Mag ik als laatst want wil je zaadquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:04 schreef TARDIS. het volgende:
Zo daar ben ik weer. Buk allemaal maar even dan zal ik jullie stuk voor stuk even neuken.
Stuur maar een blauwe envelop.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:04 schreef TARDIS. het volgende:
Zo daar ben ik weer. Buk allemaal maar even dan zal ik jullie stuk voor stuk even neuken.
Wat weet je van kapen ouwe glimknoop. Moraalridder. Beetje de goede orde bewaren terwijl je ook ziet dat het allemaal op instorten staat hier hè?quote:
mag ik al eerst? Ik moet over 5 minuten naar bedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:04 schreef TARDIS. het volgende:
Dom varken dat je bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
oh zat te wachten op de volgende post en toen kreeg ik opeens een quotemelding
Waar wil je het hebben?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik als laatst want wil je zaad
ziet u dit meneer Pharkus???quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dom varken dat je bent.
Mag ik na HPLC mijn wekker gaat weer om 06.30.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:04 schreef TARDIS. het volgende:
Tot nu toe is de volgordequote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mag ik na HPLC mijn wekker gaat weer om 06.30.
Jij mag wel tijdens onze beurt hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mag ik na HPLC mijn wekker gaat weer om 06.30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |