en dat is nog geen 50 posts geleden..quote:Op donderdag 1 september 2016 13:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Hebben we het een uur of 2 geleden nog over gehad
[..]
Nou, daar is diequote:Op donderdag 1 september 2016 10:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
de rest is eigenlijk ook niet echt zo interessant.
al zit ik zelf toch weer te wachten op de coupons voor foto's op canvas.
hoppa, binnenkort weer twee vierkante meter aan de muur bedekt.quote:
Hoe weet jij dat nou? Ik was opzoek naar een elektrische tandenborstel. Die kwam ik net tegen.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:31 schreef Apekoek het volgende:
Allemaal troep wat je normaal nooit zou kopen, er is er maar 1 die er beter van wordt en dat is ibood.
Heb wel interesse in een +65inch TV, maar die komen niet zo snel langs.
Ja maar de hele dag f5'en ben ik toch echt te duur voor.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik was opzoek naar een elektrische tandenborstel. Die kwam ik net tegen.
Kussens heb ik ook nog nodig.
quote:Op donderdag 1 september 2016 14:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar de hele dag f5'en ben ik toch echt te duur voor.
Die zag ik voor 2k voorbij komen, maar die had ik dan weer niet nodig.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:31 schreef Apekoek het volgende:
Allemaal troep wat je normaal nooit zou kopen, er is er maar 1 die er beter van wordt en dat is ibood.
Heb wel interesse in een +65inch TV, maar die komen niet zo snel langs.
Ja zie er mooi uit, als je er voor zitquote:Op donderdag 1 september 2016 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo'n curved tv is wel cool trouwens.
Ik kijk alleen.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja zie er mooi uit, als je er voor zit
Met een groepje een film kijken is niet echt handig.
correctie, 9quote:
Awwwquote:
Ja dat begrijp ik, maar het kwam zo overquote:Op donderdag 1 september 2016 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ook eigen keuze zijn he?
wel irritant als je net een tv gekocht hebt, en dan de volgende net iets beter bij je wensen aansluitquote:
speciaal voor jou hebben ze nu een tv uurtjequote:Op donderdag 1 september 2016 14:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar de hele dag f5'en ben ik toch echt te duur voor.
Nee ze waren echt eventjes live om vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel irritant als je net een tv gekocht hebt, en dan de volgende net iets beter bij je wensen aansluit
en dan 3 tv laten 1 langs komt die nog beter past
wie wat waar?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ze waren echt eventjes live om vragen te beantwoorden.
ik zie gewoon de hunt met een groot blauw vlak er naastquote:Op donderdag 1 september 2016 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
http://ibood.link/hunttv/index.html
Heel wat maandjes zakgeld. 800 euro.quote:
Fack, gemist! Wat koste die 75inch?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speciaal voor jou hebben ze nu een tv uurtje
1999.95quote:Op donderdag 1 september 2016 16:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Fack, gemist! Wat koste die 75inch?
quote:Op donderdag 1 september 2016 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Vroegah, toen iedereen hier nog gezellig kwam buurten
Gewoon iedereen die er nu niet is de schuld geven.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]![]()
Vroeger, mooi was die tijd. Alles was beter.
Eenschquote:Op donderdag 1 september 2016 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die er nu niet is de schuld geven.
''apple''quote:Op donderdag 1 september 2016 18:51 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een apple zooi achter mekaar
Blijf dan gezellig hierquote:Op donderdag 1 september 2016 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, meestal ben ik het na een paar kutdeals wel weer zat.
Oh. Ok. Dan blijf ik wel.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijf dan gezellig hier
Dat is net als Carlo en Irene een deel van de beleving
Haaiquote:
een box uurtje?quote:Op donderdag 1 september 2016 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net het tv-uurtje, nu Apple, daarna box.
Ja nu komen er 10 stofzuigersquote:
Het kan nog.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja nu komen er 10 stofzuigers
Bijna goed
Helaasquote:
ik kreeg pingu filmpje rechts van 4 uur ofzo.quote:
Hey!quote:Op donderdag 1 september 2016 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kreeg pingu filmpje rechts van 4 uur ofzo.
ja gaat niet snelquote:
Ik was een dagje weg en morgen heb ik kennismakingsdag van mijn nieuwe studie.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja gaat niet snel
Moet ook zeggen dat ik niet echt op aan het letten ben op de aanbiedingen. De eerdere hunts hebben me zo teleurgesteld dat ik er geen zin meer in heb
nee niet via ibootquote:
yep isser weer 1quote:Op donderdag 1 september 2016 20:46 schreef Uccie het volgende:
Het Acer magazijn gaat leeg begrijp ik.
Als ze het alfabetisch doen, dan gaat philips het niet worden vandaag.quote:
We l een voordeel, Box is dan hierna.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze het alfabetisch doen, dan gaat philips het niet worden vandaag.
Dat welquote:Op donderdag 1 september 2016 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We l een voordeel, Box is dan hierna.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We l een voordeel, Box is dan hierna.
Het is wel de "big box".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |