quote:Op maandag 5 september 2016 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik ook nog.
Met bantumi en snake
Heet plaatjeskijken tegenwoordig ook 'lezen'?quote:Op maandag 5 september 2016 13:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net als in de vieze blaadjes die je vroeger nog las.
Het brein herkent woorden als plaatjes dus ja, eigenlijk welquote:Op maandag 5 september 2016 13:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Heet plaatjeskijken tegenwoordig ook 'lezen'?
Ik ben ook pas met de 6e bezig.quote:
Ik zit nu eens terug te denken aan mijn oude toestellen. Ik kom niet verder dan 4 of 5. Maar goed, ik ben dan ook al bejaard. Mijn hersencellen gaan nu in rap tempo achteruit...quote:Op maandag 5 september 2016 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook pas met de 6e bezig.
En ik ben heul veul ouder!
Ik ben ook niet zo'n technerd die steeds t nieuwste van t nieuwste moet hebben. Ik sla meestal wel een paar modellen over.quote:Op maandag 5 september 2016 14:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik zit nu eens terug te denken aan mijn oude toestellen. Ik kom niet verder dan 4 of 5. Maar goed, ik ben dan ook al bejaard. Mijn hersencellen gaan nu in rap tempo achteruit...
Iedereen heeft recht op koffie.quote:Op maandag 5 september 2016 14:17 schreef Rezania het volgende:
Ik wil koffie, maar mijn pas heeft niet de juiste rechten. Briljant bedacht.
Gelukkig een recht, geen plicht.quote:
Ik heb daar geen last van, want ik houd m'n iPhone scherm altijd beperkt tot exact 1 volle pagina door middel van het gebruik van mapjes.quote:Op maandag 5 september 2016 18:34 schreef G-Pier het volgende:
Ik kan niet wachten op iOs 10, eindelijk verlost van sommige (voor mij) overbodige apps.
Idemquote:Op maandag 5 september 2016 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van, want ik houd m'n iPhone scherm altijd beperkt tot exact 1 volle pagina door middel van het gebruik van mapjes.
Bevalt het allemaal een beetje?quote:Op maandag 5 september 2016 18:36 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik leef nog. Was een pittig weekendje
Oja, en een nieuw universiteitsjaar. Dus veel chinezen met kinderfietsjes onderweg zwalkend en wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |