dankje, maar jouw rozekloon vind ik wel moeilijk irritantquote:
Rozevla is een kloon van HPLC.quote:Op donderdag 1 september 2016 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje, maar jouw rozekloon vind ik wel moeilijk irritant
best lang volgehoudenquote:Op donderdag 1 september 2016 07:40 schreef gianni61 het volgende:
en braddie die alweer een kanaal opdoekt![]()
ga je zwart nu?quote:Op donderdag 1 september 2016 08:06 schreef zeer het volgende:
gvd op tijd bij de trein ben ik m'n ov kaart vergeten
welk traject zit je?quote:Op donderdag 1 september 2016 08:09 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, zou dat van ze lang zal ze leven niet durven
ja is goed doe maar in pmquote:Op donderdag 1 september 2016 08:11 schreef zeer het volgende:
[..]
zal ik anders m'n sofinummer en pincode gelijk posten?
alles lekker hiero.quote:Op donderdag 1 september 2016 08:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja man niet geslapen net gesport zo ff werk, met jou dan
Waarom niet geslapen heb je een dp gedaanquote:Op donderdag 1 september 2016 08:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja man niet geslapen net gesport zo ff werk, met jou dan
dp is nu anders weer aan een 3 daagse slaapmarathon bezig..quote:Op donderdag 1 september 2016 08:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom niet geslapen heb je een dp gedaan
dat laatste feestje werd hem te veelquote:Op donderdag 1 september 2016 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dp is nu anders weer aan een 3 daagse slaapmarathon bezig..
hij heeft zo zn ups en downsquote:Op donderdag 1 september 2016 08:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat laatste feestje werd hem te veel
nee kon niet in slaap vallenquote:Op donderdag 1 september 2016 08:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom niet geslapen heb je een dp gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |