Servers?quote:Op donderdag 1 september 2016 16:11 schreef StateOfMind het volgende:
Had op zijn minst een andere TT bedacht.
Zou niet weten waarom niet, die heeft zich waarschijnlijk goed ingezet voor het team en daarmee veel punten gescoord.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het maakt niet uit als wat je gaat. Gewoon van punt naar punt scheuren in je jeepje. Net een hele goede ronde gehad voor mijn gevoel, heen en weer tussen C en D met assault door die gebouwtjes en 38-7 gegaan wat best goed is. En vervolgens doodleuk 11e eindigen
In BF4 was ik sowieso top 3. En het leuke is de 1e plaats had 16-10. Dat klopt gewoon niet.
Bf 4 was ook geen ordinaire shooter maar had veel meer manieren om aan het team bij te dragen dan dit blind gerush van vlag naar vlag.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet, die heeft zich waarschijnlijk goed ingezet voor het team en daarmee veel punten gescoord.
Ik ben juist blij dat het geen ordinaire shooter is.
Zodra je warbonds gebruikt om wat ander anti vehicle spul te kopen kan ie best bruikbaar zijn.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Ligt het aan mij of is de Assault class in deze map echt zaad?
Ok volgens mij ben ik blind, maar waar kan je die warbonds besteden?quote:Op donderdag 1 september 2016 18:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Zodra je warbonds gebruikt om wat ander anti vehicle spul te kopen kan ie best bruikbaar zijn.
Hoe meer punten je geeft voor een kill. Hoe meer CODpubers je teabaggen ergens in midfield.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bf 4 was ook geen ordinaire shooter maar had veel meer manieren om aan het team bij te dragen dan dit blind gerush van vlag naar vlag.
Dat is de bottom line van mijn verhaal. Werkelijk alles heeft meer puntenwaarde gekregen behalve het killen van een enemy. Maak dat ook lekker 250 punten ofzo.
Menu en dan customizequote:Op donderdag 1 september 2016 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok volgens mij ben ik blind, maar waar kan je die warbonds besteden?
Dit. Tot op heden iig niet kapot van. Visueel en auditief een juweeltje, maar ik voel er weinig bij.quote:
Onzin. Het is wel gewoon een shooter hè. Maak gewoon een uitgebalanceerde conquest modus waar je skill ook wat meer beloond wordt maar waar iemand die de objectives speelt het ook goed doet.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe meer punten je geeft voor een kill. Hoe meer CODpubers je teabaggen ergens in midfield.
Ik heb er ook last van.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:18 schreef Furdinand het volgende:
Anderen ook last dat ze servers niet kunnen joinen? Zie de servers in de lijst staan met mensen erin maar kan niks joinen
Zeur niet zo. Waar denk je dat een bèta voor bedoeld is? O.a. voor het testen van de servers. Niet om jou een perfecte ervaring te geven. Verder mag iedereen tijdens de release inderdaad nog even weg blijven. Meer servercapaciteit voor mij om te genieten van dit pareltje.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef Sickert het volgende:
Wat een kut Beta, en met de release za het EA kennende vast niet veel beter vergaan. allemaal wachten tot December met kopen dan heb je een game die wel werkt voor een budget prijsje
Idd. Dat vind ik het leuke aan BF, vooral in BFBC2 (& Vietnam) en BF3 veel punten mee kunnen halen. Objectives spelen, ammopacks & healthpacks strooien, reviven en repareren. Dan kun met een slechter k/d ratio toch gewoon bovenaan eindigen.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin. Het is wel gewoon een shooter hè. Maak gewoon een uitgebalanceerde conquest modus waar je skill ook wat meer beloond wordt maar waar iemand die de objectives speelt het ook goed doet.
Is historisch correct. Het navo alfabet bestond nog niet.quote:
Ik weet niet of het onzin is, ik ben eigenlijk vanaf Battlefield 2 meer een objectives en teamplayer dan een "shooter", ik snap dat het voor veel mensen zo aanvoelt, maar wat mij betreft is het veel meer dan een "shooter" alleen.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin. Het is wel gewoon een shooter hè. Maak gewoon een uitgebalanceerde conquest modus waar je skill ook wat meer beloond wordt maar waar iemand die de objectives speelt het ook goed doet.
Overigens zitten er met die versimpelde mechanics als genoeg CoD spelers op, maar dat terzijde.
Ja maar het klinkt zo triestquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is historisch correct. Het navo alfabet bestond nog niet.
Nee dat is juist het mooie van battlefield. Het gaat echt om team work en objective gameplay. Een paar kills maken heb je geen skills voor nodig dat kan bijna iedereen wel. Doeltreffend een objective clearen/cappen/holden met een squad en goed gebruik maken van de verschillende classes en voertuigen. Dat zijn de skills die je in Battlefield nodig hebt. Daarom zie je ook dat de mensen die wel goed zijn in shooters maar niet in bf onderaan de score lijsten staan met scores van 22-5 bijv. Als je je dan toch wilt focussen op scores kijk dan naar score per minute. Want dat is een veel belangrijkere score dan k/d in battlefield en die krik je omhoog door objectives te spelen.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin. Het is wel gewoon een shooter hè. Maak gewoon een uitgebalanceerde conquest modus waar je skill ook wat meer beloond wordt maar waar iemand die de objectives speelt het ook goed doet.
Overigens zitten er met die versimpelde mechanics als genoeg CoD spelers op, maar dat terzijde.
Ik vind het wel goed.quote:
En ik speel al sinds 1942. Het hele spel domineren zonder een schot te lossen dan ga je als spel voorbij aan je doel.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik weet niet of het onzin is, ik ben eigenlijk vanaf Battlefield 2 meer een objectives en teamplayer dan een "shooter", ik snap dat het voor veel mensen zo aanvoelt, maar wat mij betreft is het veel meer dan een "shooter" alleen.
Je kunt het hele spel domineren zonder 1 schot te lossen, wat voor iemand als ik die geen grote ster in shooters is het echt wel heel tof maakt.
Je schetst mijn hele probleem van de huidige opzet. Je pakt iets van 1000 punten in totaal met het cappen van een flag. En het uitschakelen van een vijand die wellicht wel op een killstreak of capstreak kon gaan een schamele 125 max.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee dat is juist het mooie van battlefield. Het gaat echt om team work en objective gameplay. Een paar kills maken heb je geen skills voor nodig dat kan bijna iedereen wel. Doeltreffend een objective clearen/cappen/holden met een squad en goed gebruik maken van de verschillende classes en voertuigen. Dat zijn de skills die je in Battlefield nodig hebt. Daarom zie je ook dat de mensen die wel goed zijn in shooters maar niet in bf onderaan de score lijsten staan met scores van 22-5 bijv. Als je je dan toch wilt focussen op scores kijk dan naar score per minute. Want dat is een veel belangrijkere score dan k/d in battlefield en die krik je omhoog door objectives te spelen.
Ik ben ondertussen al bijna lvl30. Was al aardig gehyped voor dit spel en dat is met deze beta eigenlijk alleen nog maar erger gewordenSinai dessert zal zeker niet mijn favoriete map worden maar de gameplay is wel weer vanouds goed. Heb al weer een paar epische momenten meegemaakt op de battlefield. Het WW1 thema vind ik ook erg nice en is echt weer verfrissend na al die moderne shooters.
Volgens mij snap je het gewoon niet. Battlefield gaat NIET om streaks. Met een paar kills win je geen oorlogen. In battlefield draait het allemaal om het grote geheel, en om wat jij bijdraagt aan die strijd. Een soldaat die veel kills maakt maar vrijwel geen objectives doet draagt weinig bij aan de strijd. Want iedereen die jij killt respawn gelijk weer. Dus hoewel dat misschien leuk is voor jou heeft de rest van je team er vrij weinig aan. Daarom is de score verdeling zo als die is. Dat is juist een plus punt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je schetst mijn hele probleem van de huidige opzet. Je pakt iets van 1000 punten in totaal met het cappen van een flag. En het uitschakelen van een vijand die wellicht wel op een killstreak of capstreak kon gaan een schamele 125 max.
Buiten iedere proporties.
Ik speel BF vanaf 1943. Ik snap het punt van conquest, dus bedanktquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het gewoon niet. Battlefield gaat NIET om streaks. Met een paar kills win je geen oorlogen. In battlefield draait het allemaal om het grote geheel, en om wat jij bijdraagt aan die strijd. Een soldaat die veel kills maakt maar vrijwel geen objectives doet draagt weinig bij aan de strijd. Want iedereen die jij killt respawn gelijk weer. Dus hoewel dat misschien leuk is voor jou heeft de rest van je team er vrij weinig aan. Daarom is de score verdeling zo als die is. Dat is juist een plus punt.
Wie zegt dat het primaire doel van Battlefield het maken van killstreaks zijn? Kills kunnen prima bijdragen aan een eventuele overwinning. Zie de vorige Battlefield games, waar de verhouding tussen de beloning voor het spelen van de objective en het maken van een kill, ideaal was (mijn inziens).quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het gewoon niet. Battlefield gaat NIET om streaks. Met een paar kills win je geen oorlogen. In battlefield draait het allemaal om het grote geheel, en om wat jij bijdraagt aan die strijd. Een soldaat die veel kills maakt maar vrijwel geen objectives doet draagt weinig bij aan de strijd. Want iedereen die jij killt respawn gelijk weer. Dus hoewel dat misschien leuk is voor jou heeft de rest van je team er vrij weinig aan. Daarom is de score verdeling zo als die is. Dat is juist een plus punt.
Daarom slaan die punten nergens op en wordt samenwerking beloond daarin door objectives te spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je schetst mijn hele probleem van de huidige opzet. Je pakt iets van 1000 punten in totaal met het cappen van een flag. En het uitschakelen van een vijand die wellicht wel op een killstreak of capstreak kon gaan een schamele 125 max.
Buiten iedere proporties.
En hier geef jij mooi aan waarom dit systeem er nu is. Iedereen blijft maar tussen die 2 of drie vlaggen rennen die het dichts bij elkaar liggen. Beetje kills collecten en heel soms eens een vlag pakken als dat uitkomt, maar vooral rond die vlagge bivakkeren en zo weinig mogelijk in die burn komen. Ga dan conquest small spelen als je dat leuk vind.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik speel BF vanaf 1943. Ik snap het punt van conquest, dus bedankt.
Als je met een ticketbleed werkt dan is het gewoon op en neer van vlag maar vlag, maak je wat kills, en eindig je top 3. Nu moet je gewoon als een malloot de hele map rondscheuren. Dat is te. Er is geen flow of battle, geen chokepoints iedereen komt van overal als een ren 4 -daagse naar alle vlaggen.
Gefeliciteerd nummer 1. Jij was de snelste.
Conquest small is niks. Ik snap dat de incentive om naar alle vlaggen te gaan nu aanwezig is. Maar neem bijvoorbeeld Golmud Railway. Daar speelt Infantery ABC en tanks de 3 objectives onderin.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:16 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
En hier geef jij mooi aan waarom dit systeem er nu is. Iedereen blijft maar tussen die 2 of drie vlaggen rennen die het dichts bij elkaar liggen. Beetje kills collecten en heel soms eens een vlag pakken als dat uitkomt, maar vooral rond die vlagge bivakkeren en zo weinig mogelijk in die burn komen. Ga dan conquest small spelen als je dat leuk vind.
Wat betreft flow en chokepoints is Sinai Dessert ook niet een van de beste maps denk ik. Dat ben ik wel een beetje met je eens.
Dan begrijp je me denk ik verkeerd. Sowieso moet je helemaal niks, iedereen kan spelen zoals die dat wil. Maar met dit systeem wordt je wel min of meer gestuurd om te spelen zoals het bedoelt is. En dat is door uiteraard een hoop kills te maken maar ook door de objective te spelen. Ik zie nu dat er constant gevochten wordt om alle vlaggen. Terwijl in vorige delen de gevechten vooral plaatsvonden op specifieke locaties van de map. Daarom prefereer ik dit nieuwe systeem boven het ouwe. En ik heb alle delen behalve 2142 gespeeld.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:00 schreef Rami. het volgende:
[..]
Je doet nu alsof elke speler van het team perse alleen maar de objective moet spelen zonder een kogel te schieten. Dat is natuurlijk onzin![]()
Dit systeem is leuk met 128 spelers.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dan begrijp je me denk ik verkeerd. Sowieso moet je helemaal niks, iedereen kan spelen zoals die dat wil. Maar met dit systeem wordt je wel min of meer gestuurd om te spelen zoals het bedoelt is. En dat is door uiteraard een hoop kills te maken maar ook door de objective te spelen. Ik zie nu dat er constant gevochten wordt om alle vlaggen. Terwijl in vorige delen de gevechten vooral plaatsvonden op specifieke locaties van de map. Daarom prefereer ik dit nieuwe systeem boven het ouwe. En ik heb alle delen behalve 2142 gespeeld.
128 zou helemaal mooi zijn inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit systeem is leuk met 128 spelers.
Niet met 64 waar je freewheelend vlaggen kunt pakken.
Je lult wel veel voor iemand die nog niet heeft gespeeld. Probeer het eens uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:00 schreef Rami. het volgende:
[..]
Wie zegt dat het primaire doel van Battlefield het maken van killstreaks zijn? Kills kunnen prima bijdragen aan een eventuele overwinning. Zie de vorige Battlefield games, waar de verhouding tussen de beloning voor het spelen van de objective en het maken van een kill, ideaal was (mijn inziens).
Iemand die alleen maar kills maakt, kan prima bijdragen aan een eventuele overwinning. Bijvoorbeeld iemand die continue de recons van de tegenpartij het leven zuur maakt, waardoor de medespelers beter de objective kunnen spelen. Iedereen heeft zo zijn rol. Je doet nu alsof elke speler van het team perse alleen maar de objective moet spelen zonder een kogel te schieten. Dat is natuurlijk onzin![]()
Dit is het eerste spel waar de verhouding zo enorm naar het spelen van de objective is gegaan, in combinatie met het nieuwe ticketsysteem. Ik denk dat ik het vorige systeem prefereer, zonder ook maar één minuut gespeeld te hebben overigens. De vorige spellen vond ik een goede balans hebben tussen het spelen van de objective en het maken van kills. Elke rol werd zo goed goed beloond.
Er zijn overal op internet overigens duidelijk twee kampen, dus het is niet perse een pluspunt of een minpunt. De meningen zijn hier enorm over verdeeld.
Ik heb elke battlefield game gespeeld (behalve deze beta), dus ik denk wel een goed oordeel over de veranderingen in relatie tot de oudere games kan vellen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:05 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Je lult wel veel voor iemand die nog niet heeft gespeeld. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
Wat een dooddoener. Je krijgt alleen "prima punten" als je vlaggen capt. Omdat het jou geen reet kan schelen maakt het spel nog niet gebalanceerd.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:08 schreef bombmannl het volgende:
Met het verdedigen van vlaggen krijg je ook prima punten. Vind het spel wel in balans in die zin. En die punten kunnnen mij helemaal geen reet schelen, ik speel gewoon hoe ik het het leukst vind.
Wij verschillen hierin van mening dus, prima.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En ik speel al sinds 1942. Het hele spel domineren zonder een schot te lossen dan ga je als spel voorbij aan je doel.
Als ik iemand kill en ik had het niet gedaan had hij misschien wel 2 a 3 flags gecapt. Daar ga je even hard overheen.
Sws, die landship moet ook generfed worden, die kanonnen zijn zo gigantisch overpowered.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:52 schreef SoldMayor het volgende:
Ach balans balans
Laten ze de tanks maar beetje aanpassen:
Ik zie wel heel vaak iemand alleen in die landship zitten en dan is dan ding waardeloos.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:04 schreef Rauw. het volgende:
Sws, die landship moet ook generfed worden, die kanonnen zijn zo gigantisch overpowered.
Mja. Het waren dan ook wel monsters, die dingen. Dus dat is dan wel weer realistisch, misschien.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sws, die landship moet ook generfed worden, die kanonnen zijn zo gigantisch overpowered.
WO1 waren er hooguit prototype tanks. Dit zijn full blown moordmachines.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mja. Het waren dan ook wel monsters, die dingen. Dus dat is dan wel weer realistisch, misschien.
Valt wel mee hoor, aan Duitse kant voornamelijk. Die liepen achter de feiten aan op dit vlak.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
WO1 waren er hooguit prototype tanks. Dit zijn full blown moordmachines.
In de alpha waren ze vrij makkelijk te verslaan. Die landships nuquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zie wel heel vaak iemand alleen in die landship zitten en dan is dan ding waardeloos.
Maar indd. met volle bemanning dan is die ook vrij sterk.
Had het idee dat tijdens de alpha de tanks stukje minder sterk waren.
128 kon in bf2 met een modquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
128 zou helemaal mooi zijn inderdaad
Nou ja ik snap sommige van jou punten ook wel. Het is wel een vrij grote verandering dus ook wel logisch dat er voor en tegenstanders zullen zijn.
Die kun je unlocken met warbonds, al dan niet in combinatie met de hoogte van je class level.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:28 schreef Questular het volgende:
Hoe unlock je dingen ? Ben nu lvl 31 maar heb nog niks unlocked volgens mij
Yeah, jammere is dat class level atm bugged is waarbij ut na 1 potje niet meer je class level leveltquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die kun je unlocken met warbonds, al dan niet in combinatie met de hoogte van je class level.
16 Maps in de standaard basis game?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:24 schreef DKUp het volgende:
16 maps toch in de volledige game?
Ik vind deze map wel leuker worden
Ik denk eerder een stuk of 10, bij de release.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:24 schreef DKUp het volgende:
16 maps toch in de volledige game?
Ik vind deze map wel leuker worden
Tot 8 of 9 september.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel dagen mag je dit spelen eigenlijk?
Je kunt jezelf repareren, hè.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:24 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind die tanks anders flink underpowered, zeker omdat sinds battlefield 4 niemand meer reparaties uitvoert. Zeker in hardline word ik daar goed ziek van, zit je in een gepantserde voertuig en ben je in 3 schoten van een noobtube weg, omdat dat ding 0,0 damage doet. En niemand repareert gewoon dus het is haast niet te overleven. In bf2,3,4 vooral tijdens rush waarmee je naar voren zat te pushen repareerde iedereen jouw tank omdat jij de beslissende factor kon zijn, tegenwoordig is het allemaal ego
Maakt niet uit. Je kan geen 10 dingen tegelijk. En i kvind het ook een deel teamwork wegnemenquote:
Voertuig stilzetten zodat je schutters hun werk kunnen doen, ondertussen een beetje repairen. Gaat prima.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je kan geen 10 dingen tegelijk. En i kvind het ook een deel teamwork wegnemen
Maar ik mis het idee van BF2 bijv. Had je wake island , en dan had je een hele frontlinie , kwam je met je tank aan. En alles kapotschieten wat je zag en ondertussen gerepareerd worden aan de achterkant. Dat waren nog eens tijden. En dan 50 kills 0 death ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Voertuig stilzetten zodat je schutters hun werk kunnen doen, ondertussen een beetje repairen. Gaat prima.
Oh oké.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:20 schreef Rami. het volgende:
[..]
Ik denk eerder een stuk of 10, bij de release.
Waarvan wss 3 of 4 grote mappen die je 24/7 speelt en de rest zijn kleine kutmappen voor squad based onzin enz net zoals bij de anderequote:
Open beta he. Tot 8 september geloof ik.quote:Op zondag 4 september 2016 09:35 schreef RickoKun het volgende:
Kan ik vandaag mij nog aanmelden voor de béta (ps4)?
Of ben ik te laat?
(Vraag het even simpel omdat ik niet bij mijn pc in de buurt ben)
Thanks, zal hem even aanschaffen!quote:Op zondag 4 september 2016 09:37 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Open beta he. Tot 8 september geloof ik.
quote:Op zondag 4 september 2016 16:07 schreef StateOfMind het volgende:
Die boog, om op die berg bij F te komen, die kan dus ook kapot
Over de balans van guns kan ik vooralsnog weinig zeggen maar voor dat damage gedeelte kan je gewoon hardcore spelen.quote:Op zondag 4 september 2016 12:21 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind pistolen zwaar overpowered. Kom je aan met je assault rifle zo 10 kogels in zijn lijf en hij schiet mij neer met 2 / 3 kogels. Wat een bullshit is dat. Ik vind sowieso dat de damage veel realistischer gemaakt moet worden (zoals rainbow six siege).
ook op console?quote:Op zondag 4 september 2016 16:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Over de balans van guns kan ik vooralsnog weinig zeggen maar voor dat damage gedeelte kan je gewoon hardcore spelen.
Ja. Of in ieder geval, met de voorgaande battlefields was dat mogelijk. Lijkt me sterk dat ze dat opeens eruit halen gezen de populariteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |