SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ah maar die presentatie is toch altijd hetzelfde. Eerst wat foto's en artikel op ajax.nl en dan een kort interview van Ajax TV met de speler.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
aar is-ie dan: Hakim Ziyech is dinsdagmiddag rond 12.00 uur gearriveerd bij de Arena, zo valt te zien op beelden van AT5. Ajax en FC Twente bereikten deze week een akkoord over de linkspoot. De Amsterdamse club heeft voor 16.00 uur een presentatie belegd. Eerst wordt Ziyech nog medisch gekeurd.Oh.![]()
sorry, zag in eerste instantie niet dat ik de laatste was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
nja normaal zie ik er nooit bij staan dat er een persco is, nu staat het er specifiek bij. Maar je zult wel gelijk hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah maar die presentatie is toch altijd hetzelfde. Eerst wat foto's en artikel op ajax.nl en dan een kort interview van Ajax TV met de speler.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien doen ze het nu anders vanwege de hoge transfersom en de hele hype eromheen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja normaal zie ik er nooit bij staan dat er een persco is, nu staat het er specifiek bij. Maar je zult wel gelijk hebben.Oh.![]()
Of ze laten zich gewoon net als PSV sponsoren door de gemeente en noemen het stadion dan Amsterdam Arena.
gr gr![]()
zou helemaal niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Of ze laten zich gewoon net als PSV sponsoren door de gemeente en noemen het stadion dan Amsterdam Arena.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
spuit 11quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja sorry ben aan het werk, las het maar half.quote:
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:om 4 uur presentatie, nu dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja sorry ben aan het werk, las het maar half.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan trek ik de broek even uit terwijl ik Ajax.nl f5quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
om 4 uur presentatie, nu dus![]()
![]()
'Fenerbahce wil Schöne nog binnenhalen'
en ook maher van psv
https://www.ajaxshowtime.(...)#vAGWVzhlS1gs6Zid.97FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij werken daar nog grotere mongolen dan bij onsquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:08 schreef mokkiemok het volgende:
'Fenerbahce wil Schöne nog binnenhalen'![]()
![]()
groetjes dick(dirk) advocaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:09 schreef j95 het volgende:
[..]
Volgens mij werken daar nog grotere mongolen dan bij onsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
overmars is geneukt door v Halstquote:Van Halst: 'We hebben het maximale eruit gehaald bij Ajax'
FC Twente is meer dan tevreden met de deal die is gesloten met Ajax inzake de transfer van Hakim Ziyech. ,,Voor een binnenlandse transfer hebben we het maximale eruit gehaald", zegt technisch- en financieel-directeur Jan van Halst van FC Twente. ,,We hebben het bedrag gekregen wat we in ons hoofd hadden, misschien zelfs wel iets meer", vult technisch-manager Ted van Leeuwen aan.
Ajax betaalt ongeveer 11 miljoen voor Ziyech. Daarmee is de transfer qua hoogte de tweede in Nederland. Eén keer tastte Ajax nog dieper in de buidel, toen het Miralem Sulejmani kocht van Heerenveen. Die transfer liep overigens uit op een mislukking. Ajax legde destijds zestien miljoen op tafel.
8 miljoen
Twente houdt onder de streep 8 miljoen aan de transfer over. Het resterende bedrag gaat naar het kamp-Ziyech en z'n oude club Heerenveen. Daarnaast is er een standaard solidariteitsbijdrage van vijf procent aan zijn voormalige (amateur)club. Twente nam Ziyech twee jaar geleden voor drie miljoen over van de Friezen. Veel supporters verbazen zich erover dat Twente geen doorverkooppercentage heeft bedongen. ,,Als we dat hadden gedaan, hadden we nooit dit bedrag gekregen", zegt Van Halst. ,,Bovendien is er nooit een buitenlandse club geweest die meer heeft geboden dan Ajax."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wie heeft dat van 14 miljoen verzonnen johquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
overmars is geneukt door v HalstIk vind dit helemaal niet zo veel geld voor zo'n speler.
![]()
Die gaat over een paar jaar voor 50 miljoen naar een koopclub natuurlijk. Marc netto snapt dat allemaal.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
wij zagen dat (bijna) allemaal al veel eerder natuurlijk, maar fijn dat hij alsnog gehaald wordt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die gaat over een paar jaar voor 50 miljoen naar een koopclub natuurlijk. Marc netto snapt dat allemaal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik sluit het niet uit, die maakt Ajax kampioen en gaat volgend jaar al weg voor 42 naar Engeland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die gaat over een paar jaar voor 50 miljoen naar een koopclub natuurlijk. Marc netto snapt dat allemaal.![]()
ik hoop dat hij 2 seizoenen blijft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, die maakt Ajax kampioen en gaat volgend jaar al weg voor 42 naar Engeland.
maar inderdaad als hij ajax kampioenmaakt en op sleeptouw neemt zoals hij bij twente deed, dan is hij volgend jaar al weg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En dan de CL in met baltovenaar Nouriquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop dat hij 2 seizoenen blijft.
maar inderdaad als hij ajax kampioenmaakt en op sleeptouw neemt zoals hij bij twente deed, dan is hij volgend jaar al weg.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: