wie weetquote:Op zondag 4 september 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
genot
kindje verwekken daar dan maar
is alleen maar leuk als je oudste kind dan een oom en tante heeft die bijna even oud zijn als hem/haarquote:
maar is nog nietzo makkelijk he jrquote:Op zondag 4 september 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is alleen maar leuk als je oudste kind dan een oom en tante heeft die bijna even oud zijn als hem/haar
Geen idee, ik heb dat nooit geprobeerd.quote:Op zondag 4 september 2016 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar is nog nietzo makkelijk he jr
Er zit een geluksfactor in.quote:Op zondag 4 september 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat nooit geprobeerd.
Daarom maar veel proberen, dan is de kans op geluk groter.quote:
Ik weet niet hoe je heet.quote:Op zondag 4 september 2016 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je eerste zoon naar mij vernoemt.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 4 september 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je heet.
En cinnamon stick is wat vreemd.
ja moet maar even hequote:Op zondag 4 september 2016 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als er een kindje gemaakt diende te worden, zou ik mijn libido wel aanpassen denk ik.
wanneer gaan jullie aan de slag?quote:Op zondag 4 september 2016 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als er een kindje gemaakt diende te worden, zou ik mijn libido wel aanpassen denk ik.
We moeten baby Johannes plannen met Johannes Vermeer, zodat de kinderen samen kunnen spelen.quote:Op zondag 4 september 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie aan de slag?
Ik heb nog niet eens een baan. :squote:Op zondag 4 september 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie aan de slag?
gewoon dat dere childsupportquote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een baan. :s
Als de vriendin van Johannes aan kinderen toe is ben jij al bejaardquote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten baby Johannes plannen met Johannes Vermeer, zodat de kinderen samen kunnen spelen.
Dan moet hij ook maar haast maken.quote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten baby Johannes plannen met Johannes Vermeer, zodat de kinderen samen kunnen spelen.
Fulltime huismoederquote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
inso ook nietquote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij valt wel op jong.quote:Op zondag 4 september 2016 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als de vriendin van Johannes aan kinderen toe is ben jij al bejaard
Ik moet toch een excuus hebben om geen seks te hoeven hebben.quote:Op zondag 4 september 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij ook maar haast maken.
Is toch leuk.quote:Op zondag 4 september 2016 16:39 schreef Typisch het volgende:
Eerste maatje van mij krijgt ook een kind begin volgend jaar.
mafkezen
heb wel baan maar geen geldquote:Op zondag 4 september 2016 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
heb geen baan maar heb wel geld toch, dus maakt niet uit
als zelfs mocros met een zwakbegaafde herseninhoud audi en merries kunnen rijden zal het daar niet aan liggenquote:
van de week in kringverjaardag al die verhalen over kinderen van 4 die "stomme kut" tegen hun moeder zeiden. En dan verbaasd zijn waar ze dat oppikkenquote:Op zondag 4 september 2016 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch leuk.
Vind het ook wel gezellig als er bij familie van dat jonge grut rondloopt.
Mijn zusje heeft iets van mij opgepikt ben ik bangquote:Op zondag 4 september 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van de week in kringverjaardag al die verhalen over kinderen van 4 die "stomme kut" tegen hun moeder zeiden. En dan verbaasd zijn waar ze dat oppikken
Oh in de kringverjaardag waar ik net was ging het kindje van 4 het gebedje voor het eten opzeggen.quote:Op zondag 4 september 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van de week in kringverjaardag al die verhalen over kinderen van 4 die "stomme kut" tegen hun moeder zeiden. En dan verbaasd zijn waar ze dat oppikken
vloek jij veel bij je zusje?quote:Op zondag 4 september 2016 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft iets van mij opgepikt ben ik bang
dan heb ik liever dat zo'n kind "stomme kut" zegt.quote:Op zondag 4 september 2016 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh in de kringverjaardag waar ik net was ging het kindje van 4 het gebedje voor het eten opzeggen.
Niets mis met even stil zijn voor je eten in plaats van het ondankbaar direct in je mik stoppen.quote:Op zondag 4 september 2016 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat zo'n kind "stomme kut" zegt.
Vond je wel moeilijk zekerquote:Op zondag 4 september 2016 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis met even stil zijn voor je eten in plaats van het ondankbaar direct in je mik stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |