Ik zie alleen de statistiekenquote:Op zondag 7 september 2025 17:53 schreef Salina het volgende:
Jeetje, Servië verloren en zojuist blijkbaar Frankrijk ook.
Ik kijk eens een wedstrijd live en heb meteen een goede uitgekozen. Luka Goatcic geeft even een showtje weg. Twintig punten nu al in 1e kwart tegen Italië, dat nog maar 9 punten heeft.
Luka heeft er zin in.![]()
Nu 3 minuten.quote:Op zondag 7 september 2025 18:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie alleen de statistiekenGallinari geblesseerd ofzo? Heeft maar een dikke minuut gespeeld.
Eigenlijk enkel Duitsland, Servie en Frankrijk dat een beetje fatsoenlijke teams op kunnen stellen toch? Griekenland, Turkije en Finland lijken mij ook niet meer dan Giannis, Sengun en Markkanen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:15 schreef Salina het volgende:
Meh jammer maar op zich wel verwacht. Dit SLO is buiten Luka en een beetje Prepelic niet veel meer. Ze zijn nog verder gekomen dan verwacht dankzij Lukagod. Maar uiteindelijk is DUI gewoon een breder en sterker team.
Op naar de halve finales. Griekenland tegen Turkije en DUI tegen Finland.
Frankrijk had een matig team zonder Wenbanyama en Gobert. Veel vernieuwing, paar jonge spelers, weinig goede guards, Alex Sarr raakte na twee games geblesseerd.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eigenlijk enkel Duitsland, Servie en Frankrijk dat een beetje fatsoenlijke teams op kunnen stellen toch? Griekenland, Turkije en Finland lijken mij ook niet meer dan Giannis, Sengun en Markkanen.
Beeldkwaliteit is niet alles. Lage framerate.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:53 schreef Salina het volgende:
Dalijk Griekenland-Turkije, Giannis versus Sengun. Genot. Helaas vindt Ziggo Sport het niet de moeite waard om de eerste helft uit te zenden (lol). Op de Duitser niets te zien.
Echter: wél op Sporza zie ik nu. Hele wedstrijd genot.
Nice.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:01 schreef Salina het volgende:
Turkije-Servië finale (revanche voor Servië?) of Turkije-Duitsland?
Joe Lacob moet voor altijd boeten voor zijn misdaden.quote:Op zondag 14 september 2025 20:31 schreef Salina het volgende:
Die Franz is een goei spelertje.
Zou het iets voor de NBA zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |