quote:Op donderdag 1 september 2016 07:43 schreef Leandra het volgende:
Hij houdt het wel dichtbij hè, toen de scheiding bekend werd was het verhaal toch dat hij het met z'n PA deed?
Beetje zonde als je huwelijk op de klippen loopt door een verhouding die een half jaar later ook weer kapot is.
Waarom draagt hij twee sjaals daar.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:59 schreef byah het volgende:
nouja, hij komt van dit:
[ afbeelding ]
Ook niet verkeerd hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:59 schreef byah het volgende:
nouja, hij komt van dit:
[ afbeelding ]
Deze opmerking zegt zoveel meer over jouw diepgang dan over haar uiterlijk.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:53 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Ja, normale mensen kiezen iemand die ze knap vinden en een leuke persoonlijkheid hebben, zoals ik heb gedaan met mijn vriendin. Als je dit mens knap vind moet je even bij Hans Anders langs gaan.
Thijs Romer, want dat is een randdebiel. Guus Meeuwis heeft gewoon geen smaak.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
Thijs Romer of Guus Meeuwis; ik weet niet wat erger is.
Thijs Willekesquote:Op donderdag 1 september 2016 07:27 schreef tesssssssss het volgende:
Modepoltie? Dat is zij toch?
https://annicvw-wp-conten(...)-thijs-willekes.jpeg
Jij kan ook nergens tegenquote:Op woensdag 7 september 2016 08:55 schreef JaneDoe het volgende:
dan moet je me geen domme vragen stellen
ik kan niet tegen jou, das wat andersquote:
Ik denk dat ze wel gelijkwaardig zijn, ik vind haar altijd zo'n donkerharige Kim Holland als ze in Boulevard zit, dus dat lijkt me wel een match.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kan niet tegen jou, das wat anders
maar om nu ontopic: ik snap niet velen hier doen alsof hij zo'n geweldige catch is
gelijkwaardig (qua 'aantrekkelijkheid') kan ik in meegaan, jaquote:Op woensdag 7 september 2016 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel gelijkwaardig zijn, ik vind haar altijd zo'n donkerharige Kim Holland als ze in Boulevard zit, dus dat lijkt me wel een match.
Jah, die zonnebrillen ook.....en dan nog zeggen "Stop! Modepolitie!"quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef Tokay het volgende:
Styliste Manon Meijers?! Is dat niet gewoon Maurice Wijnen?
Alsof dat enigszins relevant is met zijn portemonnee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |