Eeuwig zonde dat ik de sneer heb moeten missenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik deel een sneer uit aan Stijn in het ajax topic, wat eigenlijk geen sneer is. Want hij heeft volgens mij nooit gezegd dat hij excuus zou maken.
Maar ik vind het gewoon leuk om hem te stangen.
Wat een doerak ben ik toch
Ik heb hem wel gezien, en ik heb 3 minuten lang gelachen. Het was een pareltje van onlogisch, die sneer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ik de sneer heb moeten missen
Ik ben al onderweg hem opnieuw te plaatsen. Want het weghalen slaat natuurlijk als een kut op een drumstel en dit zullen we stevig aan de kaak stellen in het FB topicquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2756 HAKIM ZIYECH!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schiet je wel op deze file blijft niet eeuwig stilstaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg hem opnieuw te plaatsen. Want het weghalen slaat natuurlijk als een kut op een drumstel en dit zullen we stevig aan de kaak stellen in het FB topic
Net als z'n moederquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien, en ik heb 3 minuten lang gelachen. Het was een pareltje van onlogisch, die sneer.
quote:
Zat ik ook in je droom?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:16 schreef Abed het volgende:
Extreem sneu dit maar ga het toch vertellen. Droomde vannacht over VBL SC en met name over GGMM, ik kwam er ineens achter dat deze afkorting stond voor de 'initialen' van een jongen uit mijn vroegere boerendorp namelijk Gerard Giessen, Melk Man. (ze hadden een melkveehouders bedrijf thuis).
Alles viel ineens op zijn plek, er was ook nog een andere user wiens naam uit te leggen viel en uiteindelijk bleek ik een hoop kwaliteitsusers hier te kennen. Ondanks mijn vreemde postgedrag werd ik opgenomen in de groep en voelde me als een geil tienermeisje in een warm bad.
Nu ben ik weer wakker met het besef dat het een droom was en nogsteeds een nobuddie te zijn. Al moest ik van het lachen wel wat druppels naast de wc mikken net.
Ik zou graag ja zeggen maar dat was niet het geval, maar dat heeft niks te betekenen, reinste willekeur van de beperkte inhoud van mijn hersenpan.quote:
Misschien heb je vanavond meer geluk, dat merk je aan wat natte plakkerige plekken op je matras.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik zou graag ja zeggen maar dat was niet het geval, maar dat heeft niks te betekenen, reinste willekeur van de beperkte inhoud van mijn hersenpan.
Urine?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien heb je vanavond meer geluk, dat merk je aan wat natte plakkerige plekken op je matras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |