Geinig filmpje. Link naar facebook.quote:Op vrijdag 6 september 2016 9:08 schreef Jonas en van Geel het volgende:
Gunter Lamoot die K3 "You Suck" laat zingen... Dat verdient een dieeeeeepe buiging! 😂
Dit zat afgelopen dinsdag in de eerste aflevering van Jonas & Van Geel. VTM heeft de video trouwens ook op YouTube gezet:quote:Op zondag 11 september 2016 11:41 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Geinig filmpje. Link naar facebook.
Hahaha nee denk t niet xDquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:46 schreef Riparius het volgende:
[..]
Video is alweer geblokkeerd door Studio 100. Hebben ze daar niets beters te doen op een zaterdagavond?
In de webshop van Studio 100 is de oude versie (EAN 5051083089937) van de Prinsessia DVD die je zoekt nog gewoon uit voorraad leverbaar (de nieuwe versie heeft EAN 5051083109888).quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Heel veel "mainstream" DVDs komen allemaal de 16e opnieuw uit met een "20 jaar Studio 100" plaatje op de hoes. Ik wilde de DVD kopen van de Prinsessia special, maar ook op deze moet ik wachten. Ik ben bang dat het alleen blijft bij de DVDs die nu nog populair zijn en dat er verder niks aan de DVD wordt veranderd. Studio 100 deed dit ook rond de 10e verjaardag van K3. Nieuw hoesje, verder niks extra's.
Je kunt het ook zo zien dat ze de kritiek (die overigens ook van Marthe's vader kwam) ter harte hebben genomen, en dat siert ze. Als niemand iets van zich had laten horen hadden ze waarschijnlijk gewoon de eerste cover genomen. Na alle commotie kwam Studio 100 met het smoesje dat de eerste cover maar een opzetje was geweest, maar dat is niet geloofwaardig gezien de hoeveelheid werk die daarin was gestoken om Marthe te transformeren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:57 schreef Maartel het volgende:
Al die commotie om photoshopgate en dan alsnog een heel andere albumcover... (die overigens iig natuurlijk oogt)
[ afbeelding ]
Oh ik vind het een vooruitgang, alleen die tussentijdse 'nieuwe versie' van de hoes was een beetje onzin als ze vervolgens voor een hele nieuwe foto gingen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:32 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien dat ze de kritiek (die overigens ook van Marthe's vader kwam) ter harte hebben genomen, en dat siert ze. Als niemand iets van zich had laten horen hadden ze waarschijnlijk gewoon de eerste cover genomen. Na alle commotie kwam Studio 100 met het smoesje dat de eerste cover maar een opzetje was geweest, maar dat is niet geloofwaardig gezien de hoeveelheid werk die daarin was gestoken om Marthe te transformeren.
Die was alleen maar om de gemoederen te bedaren en te laten zien dat ze er iets aan gingen doen. Damage control dus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh ik vind het een vooruitgang, alleen die tussentijdse 'nieuwe versie' van de hoes was een beetje onzin als ze vervolgens voor een hele nieuwe foto gingen.
De oude CD's zijn niet eens meer nieuw te koop (afgezien van wat oude stock hier en daar). Maar het valt wel op dat ze nu ook voor de tweede CD met HKM kiezen voor een dubbelaar. Destijds na de komst van Josje deden ze dat niet (alleen de MaMaSé dubbel CD bevatte oude nummers), terwijl KKJ tijdens shows toch ook wel eens oude nummers zongen die nooit op CD zijn uitgebracht met Josje. Zie je het verschil?quote:En jep, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, nu kan K3 blijven teren op het hele repetoire zonder dat kinderen cd's van oude line-ups hoeven te kopen om de nummers te kennen/na de show terug te horen.
Ja, ik zie het verschil wel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Die was alleen maar om de gemoederen te bedaren en te laten zien dat ze er iets aan gingen doen. Damage control dus.
[..]
De oude CD's zijn niet eens meer nieuw te koop (afgezien van wat oude stock hier en daar). Maar het valt wel op dat ze nu ook voor de tweede CD met HKM kiezen voor een dubbelaar. Destijds na de komst van Josje deden ze dat niet (alleen de MaMaSé dubbel CD bevatte oude nummers), terwijl KKJ tijdens shows toch ook wel eens oude nummers zongen die nooit op CD zijn uitgebracht met Josje. Zie je het verschil?
Ja daar zeg je wat. Ik volg de tekenfilmserie niet zo omdat ik er niets aan vind (de oude strips met dezelfde naam vind ik wel leuk en interessant). Maar inderdaad, als ze ze toch al hebben opgenomen, waarom niet. Het enige is dat een dubbel CD duurder in aanschaf is dan een enkele, dus dat zou de verkoopcijfers negatief kunnen beïnvloeden, maar daar zullen ze bij Studio 100 wel over hebben nagedacht. Als ze maar geen remake gaan maken van Hallo K3 met HKM, dat zou een megaflop worden want die meiden kunnen niet acteren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:52 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, ik zie het verschil wel.
Maar opzich heb ik volgens mij al een stuk of 10 andere covers voorbij horen komen in hun tekenfilm, dus als ze ze opgenomen hebben kunnen ze ook net zo goed uitbrengen.
En wie mochten er allemaal wel/niet komen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:58 schreef MarieAlice het volgende:
Karen is getrouwd!![]()
https://www.instagram.com/p/BKd0Gp_A1Gg/
Zo goed volg ik de roddelblaadjes nu ook niet...quote:Op zondag 18 september 2016 07:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
En wie mochten er allemaal wel/niet komen?
Het bericht over het huwelijk van Karen is al meer dan een dag lang het meest gelezen artikel op deredactie.be, dus het is wel duidelijk wat de mensen nu écht interesseert ...quote:Op zondag 18 september 2016 08:40 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Zo goed volg ik de roddelblaadjes nu ook niet...dit verscheen op mijn tijdlijn via deredactie (serieus).
Okee... en het punt is?quote:Op maandag 19 september 2016 00:22 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het bericht over het huwelijk van Karen is al meer dan een dag lang het meest gelezen artikel op deredactie.be, dus het is wel duidelijk wat de mensen nu écht interesseert ...
Dat je je er kennelijk over verbaasde dat een dergelijk bericht op je tijdlijn verscheen of dat deredactie.be er überhaupt aandacht aan besteedde. Maar het blijkt dus veel meer mensen te interesseren dan berichten over politiek, aanslagen of de hervorming van het Vlaamse onderwijs (om maar even wat te noemen). Ik vind het overigens wel jammer dat deredactie.be niet meer laat zien hoe vaak een bericht nu juist is bekeken, in het verleden deden ze dat wel.quote:
Ok.quote:Op maandag 19 september 2016 00:59 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat je je er kennelijk over verbaasde dat een dergelijk bericht op je tijdlijn verscheen of dat deredactie.be er überhaupt aandacht aan besteedde. Maar het blijkt dus veel meer mensen te interesseren dan berichten over politiek, aanslagen of de hervorming van het Vlaamse onderwijs (om maar even wat te noemen). Ik vind het overigens wel jammer dat deredactie.be niet meer laat zien hoe vaak een bericht nu juist is bekeken, in het verleden deden ze dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |