Het afstellen van zijn stropdas gaat hem nog niet zo goed af (of hij rijdt bus)quote:Op maandag 5 september 2016 20:08 schreef Yustice het volgende:
De pakken van Conor McGregor _O
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2016 20:14 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Het afstellen van zijn stropdas gaat hem nog niet zo goed af (of hij rijdt bus)
Niet buslijn 40 rijden in een Italiaans maatpakquote:Op maandag 5 september 2016 20:14 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Ik ben meer van I love the nineties. En ik erger me kapot aan jouw hautaine geblaat. In vrijwel elk topic hang je de elitaire zuidas-corpsbal uit. Ik ken heel wat oud corpsballen, die kom je eenmaal veel tegen op mijn niveau... maar over het algemeen gedragen die zich een stuk prettiger dan jij.quote:
Men zegt van niet. Krijg je het begrafenis cliché om je oren geslagen.quote:Op maandag 5 september 2016 19:40 schreef 0906 het volgende:
Welke kleurencombinaties raden jullie aan? Geen zwart?
Ah gossie...quote:Op maandag 5 september 2016 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan beter bekend staan om je foutloze spelling inderdaad.
quote:Op maandag 5 september 2016 20:32 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ben meer van I love the nineties. En ik erger me kapot aan jouw hautaine geblaat. In vrijwel elk topic hang je de elitaire zuidas-corpsbal uit. Ik ken heel wat oud corpsballen, die kom je eenmaal veel tegen op mijn niveau... maar over het algemeen gedragen die zich een stuk prettiger dan jij.
Een stropdas afstellen.quote:Op maandag 5 september 2016 20:14 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |