quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
half spin half vis of hoe moet ik dat zien?
Ron Paul is een uitstekende politicus.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ron paul echte conservatief, anti-interventie en geeft toe dat america iran niet mocht de-democraticeren.
Omg vraag een handtekening + selfiequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:12 schreef Trollscience het volgende:
omg spinvis staat een meter van me vandaan
Ik heet geen Zoskquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
week veel je hebt toch ook een kleine
ik wil dat hij mijn cd signeert maar heb geen penquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Omg vraag een handtekening + selfie
potlood?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wil dat hij mijn cd signeert maar heb geen pen
Maar dat is het nu juist. Wat Amerika betreft hebben zwarten pas sinds 1964 daadwerkelijk gelijke rechten. Wetende dat juist in het zuiden, waar ook nu nog de meeste zwarten wonen, deze rechten niet verleend werden en dat op zaken als onderwijs volgen en stemmen al sancties stonden, geeft m.i. goed aan dat we hier a) van doen hebben met nurture en b) dat het onrechtvaardig is om van een dergelijk achtergestelde groep te verwachten dat in een periode van pak 'm beet 50 jaar hetzelfde niveau is bereikt als dat van de groep die veel langer gebruik heeft kunnen maken van basis rechten als onderwijs en het recht om te stemmen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat geld moeten mensen zelf verdienen. De staat is er om de vrijheid van mensen om iets van hun leven te maken te verdedigen.
Steel een pen van iemand andersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja dat is bijzonder spijtig.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dat is het nu juist. Wat Amerika betreft hebben zwarten pas sinds 1964 daadwerkelijk gelijke rechten. Wetende dat juist in het zuiden, waar ook nu nog de meeste zwarten wonen, deze rechten niet verleend werden en dat op zaken als onderwijs volgen en stemmen al sancties stonden, geeft m.i. goed aan dat we hier a) van doen hebben met nurture en b) dat het onrechtvaardig is om van een dergelijk achtergestelde groep te verwachten dat in een periode van pak 'm beet 50 jaar hetzelfde niveau is bereikt als dat van de groep die veel langer gebruik heeft kunnen maken van basis rechten als onderwijs en het recht om te stemmen.
JEZUS DE ENIGE KEER IN JE LEVEN DAT JE NAAST SPINVIS STAAT MANquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jongen of meisje?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben misselijk. Heb het gevoel dat ik zo over m'n nek ga....
niet meer in de spiegel kijken maybe?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben misselijk. Heb het gevoel dat ik zo over m'n nek ga....
toevallig op dat moment net niet hequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kon de e niet vinden, zit hier in het donker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |