2016 21:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een map komt in de beta. Spel speelt heerlijk weg, echt skill based
Inderdaad, en het vuur echt heel mooi gemaakt, net als het paard.quote:Op maandag 5 september 2016 11:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Positief zijn trouwens wel de animaties bij de voertuigen.
Ook het herladen van het kanon is echt supertof.
Ja snap het zelf ook niet zo. 80% van de mensen is over the moon van deze beta. Maar als je voor een doelwit meer dan 10 meter je m1911 moet pakken ipv je assault rifle is er toch iets mis?quote:Op maandag 5 september 2016 11:45 schreef Jeff89 het volgende:
Ik speel sinds dit weekend eigenlijk alleen maar scout, tank of vliegtuig. Word doodmoe van die automatische proppenschieters die overal behalve waar je richt kogels spugen.. Gewoon SMLE Carbine of M95 rifleman. Bolt action zonder scope is echt awesome. Meestal 80+ dmg en dan afmaken met 1911 of nog n keer schieten.
Geen IRNV, laser guided Javalin etcquote:Op maandag 5 september 2016 11:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Skill based? Waarop baseer jij dat?
Animatie van ge-charge-bayonet worden is ook gruwelijkquote:Op maandag 5 september 2016 11:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Positief zijn trouwens wel de animaties bij de voertuigen.
Ook het herladen van het kanon is echt supertof.
Tjah dat vind ik niet per se iets met skill te maken hebben. IRNV en javelins/stingers hebben ook gewoon nadelen.quote:Op maandag 5 september 2016 12:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Geen IRNV, laser guided Javalin etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |