abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165012639
Had op zijn minst een andere TT bedacht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_165013476
S
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:11 schreef StateOfMind het volgende:
Had op zijn minst een andere TT bedacht.
Servers?
pi_165013992
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het maakt niet uit als wat je gaat. Gewoon van punt naar punt scheuren in je jeepje. Net een hele goede ronde gehad voor mijn gevoel, heen en weer tussen C en D met assault door die gebouwtjes en 38-7 gegaan wat best goed is. En vervolgens doodleuk 11e eindigen :')

In BF4 was ik sowieso top 3. En het leuke is de 1e plaats had 16-10. Dat klopt gewoon niet.
Zou niet weten waarom niet, die heeft zich waarschijnlijk goed ingezet voor het team en daarmee veel punten gescoord.
Ik ben juist blij dat het geen ordinaire shooter is.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165014043
Meh niet genoeg vernieuwing/diepgang
pi_165014455
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:20 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom niet, die heeft zich waarschijnlijk goed ingezet voor het team en daarmee veel punten gescoord.
Ik ben juist blij dat het geen ordinaire shooter is.
Bf 4 was ook geen ordinaire shooter maar had veel meer manieren om aan het team bij te dragen dan dit blind gerush van vlag naar vlag.

Dat is de bottom line van mijn verhaal. Werkelijk alles heeft meer puntenwaarde gekregen behalve het killen van een enemy. Maak dat ook lekker 250 punten ofzo.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165014663
Wtf.. wil de beta spelen, krijg ik de melding dat mijn videokaartdriver out of date zou zijn.. volgens de AMD website zijn ze wel up to date? :')

Is mijn Club 3D Radeon HD 7970 nu al te oud voor games? ;(
pi_165014734
Weer servers down :')
  donderdag 1 september 2016 @ 18:01:52 #9
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165014926
Ligt het aan mij of is de Assault class in deze map echt zaad?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 1 september 2016 @ 18:06:32 #10
168304 Mani89
pi_165015028
En ik begrijp niet dat er een markt is voor 64 player servers. Wat een ebola is dat zeg.
pi_165015204
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Ligt het aan mij of is de Assault class in deze map echt zaad?
Zodra je warbonds gebruikt om wat ander anti vehicle spul te kopen kan ie best bruikbaar zijn.
  donderdag 1 september 2016 @ 18:24:43 #12
168304 Mani89
pi_165015380
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:16 schreef Questular het volgende:

[..]

Zodra je warbonds gebruikt om wat ander anti vehicle spul te kopen kan ie best bruikbaar zijn.
Ok volgens mij ben ik blind, maar waar kan je die warbonds besteden?
pi_165015466
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:52 schreef Bolasie het volgende:
Weer servers down :')
Op de PS4 speel ik al vanaf 10.00 vanmorgen ofzo
pi_165015481
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Bf 4 was ook geen ordinaire shooter maar had veel meer manieren om aan het team bij te dragen dan dit blind gerush van vlag naar vlag.

Dat is de bottom line van mijn verhaal. Werkelijk alles heeft meer puntenwaarde gekregen behalve het killen van een enemy. Maak dat ook lekker 250 punten ofzo.
Hoe meer punten je geeft voor een kill. Hoe meer CODpubers je teabaggen ergens in midfield.
pi_165016718
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ok volgens mij ben ik blind, maar waar kan je die warbonds besteden?
Menu en dan customize
  donderdag 1 september 2016 @ 19:34:10 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165017132
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:22 schreef Class het volgende:
Meh niet genoeg vernieuwing/diepgang
Dit. Tot op heden iig niet kapot van. Visueel en auditief een juweeltje, maar ik voel er weinig bij.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165017701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Hoe meer punten je geeft voor een kill. Hoe meer CODpubers je teabaggen ergens in midfield.
Onzin. Het is wel gewoon een shooter hè. Maak gewoon een uitgebalanceerde conquest modus waar je skill ook wat meer beloond wordt maar waar iemand die de objectives speelt het ook goed doet.

Overigens zitten er met die versimpelde mechanics als genoeg CoD spelers op, maar dat terzijde.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 1 september 2016 @ 20:13:36 #18
168304 Mani89
pi_165018214
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:19 schreef Questular het volgende:

[..]

Menu en dan customize
Oh ja ik zie het, danku.
pi_165018338
Anderen ook last dat ze servers niet kunnen joinen? Zie de servers in de lijst staan met mensen erin maar kan niks joinen
pi_165018861
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:18 schreef Furdinand het volgende:
Anderen ook last dat ze servers niet kunnen joinen? Zie de servers in de lijst staan met mensen erin maar kan niks joinen
Ik heb er ook last van.
pi_165024007
Wat een kut Beta, en met de release za het EA kennende vast niet veel beter vergaan. allemaal wachten tot December met kopen dan heb je een game die wel werkt voor een budget prijsje
Narf!
pi_165029280
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef Sickert het volgende:
Wat een kut Beta, en met de release za het EA kennende vast niet veel beter vergaan. allemaal wachten tot December met kopen dan heb je een game die wel werkt voor een budget prijsje
Zeur niet zo. Waar denk je dat een bèta voor bedoeld is? O.a. voor het testen van de servers. Niet om jou een perfecte ervaring te geven. Verder mag iedereen tijdens de release inderdaad nog even weg blijven. Meer servercapaciteit voor mij om te genieten van dit pareltje. _O_
pi_165032276
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Onzin. Het is wel gewoon een shooter hè. Maak gewoon een uitgebalanceerde conquest modus waar je skill ook wat meer beloond wordt maar waar iemand die de objectives speelt het ook goed doet.
Idd. Dat vind ik het leuke aan BF, vooral in BFBC2 (& Vietnam) en BF3 veel punten mee kunnen halen. Objectives spelen, ammopacks & healthpacks strooien, reviven en repareren. Dan kun met een slechter k/d ratio toch gewoon bovenaan eindigen.

Net een rondje tankvoordeel gehad, 20-3, 46k punten en drie levels erbij.
pi_165033889
Dit wordt echt het type spel waar ik een haat/liefde verhouding mee ga krijgen. Het is alleen nog de vraag wat uiteindelijk de overhand gaat krijgen.
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:03:08 #25
12888 Skull-splitter
pi_165034061
Ik denk dat ik hem oversla.
pi_165034315
Ik denk dat ik er ook even mee ga wachten. Niet omdat de beta goed of slecht is want die heb ik niet gespeeld maar ik vermaak me vooralsnog genoeg met overwatch :P
Conscience do cost.
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:53:16 #27
194233 Friday12
Originele kloon
pi_165035176
Objective butter :|W :|W :|W :|W :|W :|W
pi_165035508
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:53 schreef Friday12 het volgende:
Objective butter :|W :|W :|W :|W :|W :|W
Is historisch correct. Het navo alfabet bestond nog niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:46:25 #29
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165036233
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Overigens zitten er met die versimpelde mechanics als genoeg CoD spelers op, maar dat terzijde.
Ik weet niet of het onzin is, ik ben eigenlijk vanaf Battlefield 2 meer een objectives en teamplayer dan een "shooter", ik snap dat het voor veel mensen zo aanvoelt, maar wat mij betreft is het veel meer dan een "shooter" alleen.

Je kunt het hele spel domineren zonder 1 schot te lossen, wat voor iemand als ik die geen grote ster in shooters is het echt wel heel tof maakt.
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:57:15 #30
194233 Friday12
Originele kloon
pi_165036451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Is historisch correct. Het navo alfabet bestond nog niet.
Ja maar het klinkt zo triest
pi_165036709
quote:

[..]

Nee dat is juist het mooie van battlefield. Het gaat echt om team work en objective gameplay. Een paar kills maken heb je geen skills voor nodig dat kan bijna iedereen wel. Doeltreffend een objective clearen/cappen/holden met een squad en goed gebruik maken van de verschillende classes en voertuigen. Dat zijn de skills die je in Battlefield nodig hebt. Daarom zie je ook dat de mensen die wel goed zijn in shooters maar niet in bf onderaan de score lijsten staan met scores van 22-5 bijv. Als je je dan toch wilt focussen op scores kijk dan naar score per minute. Want dat is een veel belangrijkere score dan k/d in battlefield en die krik je omhoog door objectives te spelen.

Ik ben ondertussen al bijna lvl30. Was al aardig gehyped voor dit spel en dat is met deze beta eigenlijk alleen nog maar erger geworden :P Sinai dessert zal zeker niet mijn favoriete map worden maar de gameplay is wel weer vanouds goed. Heb al weer een paar epische momenten meegemaakt op de battlefield. Het WW1 thema vind ik ook erg nice en is echt weer verfrissend na al die moderne shooters.
pi_165036750
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:57 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja maar het klinkt zo triest
Ik vind het wel goed.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:18:26 #33
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165036907
Wie trouwens moeite heeft de War-feel te pakken te krijgen moet eens op de anti-air gaan zitten bij objective C (Antenna). Wachten tot er een bomber of een fighter langs komt, mikken en BLAM BLAM BLAM BLAM BLAM. _O_

Dan zit je er echt even midden in. _O_ _O_
  vrijdag 2 september 2016 @ 17:18:58 #34
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165038970
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:46 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik weet niet of het onzin is, ik ben eigenlijk vanaf Battlefield 2 meer een objectives en teamplayer dan een "shooter", ik snap dat het voor veel mensen zo aanvoelt, maar wat mij betreft is het veel meer dan een "shooter" alleen.

Je kunt het hele spel domineren zonder 1 schot te lossen, wat voor iemand als ik die geen grote ster in shooters is het echt wel heel tof maakt.
En ik speel al sinds 1942. Het hele spel domineren zonder een schot te lossen dan ga je als spel voorbij aan je doel.

Als ik iemand kill en ik had het niet gedaan had hij misschien wel 2 a 3 flags gecapt. Daar ga je even hard overheen.
  vrijdag 2 september 2016 @ 17:20:45 #35
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165039008
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:09 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee dat is juist het mooie van battlefield. Het gaat echt om team work en objective gameplay. Een paar kills maken heb je geen skills voor nodig dat kan bijna iedereen wel. Doeltreffend een objective clearen/cappen/holden met een squad en goed gebruik maken van de verschillende classes en voertuigen. Dat zijn de skills die je in Battlefield nodig hebt. Daarom zie je ook dat de mensen die wel goed zijn in shooters maar niet in bf onderaan de score lijsten staan met scores van 22-5 bijv. Als je je dan toch wilt focussen op scores kijk dan naar score per minute. Want dat is een veel belangrijkere score dan k/d in battlefield en die krik je omhoog door objectives te spelen.

Ik ben ondertussen al bijna lvl30. Was al aardig gehyped voor dit spel en dat is met deze beta eigenlijk alleen nog maar erger geworden :P Sinai dessert zal zeker niet mijn favoriete map worden maar de gameplay is wel weer vanouds goed. Heb al weer een paar epische momenten meegemaakt op de battlefield. Het WW1 thema vind ik ook erg nice en is echt weer verfrissend na al die moderne shooters.
Je schetst mijn hele probleem van de huidige opzet. Je pakt iets van 1000 punten in totaal met het cappen van een flag. En het uitschakelen van een vijand die wellicht wel op een killstreak of capstreak kon gaan een schamele 125 max.

Buiten iedere proporties.
pi_165039378
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je schetst mijn hele probleem van de huidige opzet. Je pakt iets van 1000 punten in totaal met het cappen van een flag. En het uitschakelen van een vijand die wellicht wel op een killstreak of capstreak kon gaan een schamele 125 max.

Volgens mij snap je het gewoon niet. Battlefield gaat NIET om streaks. Met een paar kills win je geen oorlogen. In battlefield draait het allemaal om het grote geheel, en om wat jij bijdraagt aan die strijd. Een soldaat die veel kills maakt maar vrijwel geen objectives doet draagt weinig bij aan de strijd. Want iedereen die jij killt respawn gelijk weer. Dus hoewel dat misschien leuk is voor jou heeft de rest van je team er vrij weinig aan. Daarom is de score verdeling zo als die is. Dat is juist een plus punt.
  vrijdag 2 september 2016 @ 18:59:05 #37
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165040832
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het gewoon niet. Battlefield gaat NIET om streaks. Met een paar kills win je geen oorlogen. In battlefield draait het allemaal om het grote geheel, en om wat jij bijdraagt aan die strijd. Een soldaat die veel kills maakt maar vrijwel geen objectives doet draagt weinig bij aan de strijd. Want iedereen die jij killt respawn gelijk weer. Dus hoewel dat misschien leuk is voor jou heeft de rest van je team er vrij weinig aan. Daarom is de score verdeling zo als die is. Dat is juist een plus punt.
Ik speel BF vanaf 1943. Ik snap het punt van conquest, dus bedankt ;).

Als je met een ticketbleed werkt dan is het gewoon op en neer van vlag maar vlag, maak je wat kills, en eindig je top 3. Nu moet je gewoon als een malloot de hele map rondscheuren. Dat is te. Er is geen flow of battle, geen chokepoints iedereen komt van overal als een ren 4 -daagse naar alle vlaggen.

Gefeliciteerd nummer 1. Jij was de snelste.
pi_165040859
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wie zegt dat het primaire doel van Battlefield het maken van killstreaks zijn? Kills kunnen prima bijdragen aan een eventuele overwinning. Zie de vorige Battlefield games, waar de verhouding tussen de beloning voor het spelen van de objective en het maken van een kill, ideaal was (mijn inziens).

Iemand die alleen maar kills maakt, kan prima bijdragen aan een eventuele overwinning. Bijvoorbeeld iemand die continue de recons van de tegenpartij het leven zuur maakt, waardoor de medespelers beter de objective kunnen spelen. Iedereen heeft zo zijn rol. Je doet nu alsof elke speler van het team perse alleen maar de objective moet spelen zonder een kogel te schieten. Dat is natuurlijk onzin :')

Dit is het eerste spel waar de verhouding zo enorm naar het spelen van de objective is gegaan, in combinatie met het nieuwe ticketsysteem. Ik denk dat ik het vorige systeem prefereer, zonder ook maar één minuut gespeeld te hebben overigens. De vorige spellen vond ik een goede balans hebben tussen het spelen van de objective en het maken van kills. Elke rol werd zo goed goed beloond.

Er zijn overal op internet overigens duidelijk twee kampen, dus het is niet perse een pluspunt of een minpunt. De meningen zijn hier enorm over verdeeld.
  vrijdag 2 september 2016 @ 19:17:33 #39
12888 Skull-splitter
pi_165041176
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Daarom slaan die punten nergens op en wordt samenwerking beloond daarin door objectives te spelen.

K/D js je enige beloning als je daarvoor speelt.
pi_165041561
Of je cared gewoon niet om punten en probeert gewoon te winnen :P
Conscience do cost.
pi_165042103
Ik win het liefste in combinatie met een mooie k/d ratio :p
pi_165042380
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik speel BF vanaf 1943. Ik snap het punt van conquest, dus bedankt ;).

Als je met een ticketbleed werkt dan is het gewoon op en neer van vlag maar vlag, maak je wat kills, en eindig je top 3. Nu moet je gewoon als een malloot de hele map rondscheuren. Dat is te. Er is geen flow of battle, geen chokepoints iedereen komt van overal als een ren 4 -daagse naar alle vlaggen.

Gefeliciteerd nummer 1. Jij was de snelste.
En hier geef jij mooi aan waarom dit systeem er nu is. Iedereen blijft maar tussen die 2 of drie vlaggen rennen die het dichts bij elkaar liggen. Beetje kills collecten en heel soms eens een vlag pakken als dat uitkomt, maar vooral rond die vlagge bivakkeren en zo weinig mogelijk in die burn komen. Ga dan conquest small spelen als je dat leuk vind.

Wat betreft flow en chokepoints is Sinai Dessert ook niet een van de beste maps denk ik. Dat ben ik wel een beetje met je eens.
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:32:00 #43
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165042759
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:16 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

En hier geef jij mooi aan waarom dit systeem er nu is. Iedereen blijft maar tussen die 2 of drie vlaggen rennen die het dichts bij elkaar liggen. Beetje kills collecten en heel soms eens een vlag pakken als dat uitkomt, maar vooral rond die vlagge bivakkeren en zo weinig mogelijk in die burn komen. Ga dan conquest small spelen als je dat leuk vind.

Wat betreft flow en chokepoints is Sinai Dessert ook niet een van de beste maps denk ik. Dat ben ik wel een beetje met je eens.
Conquest small is niks. Ik snap dat de incentive om naar alle vlaggen te gaan nu aanwezig is. Maar neem bijvoorbeeld Golmud Railway. Daar speelt Infantery ABC en tanks de 3 objectives onderin.

En dan kon je eens tactisch een vlag cappen als je onderliggende partij was. Nu is het volstrekte willekeur. Dat vind ik jammer. Nauwelijks verdedigers bij vlaggen want iedereen is constant on the move.

En imo is een vlag verdedigen/dus kills maken. Ergens net zo belangrijk als cappen. BF 1 is stuivertje wisselen met vlaggen en punten boosten door constant naar een andere vlag te rennen. 0.0 taktiek.
pi_165043075
Ik moet zeggen dat ik de game steeds leuker begin te vinden :Y
En ik snap de kritieken van beide kampen uitstekend, al heeft het oude conquest systeem toch ook wel mijn voorkeur.
A murky, forgotten land.
pi_165043163
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:00 schreef Rami. het volgende:

[..]
Je doet nu alsof elke speler van het team perse alleen maar de objective moet spelen zonder een kogel te schieten. Dat is natuurlijk onzin :')

Dan begrijp je me denk ik verkeerd. Sowieso moet je helemaal niks, iedereen kan spelen zoals die dat wil. Maar met dit systeem wordt je wel min of meer gestuurd om te spelen zoals het bedoelt is. En dat is door uiteraard een hoop kills te maken maar ook door de objective te spelen. Ik zie nu dat er constant gevochten wordt om alle vlaggen. Terwijl in vorige delen de gevechten vooral plaatsvonden op specifieke locaties van de map. Daarom prefereer ik dit nieuwe systeem boven het ouwe. En ik heb alle delen behalve 2142 gespeeld.
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:47:55 #46
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165043212
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dan begrijp je me denk ik verkeerd. Sowieso moet je helemaal niks, iedereen kan spelen zoals die dat wil. Maar met dit systeem wordt je wel min of meer gestuurd om te spelen zoals het bedoelt is. En dat is door uiteraard een hoop kills te maken maar ook door de objective te spelen. Ik zie nu dat er constant gevochten wordt om alle vlaggen. Terwijl in vorige delen de gevechten vooral plaatsvonden op specifieke locaties van de map. Daarom prefereer ik dit nieuwe systeem boven het ouwe. En ik heb alle delen behalve 2142 gespeeld.
Dit systeem is leuk met 128 spelers.

Niet met 64 waar je freewheelend vlaggen kunt pakken.
pi_165043368
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dit systeem is leuk met 128 spelers.

Niet met 64 waar je freewheelend vlaggen kunt pakken.
128 zou helemaal mooi zijn inderdaad :D

Nou ja ik snap sommige van jou punten ook wel. Het is wel een vrij grote verandering dus ook wel logisch dat er voor en tegenstanders zullen zijn.
pi_165043800
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:00 schreef Rami. het volgende:

[..]

Wie zegt dat het primaire doel van Battlefield het maken van killstreaks zijn? Kills kunnen prima bijdragen aan een eventuele overwinning. Zie de vorige Battlefield games, waar de verhouding tussen de beloning voor het spelen van de objective en het maken van een kill, ideaal was (mijn inziens).

Iemand die alleen maar kills maakt, kan prima bijdragen aan een eventuele overwinning. Bijvoorbeeld iemand die continue de recons van de tegenpartij het leven zuur maakt, waardoor de medespelers beter de objective kunnen spelen. Iedereen heeft zo zijn rol. Je doet nu alsof elke speler van het team perse alleen maar de objective moet spelen zonder een kogel te schieten. Dat is natuurlijk onzin :')

Dit is het eerste spel waar de verhouding zo enorm naar het spelen van de objective is gegaan, in combinatie met het nieuwe ticketsysteem. Ik denk dat ik het vorige systeem prefereer, zonder ook maar één minuut gespeeld te hebben overigens. De vorige spellen vond ik een goede balans hebben tussen het spelen van de objective en het maken van kills. Elke rol werd zo goed goed beloond.

Er zijn overal op internet overigens duidelijk twee kampen, dus het is niet perse een pluspunt of een minpunt. De meningen zijn hier enorm over verdeeld.
Je lult wel veel voor iemand die nog niet heeft gespeeld. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
pi_165043926
Met het verdedigen van vlaggen krijg je ook prima punten. Vind het spel wel in balans in die zin. En die punten kunnnen mij helemaal geen reet schelen, ik speel gewoon hoe ik het het leukst vind.
pi_165044031
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:05 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Je lult wel veel voor iemand die nog niet heeft gespeeld. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
Ik heb elke battlefield game gespeeld (behalve deze beta), dus ik denk wel een goed oordeel over de veranderingen in relatie tot de oudere games kan vellen.

Overigens koop ik 'm op de release in combinatie met een ps4, dus dat zet mijn betoog in perspectief.
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:23:18 #51
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165044338
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:08 schreef bombmannl het volgende:
Met het verdedigen van vlaggen krijg je ook prima punten. Vind het spel wel in balans in die zin. En die punten kunnnen mij helemaal geen reet schelen, ik speel gewoon hoe ik het het leukst vind.
Wat een dooddoener. Je krijgt alleen "prima punten" als je vlaggen capt. Omdat het jou geen reet kan schelen maakt het spel nog niet gebalanceerd.
pi_165045256
Ach balans balans

Laten ze de tanks maar beetje aanpassen:

vrijdag 2 september 2016 @ 22:03:58 #53
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165045677
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En ik speel al sinds 1942. Het hele spel domineren zonder een schot te lossen dan ga je als spel voorbij aan je doel.

Als ik iemand kill en ik had het niet gedaan had hij misschien wel 2 a 3 flags gecapt. Daar ga je even hard overheen.
Wij verschillen hierin van mening dus, prima.
Wellicht maakt dat het beste team wel, 50/50 schutters/objective spelers.
  vrijdag 2 september 2016 @ 22:04:51 #54
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165045705
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:52 schreef SoldMayor het volgende:
Ach balans balans

Laten ze de tanks maar beetje aanpassen:

Sws, die landship moet ook generfed worden, die kanonnen zijn zo gigantisch overpowered.
pi_165046159
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:04 schreef Rauw. het volgende:
Sws, die landship moet ook generfed worden, die kanonnen zijn zo gigantisch overpowered.
Ik zie wel heel vaak iemand alleen in die landship zitten en dan is dan ding waardeloos.

Maar indd. met volle bemanning dan is die ook vrij sterk.
Had het idee dat tijdens de alpha de tanks stukje minder sterk waren.
  vrijdag 2 september 2016 @ 23:05:58 #56
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165047262
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:04 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Mja. Het waren dan ook wel monsters, die dingen. Dus dat is dan wel weer realistisch, misschien.
  vrijdag 2 september 2016 @ 23:21:15 #57
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165047753
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:05 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Mja. Het waren dan ook wel monsters, die dingen. Dus dat is dan wel weer realistisch, misschien.
WO1 waren er hooguit prototype tanks. Dit zijn full blown moordmachines. ;)
  vrijdag 2 september 2016 @ 23:27:29 #58
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_165047899
Ik vind het na een uurtje tamelijk saai worden. Weet nog niet waarom...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 2 september 2016 @ 23:36:01 #59
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165048101
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

WO1 waren er hooguit prototype tanks. Dit zijn full blown moordmachines. ;)
Valt wel mee hoor, aan Duitse kant voornamelijk. Die liepen achter de feiten aan op dit vlak.
pi_165048142
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:20 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik zie wel heel vaak iemand alleen in die landship zitten en dan is dan ding waardeloos.

Maar indd. met volle bemanning dan is die ook vrij sterk.
Had het idee dat tijdens de alpha de tanks stukje minder sterk waren.
In de alpha waren ze vrij makkelijk te verslaan. Die landships nu :X. De rook effecten zijn wel vet _O_
pi_165048203
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:53 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

128 zou helemaal mooi zijn inderdaad :D

Nou ja ik snap sommige van jou punten ook wel. Het is wel een vrij grote verandering dus ook wel logisch dat er voor en tegenstanders zullen zijn.
128 kon in bf2 met een mod _O_
pi_165049124

Even wat bewegend beeld, let niet op mijn skills :')

Shotgun best geinig dingetje.

Nu net die rocketlauncher unlocked. :P
pi_165052229
Gisteren zag het slagveld er heel erg tof uit, bijna alle bebouwing lag plat en er hing een dichte grijze rooklaag/mist over het slagveld heen met her en der gifgaswolken, terwijl de bommen en granaten je om de oren vlogen.
Dat was wel heel erg tof qua sfeer _O_
A murky, forgotten land.
pi_165052584
Hoe unlock je dingen ? Ben nu lvl 31 maar heb nog niks unlocked volgens mij
pi_165052634
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:28 schreef Questular het volgende:
Hoe unlock je dingen ? Ben nu lvl 31 maar heb nog niks unlocked volgens mij
Die kun je unlocken met warbonds, al dan niet in combinatie met de hoogte van je class level.
A murky, forgotten land.
pi_165052918
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die kun je unlocken met warbonds, al dan niet in combinatie met de hoogte van je class level.
Yeah, jammere is dat class level atm bugged is waarbij ut na 1 potje niet meer je class level levelt :( (mot je server leaven en opnieuw een server joinen om ut te laten werken weer).

zaterdag 3 september 2016 @ 11:03:01 #67
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165053718
Ga eens met een paar mensen assault spelen en kijk dan of die tanks OP zijn, want dat zijn ze dan niet.

Dat weinig mensen er voor kiezen om assault te gaan en er nu geen sterke anti voertuig gadgets zijn voor andere classes is wat een tank OP maakt. 2 of 3 man met een AT rocket en je pakt ook makkelijk tanks van afstand.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_165054803
De AT rocket is inderdaad wel een fijn apparaat.

De weersomstandigheden zijn ook erg mooi gedaan, zeker de mist en de zandstorm veranderen de gameplay.
Built for Speed
pi_165055715
Dus ik ben al mn ranks + unlocks kwijt...
pi_165055847
Snap echt niet dat mensen landships lastig te doden vinden... 2 asaults hebben hem zo kapot. 1 kan ook maar is wat lastiger. Speel zelf ook soms met landship en niemand doet iets tegen je. Je walst in je eentje over iedereen heen en ze staren je alleen een beetje dom aan en hopen niet gekilled te worden haha
pi_165056350
Ik ben wel klaar met de beta heb alle classes gespeeld dus ik weet waar ik aan toe ben 😊
pi_165056598
16 maps toch in de volledige game?
Ik vind deze map wel leuker worden ^O^
SOONY
pi_165056900
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:24 schreef DKUp het volgende:
16 Maps in de standaard basis game?
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 september 2016 @ 15:24:51 #74
286575 Roces18
Chef de party
pi_165057609
Ik vind die tanks anders flink underpowered, zeker omdat sinds battlefield 4 niemand meer reparaties uitvoert. Zeker in hardline word ik daar goed ziek van, zit je in een gepantserde voertuig en ben je in 3 schoten van een noobtube weg, omdat dat ding 0,0 damage doet. En niemand repareert gewoon dus het is haast niet te overleven. In bf2,3,4 vooral tijdens rush waarmee je naar voren zat te pushen repareerde iedereen jouw tank omdat jij de beslissende factor kon zijn, tegenwoordig is het allemaal ego
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165058201
Hoeveel dagen mag je dit spelen eigenlijk?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_165058267
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:24 schreef DKUp het volgende:
Ik denk eerder een stuk of 10, bij de release.
pi_165058501
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel dagen mag je dit spelen eigenlijk?
Tot 8 of 9 september.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 september 2016 @ 16:37:29 #78
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165058521
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:24 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind die tanks anders flink underpowered, zeker omdat sinds battlefield 4 niemand meer reparaties uitvoert. Zeker in hardline word ik daar goed ziek van, zit je in een gepantserde voertuig en ben je in 3 schoten van een noobtube weg, omdat dat ding 0,0 damage doet. En niemand repareert gewoon dus het is haast niet te overleven. In bf2,3,4 vooral tijdens rush waarmee je naar voren zat te pushen repareerde iedereen jouw tank omdat jij de beslissende factor kon zijn, tegenwoordig is het allemaal ego
Je kunt jezelf repareren, hè.
pi_165058625
Je kunt nu he eigen tank repareren terwijl je erin zit. Dat maakt het leven wel makkelijker
Built for Speed
  zaterdag 3 september 2016 @ 16:45:53 #80
286575 Roces18
Chef de party
pi_165058663
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:37 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Je kunt jezelf repareren, hè.
Maakt niet uit. Je kan geen 10 dingen tegelijk. En i kvind het ook een deel teamwork wegnemen
  zaterdag 3 september 2016 @ 16:50:10 #81
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165058750
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:45 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Je kan geen 10 dingen tegelijk. En i kvind het ook een deel teamwork wegnemen
Voertuig stilzetten zodat je schutters hun werk kunnen doen, ondertussen een beetje repairen. Gaat prima.
  zaterdag 3 september 2016 @ 16:51:41 #82
286575 Roces18
Chef de party
pi_165058784
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:50 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Voertuig stilzetten zodat je schutters hun werk kunnen doen, ondertussen een beetje repairen. Gaat prima.
Maar ik mis het idee van BF2 bijv. Had je wake island , en dan had je een hele frontlinie , kwam je met je tank aan. En alles kapotschieten wat je zag en ondertussen gerepareerd worden aan de achterkant. Dat waren nog eens tijden. En dan 50 kills 0 death ofzo _O_
pi_165059426
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Tot 8 of 9 september.
^O^
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_165059740
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:20 schreef Rami. het volgende:

[..]

Ik denk eerder een stuk of 10, bij de release.
Oh oké.
SOONY
  zaterdag 3 september 2016 @ 18:18:08 #85
286575 Roces18
Chef de party
pi_165060856
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:38 schreef DKUp het volgende:

[..]

Oh oké.
Waarvan wss 3 of 4 grote mappen die je 24/7 speelt en de rest zijn kleine kutmappen voor squad based onzin enz net zoals bij de andere
  zaterdag 3 september 2016 @ 18:29:42 #86
286575 Roces18
Chef de party
pi_165061128
Hoop wel dat er een soort Blimp mode komt net zoals Titan Mode. En niet pas na 2 jaar een keertje.
pi_165074190
Wat is de sniper klasse toch een heerlijk om mee te spelen _O_
  zondag 4 september 2016 @ 09:35:48 #88
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165074295
Kan ik vandaag mij nog aanmelden voor de béta (ps4)?

Of ben ik te laat?

(Vraag het even simpel omdat ik niet bij mijn pc in de buurt ben)
  zondag 4 september 2016 @ 09:37:15 #89
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_165074307
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:35 schreef RickoKun het volgende:
Kan ik vandaag mij nog aanmelden voor de béta (ps4)?

Of ben ik te laat?

(Vraag het even simpel omdat ik niet bij mijn pc in de buurt ben)
Open beta he. Tot 8 september geloof ik.
You dont believe me ? Read this line again.
  zondag 4 september 2016 @ 10:17:34 #90
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165074738
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 09:37 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Open beta he. Tot 8 september geloof ik.
Thanks, zal hem even aanschaffen!
  zondag 4 september 2016 @ 11:44:56 #91
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_165076297
De Assaultklasse met de AT Rocket is echt fantastisch _O- Oh, er ligt een sniper ergens achterin de map te kutten? Schieten we er toch gewoon even een raket op _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 4 september 2016 @ 12:21:14 #92
286575 Roces18
Chef de party
pi_165077042
Ik vind pistolen zwaar overpowered. Kom je aan met je assault rifle zo 10 kogels in zijn lijf en hij schiet mij neer met 2 / 3 kogels. Wat een bullshit is dat. Ik vind sowieso dat de damage veel realistischer gemaakt moet worden (zoals rainbow six siege).

Verder moet ik echt wennen aan de controls van de voertuigen. Gewoon niet duidelijk genoeg.

En rush 16 vs 16 is de grootste bullshit die ik ooit heb gezien. Waar the fuck is 32 vs 32 rush
pi_165077248
Met rush op een berg gaan staan, met een kleine tank :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Chuck-N0rr1s op 04-09-2016 12:53:44 ]
pi_165082552
Die boog, om op die berg bij F te komen, die kan dus ook kapot _O_
A murky, forgotten land.
pi_165082719
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:07 schreef StateOfMind het volgende:
Die boog, om op die berg bij F te komen, die kan dus ook kapot _O_
:o
pi_165082871
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:21 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind pistolen zwaar overpowered. Kom je aan met je assault rifle zo 10 kogels in zijn lijf en hij schiet mij neer met 2 / 3 kogels. Wat een bullshit is dat. Ik vind sowieso dat de damage veel realistischer gemaakt moet worden (zoals rainbow six siege).
Over de balans van guns kan ik vooralsnog weinig zeggen maar voor dat damage gedeelte kan je gewoon hardcore spelen.
Conscience do cost.
  zondag 4 september 2016 @ 16:52:29 #97
286575 Roces18
Chef de party
pi_165083485
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Over de balans van guns kan ik vooralsnog weinig zeggen maar voor dat damage gedeelte kan je gewoon hardcore spelen.
ook op console?
verder vind ik die tanks maar matig (behalve die 1 zitter) de rest stelt echt geen kut voor zeker omdat niemand zijn headset gebruikt. En behalve de sniper rifles zijn de wapens over het algemeen best ruk. (die je in de beta kan vrijspelen iig) voelt echt als losse flodders

[ Bericht 9% gewijzigd door Roces18 op 04-09-2016 16:57:45 ]
pi_165083686
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:52 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ook op console?
Ja. Of in ieder geval, met de voorgaande battlefields was dat mogelijk. Lijkt me sterk dat ze dat opeens eruit halen gezen de populariteit.

Wel begreep ik dat er op console een stuk minder hardcore servers te vinden zijn dan op PC.
Conscience do cost.
  zondag 4 september 2016 @ 17:03:46 #99
286575 Roces18
Chef de party
pi_165083728
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 17:01 schreef ems. het volgende:
at opee
hebben jullie wel rush 32 vs 32??
pi_165083738
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 17:03 schreef Roces18 het volgende:

[..]

hebben jullie wel rush 32 vs 32??
Ja. Ik dacht dat de nieuwere generatie consoles dat ook had?
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')