SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 0% gewijzigd door FritzWepper op 31-08-2016 23:49:27 ]![]()
Ajax - Vitesse
Panathinaikos - Ajax
Heracles - Ajax
Ajax - Willem II (beker)
Ajax - PEC
Ajax - Standard Luik
Ajax - FC Utrecht
Dit tot volgende interlandbreak. Wat zal het worden?![]()
Ik haat Overmars met zijn gelul dat er nu genoeg vleugelspelers zijn.
De selectie is rondamehoela
Oh.![]()
Alstuquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax - Vitesse 3-2
Panathinaikos - Ajax 1-1
Heracles - Ajax 1-1
Ajax - Willem II (beker) 3-0
Ajax - PEC 3-1
Ajax - Standard Luik 2-0
Ajax - FC Utrecht 2-1
Dit tot volgende interlandbreak. Wat zal het worden?![]()
Maar Viergever is een versterking net als Westermannquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haat Overmars met zijn gelul dat er nu genoeg vleugelspelers zijn.
De selectie is rondamehoela
RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet alleen Overmars heeft gepraat met Van der Vaart over Westermann. Ook Edwin van der Sar heeft Rafael even gebeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Viergever is een versterking net als Westermann
Gewoon zeer degelijk gescout dus.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ruftend scouten is het beste scoutenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alleen Overmars heeft gepraat met Van der Vaart over Westermann. Ook Edwin van der Sar heeft Rafael even gebeld.
Gewoon zeer degelijk gescout dus.RED ONS HENNIEGOD![]()
We kunnen al onze spitsen en middenvelders ook kwijt op de flanken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Viergever is een versterking net als WestermannOh.![]()
In de geest van Cruijff , die zette Bergkamp rechtsbuiten in een 3-3-4 systeemquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen al onze spitsen en middenvelders ook kwijt op de flanken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je zou gewoon elf eredivisiewaardige middenvelders op kunnen stellen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax - Vitesse 9-4
Panathinaikos - Ajax 2-5
Heracles - Ajax 0-4
Ajax - Willem II (beker) 7-3
Ajax - PEC 6-1
Ajax - Standard Luik 4-3
Ajax - FC Utrecht 1-4
Dit tot volgende interlandbreak. Wat zal het worden?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Serero, Schöne, Bazoer, Gudelj, Riedewald; De Jong, Eiting, Nouri; Ziyech, Klaassen, Sinkgravenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:53 schreef Tagliano het volgende:
Je zou gewoon elf eredivisiewaardige middenvelders op kunnen stellen![]()
En dan vergeet je Van de Beek nogquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:59 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Serero, Schöne, Bazoer, Gudelj, Riedewald; De Jong, Eiting, Nouri; Ziyech, Klaassen, Sinkgraven
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Een elftal vol middenvelders, altijd goed.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Fuck ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan vergeet je Van de Beek nog
Arme Nouri, toch maar terug naar Jong.![]()
Maar ach we zitten nu toch in de cyclus van PSV dus waarom zouden we de moeite doen om de selectie op orde te brengen.Oh.![]()
Onbegrijpelijk dat een vd beek niet is verhuurd, of een andere middenvelder.
Hopen dat El Ghazi zichzelf kan herpakken, dan heb je daar met Traore en Cerny nog genoeg opties. Alleen Younes die vaker niet dan wel 90min volmaakt is die kant heel mager bezet. Cassiera vind ik nog geen potten breken.
Over LB gaan we het niet hebben wat een treurnis......
Kan iemand mij uitleggen waarom een ploeg als sparta niet serero oppikt? Of is dat het salaris wat ze gewoon niet kunnen betalen![]()
Serero moet 390.000 euro verdienen. Dat hoest geen enkele club in de eredivisie eventjes op, muv de top/subtop. Dan nog zit je in het hoge segment.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:10 schreef skysherrif het volgende:
Onbegrijpelijk dat een vd beek niet is verhuurd, of een andere middenvelder.
Hopen dat El Ghazi zichzelf kan herpakken, dan heb je daar met Traore en Cerny nog genoeg opties. Alleen Younes die vaker niet dan wel 90min volmaakt is die kant heel mager bezet. Cassiera vind ik nog geen potten breken.
Over LB gaan we het niet hebben wat een treurnis......
Kan iemand mij uitleggen waarom een ploeg als sparta niet serero oppikt? Of is dat het salaris wat ze gewoon niet kunnen betalen
Bij Ajax zal dat het dubbele zijn. Dan zou ik ook liever met jong meedoen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Tsja, geen idee hoe oud hij is en makkelijk van mij om te zeggen, maar ik zou toch als voetballer lekker willen spelen blij een club?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Serero moet 390.000 euro verdienen. Dat hoest geen enkele club in de eredivisie eventjes op, muv de top/subtop. Dan nog zit je in het hoge segment.
e: ik mag toch hopen dat serero en schone geen minuten maken in jong. Hebben geen kans om basis 1 te halen, staat alleen maar jeugd in de weg. Lekker de jong eijting vd beek ek nouri daar laten spelen![]()
Volgens mij heeft hij een aflopend contract na dit seizoen. Dan lekker een paar ton opstrijken en spelen in Spanje of Belgie ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, geen idee hoe oud hij is en makkelijk van mij om te zeggen, maar ik zou toch als voetballer lekker willen spelen blij een club?
e: ik mag toch hopen dat serero en schone geen minuten maken in jong. Hebben geen kans om basis 1 te halen, staat alleen maar jeugd in de weg. Lekker de jong eijting vd beek ek nouri daar laten spelen
Zie hem wel bij een club Brugge ofzo iets.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Naast eyong tarkah enoh bij standaard luik levert ook een mooi weerzien op straksquote:Op donderdag 1 september 2016 00:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een aflopend contract na dit seizoen. Dan lekker een paar ton opstrijken en spelen in Spanje of Belgie ofzo.
Zie hem wel bij een club Brugge ofzo iets.![]()
Marc Dutroux?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:06 schreef FritzWepper het volgende:
Q: noem nog een andere Marc die in het vastgoed zat en niet zo populair is.
5 pnt.![]()
Ik vind het onbegrijpelijk dat er toch zoveel mensen zijn die denken dat ze voor lekker voetballen kiezen wanneer dat inhoudt dat je vijf keer minder gaat verdienen.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, geen idee hoe oud hij is en makkelijk van mij om te zeggen, maar ik zou toch als voetballer lekker willen spelen blij een club?
e: ik mag toch hopen dat serero en schone geen minuten maken in jong. Hebben geen kans om basis 1 te halen, staat alleen maar jeugd in de weg. Lekker de jong eijting vd beek ek nouri daar laten spelen
Lekker voetballen bij Sparta kan een jaartje later ook nog wel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Urby Emanuelsongenot
Blijft toch één van mn favoriete voetballers. Zo flegmatiek en zo dromerig. Die zie je in de wedstrijd van het jaar er nog voor aan om opeens op het veld te gaan zitten omdat hij een klavertje vier gevonden heeft. Wat een prachtvent
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit dus. Komop man, lekker voetballen. De meeste voetballers hebben geen of een enorm matige opleiding. Zeg dat 10% na zijn carrière in de voetbalwereld een baantje krijgt.quote:Op donderdag 1 september 2016 06:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat er toch zoveel mensen zijn die denken dat ze voor lekker voetballen kiezen wanneer dat inhoudt dat je vijf keer minder gaat verdienen.
Lekker voetballen bij Sparta kan een jaartje later ook nog wel.
De rest kan beter zorgen dat ze zoveel mogelijk harken nu het nog kan. Ik heb ook alle begrip voor wat oudere voetballers die even zakken gaan vullen in China of het midden oosten.![]()
Dat ja. Zelfs voor types als Pelle. Ja. Je zou eigenlijk in je beste jaren moeten zitten. Ja je speelt al in de Premier League dus je hebt sowieso al een vorstelijk salaris.quote:Op donderdag 1 september 2016 06:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit dus. Komop man, lekker voetballen. De meeste voetballers hebben geen of een enorm matige opleiding. Zeg dat 10% na zijn carrière in de voetbalwereld een baantje krijgt.
De rest kan beter zorgen dat ze zoveel mogelijk harken nu het nog kan. Ik heb ook alle begrip voor wat oudere voetballers die even zakken gaan vullen in China of het midden oosten.
Maar nee zeggen tegen 40 miljoen euro verdienen in 2,5 jaar tijd als laatbloeier zijnde? Dat zullen er maar weinig doen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het seizoen ingaan met 6 verdedigers waarvan 1 Westermann heet.
11 middenvelders die eigenlijk allemaal moeten spelen op De Jong, na.
En 6 aanvallers waarvan er 1 net komt kijken, 1 nog niet goed genoeg is volgens de trainer en de rest niet overloopt qua vorm en kwaliteit.
Ajax![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: