Ik moet er eigenlijk ook niet aan denken hoe verdomde beroerd je je wel niet voelt als je al dagen en dagen wakker bent en die drug begint uit te werken.quote:
deed het wel toen ik 17 was, 4 dagen wakker en dan maandag t/m donderdag slapen en af en toe eten. en dan donderdag weer beginnenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk ook niet aan denken hoe verdomde beroerd je je wel niet voelt als je al dagen en dagen wakker bent en die drug begint uit te werken.
Sowieso, volgens mij gaat je hart dat over het algemeen ook niet heel lang goed vinden.
dit is een groot misverstand, speed is eigenlijk heel gezondquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk ook niet aan denken hoe verdomde beroerd je je wel niet voelt als je al dagen en dagen wakker bent en die drug begint uit te werken.
Sowieso, volgens mij gaat je hart dat over het algemeen ook niet heel lang goed vinden.
Eigenlijk gek he, hoe snel dat minder wordtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:39 schreef Drug het volgende:
[..]
deed het wel toen ik 17 was, 4 dagen wakker en dan maandag t/m donderdag slapen en af en toe eten. en dan donderdag weer beginnen
kon het toen goed hebben, maar nu wil ik na een escapade gewoon in m'n eentje in bed chillen en bijkomen.
voor het hart zal het heftig zijn, maar dp kent volgens mij het leven goed genoeg om zonder hart te kunnen
De drug an sich bedoel jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:42 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is een groot misverstand, speed is eigenlijk heel gezond
ja klopt. jammer welquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eigenlijk gek he, hoe snel dat minder wordt.
[..]
De drug an sich bedoel jij?
oh mooi kunnen we nog 2x de liefde bedrijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja pls
Ik zou binnen 5 min weer in slaap sukkelen.
Nee ;squote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:49 schreef zeer het volgende:
[..]
oh mooi kunnen we nog 2x de liefde bedrijven
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:49 schreef zeer het volgende:
[..]
oh mooi kunnen we nog 2x de liefde bedrijven
En andere zooi te doen. Het maakt toch een verschil of je enige zorg school de komende maandag is en paps en mams voor de rest zorgen, of dat je met een brakke kop nog van alles moet doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt. jammer wel
al zal het deels mentaliteit zijn. toen wilde ik naar de klote gaan, inmiddels ben ik iets meer gehecht aan m'n gezondheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |