snap niet waarom mensen gifgas gebruikenquote:Op zaterdag 10 september 2016 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
Het mooiste moment voor mij was op een gegeven moment toen bijna alle bebouwing kapot was, er over het hele slagveld een dikke laag rook/dichte mist kwam te hangen, er overal om mij heen de gifgas granaten ontploften en de bommen uit de vliegtuigen om de oren vlogen.
Qua sfeer en gevoel was dat toch wel het meest epische van de hele beta voor mij![]()
Helaas maar 1 keer meegemaakt.

Dat gebeurt al zins de eerste battlefieldquote:Op zaterdag 10 september 2016 12:27 schreef Roces18 het volgende:
En wat is het trouwens met die piloten, die tijdens de vlucht eruit springen terwijl ik dat niet door heb en ik dan crash

Hahaha dat is toch niet te geloven.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat gebeurt al zins de eerste battlefield

Behalve dat je het in BF1942-BF2 wél doorhad.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat gebeurt al zins de eerste battlefield

klopt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat spawnen op vliegtuigen en jeeps/tanks en alles hoort ook niet zo.

Geen aim down sight meer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
snap niet waarom mensen gifgas gebruiken
ik doe mijn masker op en dan??

ja blijf ik toch lekker zitten totdat het weg isquote:

Reageerde gewoon op wat het nut is maar ja, ik zie het nut er ook niet zo van in. Wat mij betreft mogen ze het gebied wat het gifgas inneemt een heel stuk vergroten om het een stuk nuttiger te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja blijf ik toch lekker zitten totdat het weg iswant ze kunnen me niet pakken als ze zelf ook een masker op moeten doen

ja zelfde voor die bomber vliegtuigen, ook vergrotenquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Reageerde gewoon op wat het nut is maar ja, ik zie het nut er ook niet zo van in. Wat mij betreft mogen ze het gebied wat het gifgas inneemt een heel stuk vergroten om het een stuk nuttiger te maken.

Ach, wie weet wat ze nog sleutelen voordat het uitkomt. Het blijft wel vermakelijk en loop toch altijd met de anti tank granaat.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja zelfde voor die bomber vliegtuigen, ook vergroten

Gewoon 1 transport plane, en een jeep. Voor de rest alleen op squadmates. En dan nog een soort spawn beacon voor een sniper ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
klopt.
meestal pikte je iemand op als die opnieuw spawnde (nu pak je gewoon 2 heavy tanks tijdens rush waar 5 mensen per stuk in kunnen) flikkert die shit naast de telegrafen. En iedereen kan spawnen op je terwijl jij aan het repairen bent in je fort![]()
![]()

Was bij BF4 toch ook al? Vond het juist mooi als je bijv. een AMTRAC tactisch kon inzetten. Heb de beta niet gespeeld dus weet niet hoe het in praktijk is gegaan maar dat moet natuurlijk wel gebalanceerd gebeuren inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
klopt.
meestal pikte je iemand op als die opnieuw spawnde (nu pak je gewoon 2 heavy tanks tijdens rush waar 5 mensen per stuk in kunnen) flikkert die shit naast de telegrafen. En iedereen kan spawnen op je terwijl jij aan het repairen bent in je fort![]()
![]()

Ja, maar in BF4 kon je niet vanachter het stuur repairen en had je wapens die echt damage deden tegen die AMTRAC.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Was bij BF4 toch ook al? Vond het juist mooi als je bijv. een AMTRAC tactisch kon inzetten. Heb de beta niet gespeeld dus weet niet hoe het in praktijk is gegaan maar dat moet natuurlijk wel gebalanceerd gebeuren inderdaad.

Je had specifieke spawn voertuigen die dankzij die eigenschap prio doelwitten waren.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Was bij BF4 toch ook al? Vond het juist mooi als je bijv. een AMTRAC tactisch kon inzetten. Heb de beta niet gespeeld dus weet niet hoe het in praktijk is gegaan maar dat moet natuurlijk wel gebalanceerd gebeuren inderdaad.

130 euro vind ik erg veel. Vooral als je niet uren kunt grinden omdat je het gewoonweg te druk hebt met dagelijkse beslommeringen. En daarnaast vind ik het spel dat niet waard.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:53 schreef regmail het volgende:
Ik was vroeger helemaal fan van cod2, geweldige shooter. de nieuwe delen werden voor mij steeds minder...
Onlangs nieuwe pc waarmee dus ook valt te gamen en BF4 vind ik erg fijn.
Helaas de beta maar paar uur kunnen spelen omdat te druk met werk. Maar wat een vet spel zeg.
Die oude wapens/voertuigen en vliegtuigen. Enige wat ik nog mis is de onbegrensde ammo voor de voertuigen/vliegtuigen. Zou eigenlijk ook wel mooi zijn als ze terug naar een depot moeten om nieuwe munitie te halen.
Ga denk ik maar voor de ultimate edition, dan ben je in een keer klaar.
Snap dat gezeik over de prijs ook niet zo.
130 euro maar bekijk het aantal uren vermaak eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |