Jammer hoor. Heb jou altijd al mijn links gegevenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha weer iemand waarvan je de link niet krijgt
Heeft fok een frontpage?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat over voor de frontpage schrijven, hammel
doe normaalquote:Op donderdag 1 september 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer hoor. Heb jou altijd al mijn links gegeven
ja, daar komen alle stereotype moslimhaters een beetje trollen zodat dp er iedere dag woedend van kan wordenquote:
Ik weet eigenlijk niet eens wie het isquote:Op donderdag 1 september 2016 11:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb zijn kop al een jaar ofzo niet gezien dus zit nu op een 2
daniel radcliffe die frodo in twilight speeldequote:Op donderdag 1 september 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wie het is
Better love story than Arrowquote:Op donderdag 1 september 2016 12:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daniel radcliffe die frodo in twilight speelde
Dat krijg je met die multiculti het hele land zit vol met dit soort idioten ze haten Nederland en de nederlanders maar zonder Nederland zou ze nu nog met een botje door d,r neus lopen als je het hier niet naar je zin heb flikker dan lekker op anders trappen we je er wel uitquote:Op donderdag 1 september 2016 11:59 schreef HPLC het volgende:
Ons geld van de Nederlanders uitdelen aan de asielzoeker en onze oudjes dood laten vallen maar ja dan ben je daar ook weer vanaf dus hof ik niet te vertellen hoe misselijk ik wordt van die kop en ook van zijn praatjes
Is goed dan geef ik het goede voorbeeld en ga aan het werk.quote:
Waarom ben ik een zakkenwasser?quote:Op donderdag 1 september 2016 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
En misschien had ik me wel hard gemaakt voor JD als crew, mensen die gemotiveerd zijn en kunnen schrijven krijgen van mij 9 van de 10 keer een kans, maar als ik nu zie wat een zakkenwasser het in feite is denk ik dat het heel goed is dat we dit geen crew laten worden.
Geen bullshit dus, omdat ik daar op afgewezen ben terwijl ik beter schrijf dan 99% van het FP gajes.quote:'jamaar jullie laten vast nooit iemand met veel notes mod worden'
bullshit.
Wrm ben je een zakkenwasser dan.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom ben ik een zakkenwasser?
[..]
Geen bullshit dus, omdat ik daar op afgewezen ben terwijl ik beter schrijf dan 99% van het FP gajes.
Waarschijnlijk omdat ik iets onaardigs maar wel waars over Yvonne zei.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm ben je een zakkenwasser dan.
Zo zie je maar wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik iets onaardigs maar wel waars over Yvonne zei.
Wat zei je danquote:Op donderdag 1 september 2016 12:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik iets onaardigs maar wel waars over Yvonne zei.
Bullshit.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zie je maar wie goed doet, goed ontmoet.
Hij noemde Yv een 'halfbejaarde tokkie met een rookstem' o.i.d. en nu gaat hij huilen omdat ze de bal terugkaatst.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm ben je een zakkenwasser dan.
Je hebt nogal een brede definitie van huilen als het je uitkomt volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij noemde Yv een 'halfbejaarde tokkie met een rookstem' o.i.d. en nu gaat hij huilen omdat ze de bal terugkaatst.
haha madquote:Op donderdag 1 september 2016 12:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker voor je dat je van Yvonne op je muil hebt gekregen.
Kan je ook ingaan op de opmerking van Timmmmmmmmmmmmmmm?quote:Op donderdag 1 september 2016 12:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt nogal een brede definitie van huilen als het je uitkomt volgens mij.
Moest gniffelenquote:Op donderdag 1 september 2016 12:32 schreef Pharkus het volgende:
Overigens is iedere man een zakkenwasser, mag ik hopen.
Niet gezien.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je ook ingaan op de opmerking van Timmmmmmmmmmmmmmm?
Het beste trouwens Yvquote:Op donderdag 1 september 2016 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat precies heb ik hier mee te maken?
Is hij door mij geantwoord?
Maandag had ik een kuur, dinsdag een CT scan om te checken of ik uitzaaiingen heb, dus heel misschien is er een kans dat FOK! me op dit moment niet zo interesseert.
En misschien had ik me wel hard gemaakt voor JD als crew, mensen die gemotiveerd zijn en kunnen schrijven krijgen van mij 9 van de 10 keer een kans, maar als ik nu zie wat een zakkenwasser het in feite is denk ik dat het heel goed is dat we dit geen crew laten worden.
'jamaar jullie laten vast nooit iemand met veel notes mod worden'
bullshit.
Ik zal me nog eens een keertje voor jullie inspannen
Tuurlijk niet, hij is gewoon exposed.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je ook ingaan op de opmerking van Timmmmmmmmmmmmmmm?
Yv, mocht je dit teruglezen, dan ook namens mij veel sterkte komende dagen. Hopen dat het zsm beter gaat!quote:Op donderdag 1 september 2016 12:34 schreef leeell het volgende:
[..]
Het beste trouwens Yv, ik ben ook niet vergeten dat je je voor mij inspande . Met veel notes notabene.
Ow jaquote:Op donderdag 1 september 2016 12:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daniel radcliffe die frodo in twilight speelde
Hij zegt hoe het is hoor, ik heb volgens mij niets anders gezegd. Maar hij zei ook dat ze geen vertrouwen in mij als mod hadden, dus dan is het wel klaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
wel knap dat je omhoog hebt gescrolld en juist de posts van timmmmmm hebt gemist
Spreek je KB nog?quote:Op donderdag 1 september 2016 12:34 schreef leeell het volgende:
[..]
Het beste trouwens Yv, ik ben ook niet vergeten dat je je voor mij inspande . Met veel notes notabene.
Maar je wilde nieuwsposter worden toch?quote:Op donderdag 1 september 2016 12:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij zegt hoe het is hoor, ik heb volgens mij niets anders gezegd. Maar hij zei ook dat ze geen vertrouwen in mij als mod hadden, dus dan is het wel klaar.
Sorry maar ik vind het niet zo chill om moeite te steken in artikelen als jullie mij niet vertrouwen met notes.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:59 schreef timmmmm het volgende:
Jammer dat je geen crew meer wil worden JimmyDean, ik dacht dat ik het allemaal helder uitgelegd had, zoals het is. Dat je daar blijkbaar toch moeite mee hebt omdat het allemaal te lief was 'en je dat heel slecht trekt' is spijtig. Helemaal om het nu hier in een topic te lezen waar ik verder nooit kom.
Blijkbaar heb je eea toch niet helemaal goed begrepen. Je bent namelijk helemaal niet afgewezen, ik vroeg alleen of je even geduld had, omdat we het systeem om aan het gooien zijn. Zo'n beetje de helft van de huidige crew modt nooit en gaat dus naar de rechtengroep zonder modrechten. Dat was in de maak en wilde je meteen in de goede rechtengroep zetten. Inderdaad om de integriteit van de usernotes, prive-informatie, te bewaren. Als je daar geen toegang toe hoeft te hebben, zou je dat ook niet moeten krijgen en daar zijn we strenger op geworden. Maar je solliciteerde als nieuwsposter en niet als mod, dus dat zou allemaal niet ter zake moeten doen
Dat is inmiddels vandaag geregeld, dus ik wilde je vanavond mailen dat je je spullen in kon sturen om daarna als nieuwsposter aan de slag te kunnen. Jammer dat ik nu hier moet lezen dat je geen interesse meer hebt.
Hey een nieuwequote:Op donderdag 1 september 2016 12:34 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen gekke henkie.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar je wilde nieuwsposter worden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |