SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
De scheidslijn met Vout is soms flinterdun
Ik houd wel van oude muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Altijd leuk hoe ik nieuwe muziek ontdek hier op radio49.
Wat? 1975 zeg je? Oh.
Tja.
Uhm.
Okay dan!
Ik zal het nooooooit meer doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wil je mij niet over 1 kam scheren met dat figuur?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het nooooooit meer doen.
Dank.... have fun.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet nu helaas gaan
Succes met de show verder - en veel plezier!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet nu helaas gaan
Succes met de show verder - en veel plezier!
Heeft bij jou niet geholpen, of wel?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft bij jou niet geholpen, of wel?![]()
Whehehe!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Hey ToT, las ik nou goed dat je mokkel wel komt binnenkort? Of zeg ik nu iets pijnlijks?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:54 schreef ToT het volgende:
Whehehe!Mijn lieve vriendin komt inderdaad binnen een maandje!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Weet je nog wat er hier over gezegd werd?
Was toen razend populair aan het worden, tot er net als met Omo Power er een halfwaar verhaal over uit kwam: je zou er haaruitval van krijgen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |