ben ook nog op reis daarnaquote:Op donderdag 1 september 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We houden hem voor je open tot na je wedding
Mijn leven elke nacht. Tel nu al 16 bulten.quote:Op donderdag 1 september 2016 04:52 schreef supersof het volgende:
Klote mug houdt me al 1,5 uur wakker
Ik zou me eerder druk maken om die rooie in mn kamer.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn leven elke nacht. Tel nu al 16 bulten.
Maar die zit er niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:39 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken om die rooie in mn kamer.
Niks te klagen danquote:
Ik heb liever die rooie dan de muggen.quote:
Wat voor allergie?quote:Op donderdag 1 september 2016 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, dat was de dag weer.
Nu even bijkomen. 3 uur geslapen vannacht door allergische aanval
Weet niet precies. Heb urenlang lopen niezen en jeuken.quote:
Zoveel zitten er alleen al op mijn rechterhand volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn leven elke nacht. Tel nu al 16 bulten.
Ik slaap met mijn rechterhand boven de dekens zoals mij geleerd isquote:Op donderdag 1 september 2016 18:02 schreef Drug het volgende:
zal zo eens op mijn rechterhand gaan zitten iykwim
De meesten zitten ook op één arm. De rest houd ik steeds bedekt.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel zitten er alleen al op mijn rechterhand volgens mij.![]()
Even volhouden tot de spelletjesmeet. :$quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, treurnis wel.
Ik voel me er eenzaam door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |