weet je wat ook hard aankomtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:31 schreef Kurovski het volgende:
Zou wel een glas wijn lusten, maar die komen een beetje hard aan met zulk weer dus ik wacht nog even.
maar hij was 4 kg kwijtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je wat ook hard aankomt
braddie
hahahaha fa2 bradster
Lol.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je wat ook hard aankomt
braddie
hahahaha fa2 bradster
ik vind sommige dingen die gebeuren ook niet leuk maar he that's life just deal with itquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol.
Braddie vindt het niet leuk dat er grapjes over hem gemaakt worden hoor.
Nou ja wat gemeenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens we kunnen Braddie gewoon pesten hoor. Hij staat er toch boven.
Waar naar binnen precies?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
Heb net saucijzenbroodje naar binnen geschoven in drie seconden
#viesdikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
gekauwd?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
ik heb nog wel een saucijzenbroodje voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:58 schreef Chloroform het volgende:
jij wel zeker hè vetklepquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb nog wel een saucijzenbroodje voor je![]()
betwijfel of je die ook binnen 3 seconden naar binnen kan schuiven als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Brievenbusquote:
Nee vind aids goor, sryquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb nog wel een saucijzenbroodje voor je![]()
betwijfel of je die ook binnen 3 seconden naar binnen kan schuiven als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |