Ik zal morgen ff op het Buikslotermeerplein vragen wie of wat dat is aan voorbijgangersquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb Robert Fisk gelezen.
Het is een hypocrietquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:52 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ze heeft best goede punten, jammer dat het zo'n arrogant takkewijf is.
Ze is nog steeds een simpelequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:53 schreef MakkieR het volgende:
Die Sylvana was toch alleen maar een simpele presentatrice?
Tuurlijk niet. Moest net al de boerkini verdedigen terwijl zij het ook belachelijk vindt dat die vrouwen dit op moeten. Nu Turkije en Erdo verdedigen terwijl het haar geen zak interesseert wat men daar doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Vóór de coup had Simons nog nooit van Gülen gehoord.
Twee hele goede punten, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:52 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ze heeft best goede punten, jammer dat het zo'n arrogant takkewijf is.
Inderdaad. Deed ooit zelfs vrolijk mee met het belazeren van rouwende nabestaanden als presentatrice van Char, het Medium.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:53 schreef MakkieR het volgende:
Die Sylvana was toch alleen maar een simpele presentatrice?
Ik kan het je aanbevelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik zal morgen ff op het Buikslotermeerplein vragen wie of wat dat is aan voorbijgangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |