Een mod die duidelijk niet snapt waar KLB voor bedoeld is.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:21 schreef jogy het volgende:
Deze dus.
Ik heb al een paar keer in de auto gehad dat ik mee zat te deinen op dat liedje.
Ik kan het niet handelen hoor. [ afbeelding ]. Het breekt zo door al mijn muzikale voorkeuren heen alsof het een natte krant is.
Misschien spreekt het me aan omdat ik ook ff op vakantie moet. Ik ga het meteen aanvragen.
Al minimaal 8 jaar geen drugs (anders dan alcohol) aangeraaktquote:Op donderdag 1 september 2016 12:22 schreef LLgetikt het volgende:
Zit je veel te vaak aan de drugs? Dat verklaart het
HET IS INDOCTRINATIE van die faggotquote:Op donderdag 1 september 2016 12:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Al minimaal 8 jaar geen drugs (anders dan alcohol) aangeraakt. Maar het is ook meer het ritme en de beat en (hopelijk) niet de tekst.
Dit is aardig klachtwaardig, maat.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:23 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Een mod die duidelijk niet snapt waar KLB voor bedoeld is.
Tog?quote:Op donderdag 1 september 2016 12:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit is aardig klachtwaardig, maat.
> zegt "maat"quote:Op donderdag 1 september 2016 12:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit is aardig klachtwaardig, maat.
quote:Op donderdag 1 september 2016 12:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
> zegt "maat"
> luistert muziek van lil kleine
profielcheck: 1979!!!!!!
Overigens is dit topic alleen bedoeld om ff te kunnen melden dat je random vakantie aanvraagt en dat dit kan, waardoor je men wil laten denken dat je een of andere hoge functie hebt. Echter is het juist zo dat als je zo makkelijk te missen bent, je een of andere nutteloze poepbaan hebt en die gemakkelijk door een ander ingevuld kan worden.
KOEKOEKquote:Op donderdag 1 september 2016 12:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
> zegt "maat"
> luistert muziek van lil kleine
profielcheck: 1979!!!!!!
Overigens is dit topic alleen bedoeld om ff te kunnen melden dat je random vakantie aanvraagt en dat dit kan, waardoor je men wil laten denken dat je een of andere hoge functie hebt. Echter is het juist zo dat als je zo makkelijk te missen bent, je een of andere nutteloze poepbaan hebt en die gemakkelijk door een ander ingevuld kan worden.
Eh, nee. niet echtquote:Op donderdag 1 september 2016 12:39 schreef -supergirl- het volgende:Overigens is dit topic alleen bedoeld om ff te kunnen melden dat je random vakantie aanvraagt en dat dit kan, waardoor je men wil laten denken dat je een of andere hoge functie hebt. Echter is het juist zo dat als je zo makkelijk te missen bent, je een of andere nutteloze poepbaan hebt en die gemakkelijk door een ander ingevuld kan worden.
Dat is de leeftijd.quote:
Daar heb ik verder ook wel vrede mee, daarom verbaast het me ook dat ik een liedje van een puberende raprat zo tof vindquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |