Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef john2406 het volgende:
Haha mist je vriendin niks in haar beha?
Een kleine of een grote cup?quote:
Hoeft niet van gisteren te zijn geweest kan ook van een paar beurten ervoor zijn geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:15 schreef bokkesprong het volgende:
Hahaha LOL. Eens even kijken of er een BH bij de was zat
Voortaan in een wasnetje doen, beugelbikini's en -bh's.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:22 schreef bokkesprong het volgende:
Blijkt van bikini afkomstig te zijn inderdaad. Beetje dom dat ik zelf die link niet had gelegd![]()
Dank u allen voor de ehhh, expertise?
Daar vringt die beugel als die losgekomen is zich ook wel doorheen hoor!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voortaan in een wasnetje doen, beugelbikini's en -bh's.
Twee wasnetjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daar vringt die beugel als die losgekomen is zich ook wel doorheen hoor!
kussensloop is ietsjes beter als zo een netje, is mijn mening
Maar Ts zou je mijn ego willen strelen en me vertellen of ik het met die cup maat juist had?
Of niet in de wasmachine wassen, dat is nóg veel beter!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, dus jij hebt gelijk hoor!
Vroiuwen hebben altijd gelijk, als ik dan mijn rust maar heb ben ik tevreden!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of niet in de wasmachine wassen, dat is nóg veel beter!
Heb ik wéér gelijk.
Moet je me wel met rust laten, hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vroiuwen hebben altijd gelijk, als ik dan mijn rust maar heb ben ik tevreden!
Ik gunde dat ik dat allemaal kon wat vrouwen kunnen, Ts wie heeft die machine gevuld en aangezet?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je me wel met rust laten, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |